Планування уроків з трудового навчання для 8 класу 2018-2019 н.р. Планування складене відповідно до нової програми з трудового навчання 2017 року(без поділу класу на хлопчиків та дівчаток).
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
8 клас |
||||
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки |
||||
Проект 1: Панно Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів. Додаткова технологія: технологія оздоблення мозаїкою. |
||||
|
1 |
Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП |
1 |
|
|
2 |
Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. |
1 |
|
|
3 |
Основи комбінаторики. Проектування моделі виробу. Розробка ескізу виробу. |
1 |
|
|
4 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. |
1 |
|
|
5-6 |
Виготовлення штучних квітів |
2 |
|
|
7 |
Оформлення панно квітами. |
1 |
|
|
8 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту. |
1 |
|
Проект 2: Підставка для спецій, прикрас, квітів,сувенірів тощо. Основна технологія: технологія ручної обробки деревини Додаткова технологія: технологія механічної обробки деревини. |
||||
|
9 |
Вибір об’єкта проектування.. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу. |
1 |
|
|
10 |
Побудова кресленика. Моделювання виробу. Виконання технологічної карти. |
1 |
|
|
11 |
Добір інструментів та обладнання. Підбір матеріалів. |
1 |
|
|
12-13 |
Виточування окремих деталей виробу на токарному верстаті. Вимірювання штангенциркулем. |
2 |
|
|
14-15 |
Виготовлення підставки з використанням ручних інструментів. |
2 |
|
|
16. |
Складання виробу. Художнє оздоблення. Види лаків та їх використання. |
1 |
|
|
17 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту. |
1 |
|
Проект 3: Садовий інвентар Основна технологія: технологія ручної обробки сортового прокату Додаткові технології: технологія механічної обробки сортового прокату,технологія ручної обробки деревини |
||||
|
18 |
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Розробка ескізного малюнка. |
1 |
|
|
19 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів. |
1 |
|
|
20 |
Розмічання заготовок для виготовлення садового інвентарю (граблі, пристосування для зривання яблук, садова лопатка) |
1 |
|
|
21-22 |
Виготовлення виробу. Використання свердлильного верстата. Види свердлів. |
2 |
|
|
23-24 |
Складання виробу. Фарбування окремих деталей. |
2 |
|
|
25-26 |
Остаточна обробка виробу. Виготовлення ручки (держака). |
2 |
|
|
27. |
Захист проекту. Розрахунок вартості виготовленого виробу. |
1 |
|
Проект 4: Декоративний рушник Основна технологія: технологія виготовлення вишитих виробів |
||||
|
28 |
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
1 |
|
|
29 |
Добір матеріалів та інструментів. Підбір орнаменту для вишивки. |
1 |
|
|
30-31 |
Вишивання декоративного рушника. |
2 |
|
|
32-33 |
Вишивання декоративного рушника. Остаточна обробка виробу. Захист проекту |
2 |
|
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування |
||||
Міні-проект 1: Моя зачіска Технологія: технологія догляду зачіски |
||||
|
34 |
Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби для догляду за волоссям. |
1 |
|
Проект 2: Мій одяг – мій імідж Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними. |
||||
|
35 |
Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям. |
1 |
|