Планування всесвітня історія 9 клас

Про матеріал
Календарне планування 9 клас всесвітня історія за підручником О.Гісем та О.Мартинюк
Перегляд файлу

Календарне планування  Всесвітня  історія  Гісем. для 9 класу

 

Д/З

Дата

Тема уроку, зміст навчально-пізнавальної діяльності

Розділ 1. Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн

  1.  

§ 1

 

Місце другої частини Нового часу у всесвітній історії

 

  1.  

§ 2

 

Початок Великої французької революції кінця XVIII ст.

 

  1.  

§ 3

 

Завершення Великої французької революції

 

  1.  

§ 4

 

Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта

 

  1.  

§ 5

 

Наполеонівські війни та їх наслідки.

  1.  

Ст. 40

 

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції

 

  1.  

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн»

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)

  1.  

§6

 

Початок становлення Індустріального суспільства

  1.  

§ 7

 

Велика Британія

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

  1.  

§ 8

 

Франція. Бельгійська революція

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

  1.  

§ 9

 

Німеччина та Італія

Економічний розвиток та боротьба за демократичні реформи Німеччини. Італія після Віденського конгресу

  1.  

§ 10

 

Австрійська та Російська імперії

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

  1.  

§ 11

 

Революції 1848—1849 рр..

Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Об’єднання Німеччини та Італії.

  1.  

§ 12

 

Об’єднання Німеччини. Об’єднання Італії.

 

  1.  

§ 13

 

§ 14

 

Сполучені Штати Америки.

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово)

  1.  

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)»

 

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії

  1.  

§ 15

 

Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки.

Практичне заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності

  1.  

§ 16

 

Франція.

Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо

  1.  

§ 17

 

Німеччина.

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

  1.  

§ 18

 

Великобританія.

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

  1.  

§ 19

 

Італія.

 

  1.  

§ 20

 

Сполучені штати Америки.

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

  1.  

§ 21

 

Російська імперія.

«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російська імперія. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи

  1.  

§ 22

 

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

  1.  

 

 

Узагальнення знань за розділом 3

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

  1.  

§ 23, 24

 

 Японія та Китай

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.

  1.  

§ 25

 

Спроби модернізації Османської імперії.

  1.  

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»

  1.  

§ 26

 

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

  1.  

Ст. 211

 

Практичне заняття простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

  1.  

§ 27

 

 Наука і техніка

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

  1.  

§ 28

 

Література та мистецтво.

 Зародження масової культури. Масове виробництво

  1.  

Ст.

247

 

 Практичне заняття

підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва

  1.  

.

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)»

  1.  

 

 

Узагальнення до курсу. Основні ідеї ,здобутки, виклики «довгого» 19 ст

 

doc
Додано
5 серпня 2021
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку