Листопад
Назви розділів |
Основні виховні заходи |
Дата |
примітка |
Організація класу |
1.Конкурс на краще ведення щоденника. |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
1.Круглий стіл «Як створити власний імідж». 2.Година спілкування «Всі діти мають право на ....» |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Інтернет-подорож «Життя та побут українців»
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Тематичний діалог «Від мрії до професії». |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
1.Година спілкування: «Боляче буває всім» (ставлення до тварин).» |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Відверта розмова «Музика яку ми слухаємо» |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок мужності «Вшанування пам'яті про загиблих під час Голодомору 1932-33 рр.» Бесіда «Гордімося, що ми українці» |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Порада психолога «Як подолати сором’язливість |
|
|
Робота з батьками |
Батьківський лекторій «режим дня вашої дитини» |
|
|
Визначення стану та ефективності виховної роботи |
Анкетування «Чи вмію я берегти своє здоров’я» |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Участь в акції «Засвіти свічку»
|
|
|
Грудень
Назви розділів |
Основні виховні заходи |
Дата |
примітка |
Організація класу |
Виготовлення новорічних прикрас своїми руками |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Відверта розмова «Зупинимо СНІД! Не залишаймося байдужими». |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Виховна година «Українська Хартія вільної людини» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд «Книжкова лікарня » |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Година спілкування «Рослини нашої місцевості»
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Музична вітальня «Так ніхто не кохав» |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок мужності, присвячений Дню Збройних сил України |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з дівчатами «Твій зовнішній вигляд». |
|
|
Робота з батьками |
Консультації для батьків «Ваша дитина і дозвілля»
|
|
|
Визначення стану та ефективності виховної роботи |
Діагностика. Виявлення недоліків у навчанні та вихованні та причини порушення стабільності в засвоєнні знань учнями. |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Конкурс новорічних композицій «замість ялинки зимовий букет» Новорічне свято |
|
|
Вересень
Назви розділів |
Основні виховні заходи |
Дата |
примітка |
Організація класу |
1 .Настанова учням до навчання. 2.Перевірка готовності до школи. Бесіда про правила поведінки, права та обов’язки учнів. Розподіл доручень. 3.Організація чергування учнів по класу. |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Виховна година присвячена 100-річчю з дня народження Василя Сухомлинського. |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Прибирання класної кімнати
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Виховна година «Земля наш дім, і жити нам у ньому». |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда на тему: «Музичний фольклор рідного краю». |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
.Перший урок «Я-громадянин України – громадянин європейської держави ».
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних |
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Єдині педагогічні вимоги школи й сім’ї у вихованні дитини |
|
|
Визначення стану та ефективності виховної роботи |
Анкетування «Мої захоплення» |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику Флешмоб до дня миру «Голуб миру».
|
|
|
Жовтень
Назви розділів |
Основні виховні заходи |
Дата |
примітка |
Організація класу |
Консультація психолога Контроль за якістю чергування у класі. |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Гра-вікторина «Розкажи про рідний край» Година спілкування: «Дружній колектив, який він?» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Бережи своє майно» Прибирання класної кімнати |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Виховна година «Забруднення нашої місцевості». |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Інтернет-подорож «Мистецтво сьогодення» |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
1.Урок мужності «Герої України».(про воїнів УПА) 2.Рольова гра «Конвенція ООН про права дитини».
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Розвиток організаторських здібностей (__________) |
|
|
Робота з батьками |
Батьківський всеобуч. Допоможіть дитині вчитися |
|
|
Визначення стану та ефективності виховної роботи |
Анкетування «Я і мої друзі» |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
3. Благодійний солодкий ярмарок _____
|
|
|