Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Образотворче мистецтво ( 1 год/ тиждень)
за навчальним посібником: альбом - посібник "Образотворче мистецтво" 2 клас, С.М. Демчак, Т.Т.Чернявська, вид - тво " Посібники і підручники" 2013 р.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання |
Дата |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи |
|
|
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
Малювання візерунка з ліній та крапок. Хто в що одягнений?
Малювання візерунка в стилі графіки. Сонячний день.
Малювання в квадраті візерунка (на осьових лініях). Айстра – зоряна квітка.
Малювання декоративної композиції «Золота осінь.»
Малювання рослинного візерунка « Осінній букет».
Урок – екскурсія в осінній парк.
|
Ст. 4 – 5
Ст. 6 – 7
Ст. 8 – 9
Ст. 10 – 11
Ст. 14 – 15
|
|
Розвиток елементарних уявлень про повторення, чергування елементів.
Розвиток наочно-дійового мислення на основі аналізу структури малюнка, порівняння зображення зі зразком.
|
7.
8..
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
|
Малювання кола і прямих ліній. «Щедрий урожай».
Малювання листя різних дерев.
Малювання на тему-«Виросли гриби на галявинці».
Що таке скульптура? Ліплення з пластиліну. « Зайченята – лісові звірята».
Продовження попередньої теми. Ліплення з пластиліну. Герої казки « Цибуліно».
Продовження попередньої теми. Ліплення з пластиліну: « Золота рибка».
Архітектура. Казкові будиночки.
Продовження попередньої теми. Вулиці нічного казкового міста.
Аплікація в квадраті. Святкова скатертина.
Зимові свята. Виготовлення новорічної листівки.
Зимові свята. Різдво. Комбінована робота « Різдвяне ангелятко»
|
Ст. 12 – 13
Прост. альб. з долоні
Прост. альб. , кол. олівці. ( комбінована аплікація )
Пластилін , дощечка, стеки. Ст. 18 – 19
Пластилін, дощечка, стеки. Ст. 20
Пластилін, дощечка, стеки. Ст. 21
Ст. 22 – 23
Ст. 24 – 25
Ст. 26 – 27
Ст. 28 – 29
Ст. 30 - 33 |
|
Розвиток аналітичного сприймання на основі визначення суттєвих ознак предметів та об’єктів.
Розвиток просторового орієнтування на площині аркуша паперу.
Розвиток зорово-моторної координації, уміння володіти рукою і підкоряти рух руки контролю ока.
Розвиток наочно-дійового та наочно-образного мислення на основі аналізу наочно сприйнятого матеріалу, порівняння об’єктів, предметів та їх складових частин за подібністю і відмінністю, встановлення логічних зв’язків.
Розвиток елементів самостійності в образотворчій діяльності.
Виховання акуратності, бажання доводити свою роботу до завершення.
Розвиток мови як регулятора діяльності і засобу спілкування.
|
18.
19.
20.
21.
22.
24.
25.
26.
27.
28.
29 – 30.
31 – 32.
33 – 34.
35.
|
Зимові розваги дітей. Малювання руху.
Продовження попередньої теми.
Природні явища взимку. Хуртовина. Комбінована робота ( малюнок з аплікацією з крупи-манки)
Зимова ніч. Комбінована робота ( малюв., аплікація : ватн. диски, манка, кол.пап., фарби).
Робота з кольоровими олівцями. Улюблений казковий герой.
Комбінована техніка виконання малюнка ( фарби, чорний фломастер. Смачні фрукти.
Святкування різних жіночих свят. Святковий букет.
Поняття про симетрію. Малювання метеликів на галявині.
Пори року. Характерні кольори пори приходу весни.
Робота з пластиліном. Ліплення у різній техніці: об’єм, на площині.
Продовження попередньої теми. Ліплення на площині. Дельфіни. Сонячна квітка.
Види народного розпису. Писанкарство. Український рушниковий орнамент.
День подарунків. Диво – квіти для мами. Панно з квітами. ( аплікація ).
Підсумковий урок.
|
Ст. 34 – 35
Ст. 36 - 37
Ст. 38 – 39
Ст. 40 – 41
Ст. 42 - 43
Ст. 44 – 45
Ст. 46 - 47
Ст. 48 – 49
Ст. 50 - 51
Пластилін, дощечка, стеки, Ст. 52
Ст. 53 – 55
Ст. 56 – 59
Ст. 60 – 61
|
|
Розвиток зорового сприймання, спостережливості, уяви, наочно-образної й емоційної пам’яті.
Розвиток просторового орієнтування.
Збагачення уявлень і понять про форму, розмір, колір, просторові відношення зображуваних об’єктів.
Розвиток уявлень про послідовність роботи в процесі тематичного малювання.
Формування графічних навичок і вмінь користування матеріально-технічними засобами та різними техніками малювання.
Формування перцептивних дій і визначення предметного положення в просторі.
Якісне покращення зорових уявлень, моторики, кольоросприймання.
Виховання естетичних відчуттів і естетичного відношення до того, що оточує.
Розвиток інтелектуальних операцій ( аналіз, синтез, порівняння, планування ).
Формування позитивних якостей особистості : самостійності, уміння доводити розпочату роботу до кінця, правильно оцінювати свої можливості.
Розвиток мови як регулятора діяльності і засобу спілкування.
|