Планування з геометрії 9 клас (за новою програмою)

Про матеріал

Даний файл містить орієнтоване поурочне планування на весь навчальний рік відповідно до вимог та рекомендацій МОНУ. Також містить в собі державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів до кожної з тем.

Перегляд файлу

ГЕОМЕТРІЯ, 9 клас.

Орієнтовне поурочне планування

(70 годин. I семестр — 32 години, 2 години на тиждень,

II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень, резерв – 24 години)

 

Тема уроку

Дата

Примітка

1.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за 8 клас з теми «Чотирикутники, площі чотирикутників».

 

 

2.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за 8 клас з теми «Розв’язування прямокутних трикутників».

 

 

3.

Розв’язування вправ.  Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до ДКР.

 

 

4.

Діагностична контрольна робота.

 

 

Тема №1 Координати на площині  (11 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Пояснює, що таке синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.

Описує прямокутну систему координат.

Розпізнає рівняння кола та прямої.

Записує і доводить формули координати середини відрізка та відстані між двома точками.

Застосовує вивчені формули і рівняння фігур до розв’язування задач.

  1.  

Координатна площина.

 

 

  1.  

Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800.

 

 

  1.  

Тригонометричні тотожності.  

 

 

  1.  

Розв’язування вправ. Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи.

 

 

  1.  

Контрольна робота №1 «Тригонометричні тотожності»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Координати середини відрізка.

 

 

  1.  

Відстань між двома точками із заданими координатами.

 

 

  1.  

Рівняння кола.

 

 

  1.  

Рівняння прямої.

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи.

 

 

  1.  

Контрольна робота №2«Координати на площині»

 

 

Тема №2 Вектори  на площині ( 13 год)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Описує вектор, модуль і напрям вектора, координати вектора, дії над векторами, рівність і колінеарність векторів.

Відкладає вектор, рівний даному; вектор, рівний сумі (різниці) векторів.

Формулює:

властивості дій над векторами;

означення скалярного добутку векторів, його властивості.

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

  1.  

 Вектор. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів.

 

 

  1.  

Вектор. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів.

 

 

  1.  

Координати вектора. Самостійна робота №1.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів.

 

 

  1.  

Множення вектора на число

 

 

  1.  

Множення вектора на число. Самостійна робота №2.

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів.

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів.

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів. Самостійна робота №3.

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи за І семестр.

 

 

  1.  

Контрольна робота за І семестр.

 

 

Тема №3 Розв’язування трикутників (13 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Формулює теореми косинусів і синусів.

Описує основні випадки розв’язування трикутників та алгоритми їх розв’язування.

Доводить теореми синусів і косинусів.

Розв’язує трикутники. Застосовує алгоритми розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач.

Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом вписаного і описаного кола) в розв’язуванні задач.

  1.  

 Аналіз контрольної роботи. Теорема косинусів.

 

 

  1.  

Наслідки з теореми косинусів.

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Теорема синусів

 

 

  1.  

Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола. Самостійна робота №4.

 

 

  1.  

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі.

 

 

  1.  

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі.

 

 

  1.  

Формули для знаходження площі трикутника

 

 

  1.  

Формули для знаходження площі трикутника

 

 

  1.  

Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника.

 

 

  1.  

Самостійна робота №5.Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

« Розв’язування трикутників»

 

 

Тема №4 Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга  (11годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Описує круговий сектор і сегмент.

Формулює:

означення правильного многокутника;

теореми: про відношення довжини кола до його діаметра; про площу круга.

Записує і пояснює формули:

радіусів вписаного і описаного кіл правильного многокутника;

радіусів вписаного і описаного кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;

довжини кола і дуги кола;

площі круга, сектора і сегмента.

Будує правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник.

Доводить формули  радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.

Застосовує вивчені означення і властивості  до розв’язування задач.

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Правильний многокутник, його види та властивості.

 

 

  1.  

Правильний многокутник, його види та властивості.

 

 

  1.  

Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.

 

 

  1.  

Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота №6.

 

 

  1.  

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 

 

  1.  

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 

 

  1.  

Площа круга та його частин.

 

 

  1.  

Площа круга та його частин. Самостійна робота №7.

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Контрольна робота №5 «Правильні многокутники»

 

 

Тема №5  Геометричні перетворення (10 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Описує симетрію відносно точки і прямої, паралельне перенесення, поворот; рівність фігур; перетворення подібності, гомотетію, подібність фігур.

Будує фігури, в які переходять дані фігури при переміщеннях та перетвореннях подібності.

Наводить приклади фігур, які мають вісь симетрії, центр симетрії; подібних фігур.

Формулює властивості переміщення та перетворення подібності; теорему про відношення площ подібних фігур.

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

  1.  

 Аналіз контрольної роботи. Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур.

 

 

  1.  

Симетрія відносно точки.

 

 

  1.  

Симетрія відносно прямої.

 

 

  1.  

Поворот.

 

 

  1.  

Паралельне перенесення. Самостійна робота №8.

 

 

  1.  

Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур.

 

 

  1.  

Площі подібних фігур.

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Контрольна робота №6  «Геометричні перетворення»

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

  (8 годин)

  1.  

  Аналіз контрольної роботи. Теореми косинусів і синусів.

 

 

  1.  

Розв’язування трикутників

 

 

  1.  

Правильні многокутники

 

 

  1.  

Декартові координати на площині

 

 

  1.  

Вектори на площині

 

 

  1.  

Геометричні переміщення

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота №7

 

 

  1.  

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Підведення  підсумків за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
До підручника
Геометрія 9 клас (Істер О. С.)
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
1986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку