|
Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» у 2 класі за програмою О.Я.Савченко і підручником Я досліджую світ : підручник для 2 кл. закладів загальн. серед. освіти : у 2-х ч. Ч. 1 / Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост. — Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2019. — 144 с (3 год на тиждень) на І семестр |
||||||
№ |
Тема |
Дата |
Скор. дата |
Примітка |
|||
|
Розділ 1 Школа Тема 1 У ШКОЛІ |
||||||
|
Вступ |
|
|
||||
|
Права та обов’язки школярів |
|
|
||||
|
Безпека у школі |
|
|
||||
|
Шляхи виходу учнів зі школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій |
|
|
||||
|
Тема 2 МІЙ КЛАС |
||||||
|
Спільнота класу |
|
|
||||
|
Культура спілкування |
|
|
||||
|
Шкільні традиції |
|
|
||||
|
Тема 3 МІКРОРАЙОН ШКОЛИ |
||||||
|
Дорога до школи |
|
|
|
|||
|
Безпека на дорозі. Дорожня розмітка |
|
|
|
|||
|
Перехід дороги на регульованому і нерегульованому перехресті Підсумовуємо разом |
|
|
|
|||
Розділ 2 МІЙ ДІМ — ЗЕМЛЯ Тема 4 ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ |
|||||||
|
Земля — планета, на якій я живу |
|
|
|
|||
|
Чому буває день і ніч |
|
|
|
|||
|
Чому бувають пори року |
|
|
|
|||
|
Тема 5 Я ПІЗНАЮ ПРИРОДУ |
||||||
|
Що таке явища природи |
|
|
|
|||
|
Як відбувається колообіг води в природі |
|
|
|
|||
|
Чому буває вітер |
|
|
|
|||
|
Тема 6 Я СПОСТЕРІГАЮ ЗА ПОГОДОЮ |
||||||
|
Погода та її складові |
|
|
|
|||
|
Як вимірювати температуру |
|
|
|
|||
|
Як передбачають погоду |
|
|
|
|||
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
|||
|
Розділ 3 Осінь Тема 7 Осінні явища в природі |
||||||
|
Осінні явища в неживій природі |
|
|
|
|||
|
Осінні явища в житті рослин |
|
|
|
|||
|
Плоди і насіння рослин |
|
|
|
|||
|
Тема 8 ОСІННІ ТУРБОТИ ТВАРИН І ЛЮДЕЙ |
||||||
|
Як тварини готуються до зими |
|
|
|
|||
|
Осінь — грибна пора |
|
|
|
|||
|
Осінні турботи в містах і селах рідного краю |
|
|
|
|||
|
Тема 9 МОЇ ГЕРОЇ |
||||||
|
День захисника України |
|
|
|
|||
|
Ми пам’ятаємо наших героїв |
|
|
|
|||
|
Зайдімо в музей |
|
|
|
|||
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
|||
|
Розділ 4 Моє здоров'я Тема 10 ЗДОРОВЕ ТІЛО |
||||||
|
Я росту і розвиваюсь |
|
|
|
|||
|
Моя гігієна |
|
|
|
|||
|
Фізичні вправи і здоров’я |
|
|
|
|||
|
Тема 11 ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я |
||||||
|
Моє харчування |
|
|
|
|||
|
Як правильно доглядати за порожниною рота |
|
|
|
|||
|
Як поводитися за столом |
|
|
|
|||
|
Тема 12 ЯК УБЕРЕГТИСЯ ВІД ХВОРОБ |
||||||
|
Здоров’я і хвороби |
|
|
|
|||
|
Інфекційні захворювання |
|
|
|
|||
|
Загартовування |
|
|
|
|||
|
Тема 13 МОЇ ЗВИЧКИ |
||||||
|
Корисні та шкідливі звички |
|
|
|
|||
|
Розпорядок дня школяра |
|
|
|
|||
|
Порядок і дисципліна |
|
|
|
|||
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
|||
|
Розділ 5 Зима Тема 14 ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ
|
|
|
|
|||
44. |
Ознаки зими в неживій природі |
|
|
|
|||
45. |
Рослини взимку Тварини взимку |
|
|
|
|||
46. |
Турбота людей про тварин узимку Праця людей узимку |
|
|
|
|||
47. |
Правила безпечної поведінки взимку |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||