Планування з образотворчого мистецтва для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Образотворче мистецтво ( 1 год/ тиждень)

за навчальним посібником: альбом - посібник "Образотворче мистецтво" 2 клас, С.М. Демчак, Т.Т.Чернявська, вид - тво " Посібники і підручники" 2013 р.

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Завдання

Дата

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

Малювання

візерунка з ліній та крапок. Хто в що одягнений?

 

 

Малювання  візерунка  в стилі графіки. Сонячний день.

 

 

Малювання в квадраті візерунка

 (на осьових лініях). Айстра – зоряна квітка.

 

 

Малювання декоративної композиції «Золота осінь.»

 

 

Малювання рослинного візерунка

« Осінній букет».

 

 

Урок – екскурсія в осінній парк.

 

 

 

 

 

 

 

    Ст. 4 – 5

 

 

 

 

     Ст. 6 – 7

 

 

 

 

 

     Ст. 8 – 9

 

 

 

 

     Ст. 10 – 11

 

 

 

 

     Ст. 14 – 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток елементарних

уявлень про повторення,

чергування елементів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток наочно-дійового мислення на основі аналізу структури малюнка, порівняння

зображення зі зразком.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8..

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малювання кола і прямих ліній.

 «Щедрий урожай».

 

 

Малювання листя різних дерев.

 

 

 

Малювання на тему-«Виросли гриби на галявинці».

 

 

 

Що таке скульптура? Ліплення з пластиліну. « Зайченята – лісові звірята».

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження попередньої теми. Ліплення з пластиліну.  Герої казки « Цибуліно».

 

 

Продовження попередньої теми. Ліплення з пластиліну: « Золота рибка».

 

 

 

Архітектура. Казкові будиночки.

 

 

 

Продовження попередньої теми. Вулиці нічного казкового міста.

 

 

 

Аплікація в квадраті. Святкова скатертина.

 

 

 

Зимові свята. Виготовлення новорічної листівки.

 

 

 

Зимові свята. Різдво. Комбінована робота « Різдвяне ангелятко»

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ст. 12 – 13

 

 

 

 

Прост. альб. з долоні

 

 

 

Прост. альб. , кол. олівці. ( комбінована аплікація )

 

 

 

 Пластилін , дощечка, стеки.

 Ст. 18 – 19

 

 

 

 

 

 

 

 

Пластилін, дощечка, стеки.

Ст. 20

 

 

 

Пластилін, дощечка, стеки.

Ст. 21

 

 

 

Ст. 22 – 23

 

 

 

 

 

Ст. 24 – 25

 

 

 

 

Ст. 26 – 27

 

 

 

 

Ст. 28 – 29

 

 

 

 

 

Ст. 30 - 33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток аналітичного

сприймання на основі

визначення суттєвих ознак

предметів та обєктів.

 

 

 

 

 

Розвиток просторового

орієнтування на площині

аркуша паперу.

 

 

 

Розвиток зорово-моторної

координації, уміння володіти рукою і підкоряти рух руки контролю ока.

 

 

 

 

 

Розвиток наочно-дійового та наочно-образного мислення на основі аналізу наочно

сприйнятого матеріалу,

порівняння обєктів, предметів та їх складових частин за подібністю і відмінністю, встановлення логічних звязків.

 

 

 

 

 

Розвиток елементів самостійності в образотворчій

діяльності.

 

 

 

 

Виховання акуратності, бажання доводити свою роботу до завершення.

 

 

 

 

Розвиток мови як регулятора діяльності і засобу спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

29 – 30.

 

 

 

 

 

31 – 32.

 

 

 

 

 

33 – 34.

 

 

 

 

 

35.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зимові розваги дітей. Малювання руху.

 

 

 

 

 

 

Продовження попередньої теми.

 

 

 

 

 

Природні явища взимку. Хуртовина. Комбінована робота ( малюнок з аплікацією з крупи-манки)

 

 

 

Зимова ніч. Комбінована робота ( малюв., аплікація : ватн. диски, манка, кол.пап., фарби).

 

 

 

 

 

Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой.

 

 

 

 

 

 

Комбінована техніка виконання малюнка ( фарби, чорний фломастер. Смачні фрукти.

 

 

 

Святкування різних жіночих свят. Святковий букет.

 

 

 

 

 

 

 

Поняття про симетрію. Малювання метеликів на галявині.

 

 

 

Пори року. Характерні кольори пори приходу весни.

 

 

 

Робота з пластиліном. Ліплення у різній техніці: об’єм, на площині.

 

 

 

 

Продовження попередньої теми. Ліплення на площині. Дельфіни. Сонячна квітка.

 

 

 

Види народного розпису. Писанкарство. Український рушниковий орнамент.

 

 

 

 

День подарунків. Диво – квіти для мами. Панно з квітами.  ( аплікація ).

 

 

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 34 – 35

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 36 - 37

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 38 – 39

 

 

 

 

 

Ст. 40 – 41

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 42 - 43

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 44 – 45

 

 

 

 

 

 

Ст. 46 - 47

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 48 – 49

 

 

 

 

 

Ст. 50 - 51

 

 

 

 

Пластилін, дощечка, стеки,

Ст. 52

 

 

 

 

 

Ст. 53 – 55

 

 

 

 

 

Ст. 56 – 59

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 60 – 61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток зорового

сприймання, спостережливості,

уяви, наочно-образної й

емоційної памяті.

 

 

 

 

Розвиток просторового

орієнтування.

 

 

Збагачення уявлень і понять

про форму, розмір, колір,

просторові відношення

зображуваних обєктів.

 

 

 

Розвиток  уявлень про

послідовність роботи в процесі тематичного малювання.

 

 

 

 

Формування графічних

навичок і вмінь користування матеріально-технічними засобами та різними техніками малювання.

 

 

 

Формування перцептивних дій і визначення предметного положення в просторі.

 

 

 

Якісне покращення зорових уявлень, моторики, кольоросприймання.

 

 

 

 

 

 

 

Виховання естетичних відчуттів і естетичного відношення до того, що оточує.

 

 

 

 

Розвиток інтелектуальних операцій ( аналіз, синтез, порівняння, планування ).

 

 

 

Формування позитивних якостей особистості : самостійності, уміння доводити розпочату роботу до кінця, правильно оцінювати свої можливості.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток мови як регулятора діяльності і засобу спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку