Пропоную Вашій увазі творчий проект "Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич".
Творчий проект «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності початкової ланки школи для формування естетичної компетенції «Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич» розглядає як можна сприяти формуванню естетичної компетенції молодших школярів за допомогою ІКТ.
I Обґрунтування актуальності проекту
Глобальна інформатизація – це один із важливих напрямків розвитку сучасного суспільства. Сьогодні цьому процесу підлягають майже всі сфери діяльності нашого життя. На фоні цього особливо важливим є питання відповідності освіти розвитку суспільства і її інформатизації.
Сучасне суспільство вимагає, щоб кожна людина могла прийняти і проаналізувати велику кількість різноманітної інформації. Вже змалечку діти приймають цей факт як даність. Вони слухають відеомагнітофони, дивляться телевізор, грають в комп’ютерні ігри, «зазирають» в Інтернет, користуються мобільним телефоном.
Проведення соціологічного опитування дітей нашої школи з першого по четвертий клас показало, що кількість учнів, що мають початкові вміння користування інформаційно-комунікативними засобами рік від року зростає.
Тому зацікавити навчанням сучасник школярів, використовуючи століттям перевірені дидактичні методи, не завжди вдається в повній мірі. Тому дуже важливим є питання інформатизації навчання , тобто використання ІКТ для розв’язку педагогічних задач сучасної школи. Більш того сучасне життя ставить перед педагогами задачу не просто дати знання у відповідних галузях, а сформувати навички самостійного пошуку інформації, вміння застосовувати отримані знання на практиці. Відповідно до цього перед кожним вчителем стоїть мета поєднати інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології і традиційні навчальні методики для досягнення найкращого результату у навчанні і вихованні підростаючого покоління.
Інформаційно-комунікаційні технології навчання і виховання – це органічне поєднання дидактичних методів, прийомів і технічних засобів (комп’ютеру, мультимедійної дошки, мультимедійного проектору, радіомережі) в навчанні і вихованні для пошуку, накопичення, зберігання, передачі, опрацювання інформації з метою підвищення ефективності навчального процесу і реалізації творчих здібностей кожної дитини.
Інформаційно-комунікаційні повинні:
В розвинених країнах світу використовується така класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання і виховання:
Арсенал інформаційно-комунікаційних технологій складає:
Ми бачимо, що в освітній діяльності Ікт будуть застосовуватися у трьох аспектах:
При чому у процесі навчання і виховання всі ці аспекти будуть тісно пов’язані одне з одним. При цьому в освітній діяльності комп’ютер для кожного учня буде виконувати декілька функцій:
Функція всезнаючого наставника:
Функція засобу навчання:
Функція об’єкта для вивчення:
Функції засобу спілкування:
Функція ігрового середовища:
Творчий проект «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності початкової ланки школи для формування естетичної компетенції «Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич» розглядає як можна сприяти формуванню естетичної компетенції молодших школярів за допомогою ІКТ.
Загальновідомий факт, що уроки естетичного циклу потребують більше яскравої і якісної наочності (показ репродукцій робіт великих майстрів живопису і графіки, фотографії скульптур і пам’яток архітектури, прослуховування музичних уривків, перегляд відео уривків з відомих балетів і опер), ніж будь-які інші. Використання інформаційно-комунікаційних технологій стане великою допомогою вчителю для їх підготовки і якісного проведення. Що ж буде доречним?
Використання вчителем ІКТ в навчально-виховному процесі вимагає від нього:
наступність, відповідність темі, діагностика,контроль рівня якості
знань);
Отож, поєднання інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних технологій і традиційних навчальних методик на уроках естетичного циклу і в позаурочній роботі дає можливість:
Роль використання ІКТ на уроках і в позаурочній діяльності зростає при дотримані слідуючих принципів:
II Мета і завдання проекту
Мета:
використовуючи інформаційно-комунікаційні технології, створити атмосферу сприяння для пізнання молодшими школярами краси оточуючого світу і виховання власної душевної краси.
Завдання:
Новизна цього проекту: за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій створення поля соціально-культурної проектної діяльності, що об’єднує педагогів, учнів, їх батьків і спільноту заради формування естетичної компетенції дітей і дорослих, заради зміни світу, у якому ми існуємо, на краще.
III Термін дії проекту Проект «Пізнай красу, що навколо – цим свою душу возвелич!» розрахований на навчальний рік.
IV Учасники проекту Педагогічний колектив:
V Виконавці проекту
Координатор проекту: заступник директора з НВР.
Координаційна рада у складі:
Можливі партнери:
VI Шляхи реалізації проекту
Вид проекту:
Етапи проекту:
I етап – допроектна підготовка
- про роль комп’ютера в житті людини;
- про вплив інформаційно-комунікаційних технологій на наше життя;
Інтернету молодшими школярами сьогодні;
- про культуру користування комп’ютером, культуру спілкування в Інтернеті.
II етап – дослідницько – захисний
III презентація отриманих результатів.
Цей етап проводиться у вигляді Тижня народних мистецтв. План якого пропонується нижче.
День тижня |
№ з/п |
Назва заходу |
Відповідальні |
Понеділок |
1 |
Радіолінійка «Дивосвіт народних ремесел» |
Педагог-організатор |
2 |
Виставка дитячих поробок «Перші кроки до майстерності» |
Вчитель трудового навчання |
|
Вівторок |
3 |
Екскурсія до міської Галереї Мистецтв на виставку робіт народних майстрів. |
Вчитель образотворчого мистецтва |
4 |
Майстер-клас з виготовлення ляльки-мотанки «І оживають ляльки…» |
Народний майстер |
|
Середа |
5 |
Перегляд відеороліку «Творчість Катерини Білокур» |
Вчитель образотворчого мистецтва |
6 |
Робота творчої майстерні «Дива з паперу» |
Вчитель трудового навчання |
|
Четвер |
7 |
Віртуальна екскурсія до краєзнавчого музею міста Луганська. |
Вчитель інформатики |
8 |
Спільних виховний захід для батьків і дітей «Свято народних ремесел». |
Педагог-організатор |
|
П`ятниця |
9 |
Мистецькознавча гра «Що? Де ? Коли?» |
Вчитель ОТМ |
10 |
|
Директор шкільного видвництва |
|
11 |
Радіолінійка «Підведення підсумків Тижня народних мистецтв». Нагородження активних учасників і переможців міських і обласних конкурсів. |
Педагог-організатор |
Реалізація цього проекту відбувається згідно з принципами:
Виховний план реалізується за допомогою засобів:
В основу реалізації проекту покладені такі навчально-виховні методи:
Формуванню естетичної компетенції засобами ІКТ сприяє злагоджена робота нижченаведених підрозділів.
Уроки образотворчого мистецтва, музики, трудового навчання з мультимедійною підтримкою. Під час їх проведення доречно використовувати:
Це допоможе вчителеві;
Час використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення уроків естетичного циклу може бути різним: від використання мультимедійних засобів впродовж всього уроку в четвертому класі до кількох хвилин в першому класі.
Складові частини уроку, під час якої можлива фрагментарна підтримка ІКТ:
Бінарні уроки – це поєднання уроків малювання, музики, трудового навчання з уроками комп’ютерної грамотності. Роль вчителя на таких уроках залишається дуже важливою, але стиль його спілкування з уярми змінюється. Він виступає не як наставник, що все знає, а як людина, що разом з уярми заново відкриває і пізнає світ,я к співавтор творчих робіт, який може сприяти виникненню гарних ідей, які втілить разом із вихованцями.
На бінарних уроках можливе застосування:
Дистанційні он-лайн уроки та творчі майстерні - це відео уроки або уроки-презентації, які допомагають учневі самостійно оволодівати новими знаннями, вміннями і навичками (під час карантину, хвороби учня чи з метою самоосвіти для підготовки до конкурсу чи олімпіади).
Вони дають можливість:
а) Статична таблиця – це схема,в якій можна писати, підкреслювати, малювати, витирати і знову працювати.
Використання такої таблиці дозволяє використовувати час економно, опитувати більшу кількість учнів, дати можливість всім активніше приймати участь в оволодінні нового матеріалу чи його закріпленні. В свою чергу це сприяє підвищенні ефективності уроку.
б) Динамічна таблиця – це схема, в якій потрібні елементи можна викликати, перемістити, збільшити – зменшити, супроводити музичним оформленням, анімаційними вставками, за поданими вказівками вчителя, створити творчий проект.
Робота шкільної радіостанції «Зорепад». Незважаючи на те, що радіо винайшли набагато раніше, ніж комп’ютер, його вплив на думки і почуття людей сьогодні величезний. Поєднання роботи шкільної радіостанції з новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями є актуальним і корисним для розширення кругозору дітей, їх естетичного виховання.
Щодня діти можуть прослухати новини із світу музики, образотворчого мистецтва, скульптури, архітектури. Раз на місяць у шкільний ефір виходить радіопередача «Цікаві новини із світу прекрасного» Щотижня школярі можуть прослухати «Веселі перерви», де у гумористичній формі розповідається про найпоширеніші естетичні помилки, курйозні випадки. До визначних подій творче об’єднання готує радіолінійки, які розширюють кругозір і акцентують увагу на важливій інформації. Невід’ємною частиною роботи шкільного радіо є поздоровлення з перемогою у конкурсі, з виходом у світ у шкільному видавництві нової збірки оповідань (віршів), з ювілеєм.
Найпопулярнішими є такі форми роботи:
Вони дають можливість освітлювати новини шкільного життя, доносити до широкого загалу висоти, яких досягли учні школи, приймаючи участь у різноманітних творчих конкурсах і фестивалях, поздоровляти переможців, ознайомити з пам’ятними датами, проводити музичні перерви. Дуже важливою є робота рубрики «Моя думка», де кожен бажаючий має можливість прийти до радіоцентру і висказати свою думку з приводу проблеми, яка сьогодні обговорюється. Тематика дискусія різноманітна. Наприклад, «Яку музику ви любите слухати і чому?», «Чому батьки не завжди розділяють ваші музичні уподобання?», «Чи є користь від графіті?».
Віртуальні екскурсії – це відеоролик на відповідну тему. Він може бути частиною уроку, самостійною формою роботи на перерві чи в позаурочний час. Така форма роботи дозволяє дітям ознайомитися з творчістю видатних художників, музикантів, співаків, артистів, відвідати музеї світу, побачити уривки з концерту чи фестивалю, помилуватися архітектурними пам’ятками і дізнатися про їх історію.
Редакція шкільної газети відповідає за щомісячний випуск шкільної газети «У світі прекрасного» в друкованому і он-лайн варіантах, а також за позаплановий випуск святкових випусків. Це дозволяє:
Ця форма роботи об’єднує вчителя початкових класів, учнів різного віку, їх батьків (серед яких професійний журналіст). Вони збирають матеріал про цікаві факти з історії розвитку мистецтва, відомих художників, музикантів, скульпторів, архітекторів, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Існує скринька для листів, до якої кожен школяр чи дорослий може вкинути листа із цікавим запитанням, історією з життя, власним твором і своїм відгуком про оформлення та зміст газети.
Он-лайн – зустрічі із відомими людьми (художниками, музикантами, майстрами народної творчості) проводяться раз на місяць. Вони дають змогу учням поспілкуватися із майстрами своєї справи, задати їм питання, які найбільш цікавлять. Це в свою чергу сприяє формуванню світогляду, допомагає у свідому виборі майбутньої професії, розширює кругозір, виховує естетичний смак, наполегливість у досягненні поставленої мети.
Шкільний Інтернет – форум «Діалог» дає можливість
учням:
учителям:
Шкільний Інтернет - форум створюється як локалізована система в мережі Інтернет, де прийматимуть участь учні тільки одної школи.
Робота шкільного сайту «Сузір`я» дає можливість систематизувати і узагальнити інформацію про освітній процес в школі, зробити її відкритою для батьків і дітей.
Дуже насиченою є і робота шкільного видавництва «Плеяди» під керівництвом педагога-організатор. Це і випуск буклетів до визначних дат, і створення збірочок творчих робіт (як від класного колективу, так і від окремого учня), і реклама новинок шкільного видавництва, і підготовка дитячих робіт для відсилки на конкурси.
Важливою для досягнення мети проекту є робота по створенню мистецькознавчого музею «Яскрава мить шкільного життя», девізом якого є: «Зупинися мить – ти чудова!» Тому учасники цього творчого об’єднання під керівництвом вчителя початкових класів збирають факти про випускників нашої школи, які зробили значний вклад у розвиток мистецтва, про історію розвитку мистецтва у нашому краї, про пам’ятки нашої місцевості.
Особливу уваги приділяють збиранню творчості наших дітей, зберіганню відеозаписів найвизначніших мистецьких подій школи (конкурсів, фестивалів, виставок).
Відвідування музею дорослими і дітьми дозволяє їм розширити свій кругозір, під іншим кутом на те, що здається звичним і буденним, вчитися бережно і відповідально ставитися до нашого спільного мистецького надбання.
Важливу роль у вихованні бережливого відношення до слова відіграють бібліотечні уроки, під час яких учні дізнаються багато нового про історію створення тих чи інших шедеврів, їх таємниці. І найголовніше, вони вчаться самостійно шукати інформацію, яка їх цікавить за допомогою комп’ютеру і мережі Інтернет. Це сприяє розвитку їх пізнавальної активності, самостійності, підвищує їх самооцінку.
Спілка письменників різного віку «Чумацький шлях» - це творче об’єднання обдарованих дітей і дорослих. Вони збираються, щоб познайомити присутніх із своїми новими творами, розглянути їх вдалі моменти і недоліки. Це дозволяє не тільки знайти дружню підтримку, але й відшукати нову ідею.
Разом вони вирішують, що можна віддати до друку у шкільне видавництво, які твори ще потрібно допрацювати.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє їм:
Лекції з історії мистецтва для батьків і дітей носять назву «Світ мистецтва». Дуже часто буває так, що різні покоління, мають різні смаки і уподобання. Для підвищення рівня культури батьків і дітей дуже важливо порозумітися, поділившись своїми поглядами на мистецтво. Саме створення шкільної фільмотеки про найвидатніших митців і спільний перегляд кінофільмів, створення вікторин з історії мистецтва і участь у них, розробка буклетів, випуск газет і т. і. сприяє створенню культурознавчого простору, що об’єднує однодумців і підштовхує кожного до підвищення власного культурного рівня.
Про те, які зрозуміти уподобання власної дитини, як краще донести до неї свій світогляд, свою думку зможуть почути батьки на лекціях «Світ мистецтва».
Слідуючим етапом застосування набутих знань, умінь і навичок є участь у міських і обласних мовознавчих конкурсах і фестивалях.
Для забезпечення якості реалізації проекту необхідно:
Додаткові можливості реалізації цього проекту:
Робочий план
Дата |
№ з/п |
Назва заходу в приміщенні |
Відповідальні |
Вересень |
1 |
Радіолінійка «Світ мистецтв чудовий і чарівний» |
Педагог-організатор |
2 |
Лекції для батьків «Діти і комп’ютер» «Світ мистецтва» |
Керівник лекторію |
|
3 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
4 |
Змагання знавців образотворчого мистецтва |
Вчитель ОТМ |
|
5 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник клубу |
|
Вересень |
6 |
Радіопередача шкільної студії «Зорепад» «Краса врятує світ!» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
7 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
8 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
9 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання. |
|
10 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Вересень |
11 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова спілки письменників |
12 |
Мистецькознавча гра «Що? Де? Коли?» |
Вчитель ОТМ |
|
13 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
14 |
Інформаційно-пізнавальна програма «Наш помічник - комп’ютер» |
Вчитель початкових класів, творча група учнів і батьків |
|
15 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Вересень |
16 |
Презентація учнівського проекту «Квіти Катерини Білокур» |
Керівник творчої групи |
17 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
18 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
19 |
Шкільний фестиваль дитячої творчості «Ми запалюємо зірки» (початкова ланка) |
Педагог-організатор, творча група учнів і батьків. |
|
20 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Жовтень |
21 |
Он-лайн – зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
22 |
Лекції для батьків «Як вибрати дитині комп’ютер і обладнати робоче місце» |
Керівник лекторію |
|
23 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
24 |
Бібліотечний урок «Як комп’ютер допомагає книги шукати» |
Бібліотекар |
|
25 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник клубу |
|
Жовтень |
26 |
Радіопередача «Вплив музики на настрій людини» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
27 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
28 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
29 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання |
|
30 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Жовтень |
31 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова спілки, письменники |
32 |
Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди» |
Директор шкільного видавництва |
|
33 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
34 |
Участь у міському поетичному конкурсі «Джерельце» |
Голова Спілки письменників різного віку |
|
35 |
Прем’єра театральної вистави. |
Керівник театрального гуртка |
|
Жовтень |
36 |
Пізнавальна експедиція до ООО «Імпульс» «Як народився комп’ютер» |
Вчитель української мови |
37 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник театральної студії |
|
38 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
39 |
Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки» |
Педагог-організатор, творча група учнів і батьків. |
|
40 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Листопад |
41 |
Он-лайн – зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
42 |
Лекції для батьків «Вплив комп’ютера на дітей» |
Керівник лекторію |
|
43 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
44 |
Міський етап конкурсу «Чудова неосяжність» |
Керівник гуртка |
|
45 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник клубу |
|
Листопад |
46 |
Радіопередача «Запрошуємо до віртуальної екскурсії» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
47 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
48 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
49 |
Свято рідної мови «Пізнаємо світ у слові» |
Керівник гуртка «Скарби української мови» |
|
50 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Листопад |
51 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки, письменники |
52 |
Екскурсія до редакції міської газети. |
Директор шкільного видавництва |
|
53 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
54 |
Міський конкурс юних казкарів «Чудова неосяжність» |
Голова Спілки письменників |
|
55 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Листопад |
56 |
Презентація учнівського проекту «З біографії комп’ютера…» |
Керівник творчої групи |
57 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
58 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
59 |
Свято «Музика нашого серця» |
Педагог-організатор, вчитель музики |
|
60 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Грудень |
61 |
Он-лайн зустрічі з відомими людьми |
Вчитель інформатики |
62 |
Лекції для батьків «Діти і комп’ютер» |
Керівник лекторію |
|
63 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
64 |
Бібліотечний урок «Як комп’ютер систематизує інформацію в бібліотеці» |
Бібліотекар |
|
65 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник клубу |
|
Грудень |
66 |
Радіопередача «Витоки нашої культури в народному мистецтві» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
67 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
68 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
69 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання |
|
70 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Грудень |
71 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки, письменники |
72 |
Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди» |
Директор шкільного видавництва |
|
73 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
74 |
Літературно музична композиція «Прийшла зима сніжна і морозна…» |
Педагог-організатор, вчитель музики |
|
75 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Грудень |
76 |
Презентація учнівського проекту «І геній його музики підносить нашу душу» |
Керівник творчої групи |
77 |
Вікторина «Ми в комп’ютерному місті» |
Вчитель початкових класів, керівник гуртка інформатики. |
|
78 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
79 |
Прем’єра театральної вистави. |
Керівник театральної студії |
|
80 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Січень |
81 |
Вікторина «Загадки нашого комп’ютера» |
|
82 |
Екскурсія до міського об’єднання художників. |
Вчитель ОТМ |
|
83 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
84 |
Прем`єра шкільного відеофільму «Як діти Діду Морозу допомогала» |
|
|
85 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник форуму |
|
Січень |
86 |
Радіопередача «Культура користування Інтернетом» |
Творче об’єднання шкільне радо «Зорепад» |
87 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Вчитель ОТМ |
|
88 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
89 |
Свято «Як Байтик і Петрик шукали паперового журавлика» |
Керівник театральної студії |
|
90 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Січень |
91 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки письменників різного віку. |
92 |
Екскурсія до театру. Перегляд театральної вистави. |
Керівник театральної студії |
|
93 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
94 |
Усний журнал «Комп’ютер у нашому житті» |
Вчитель інформатики |
|
95 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Січень |
96 |
Презентація учнівського проекту «Народні майстри Луганщини» |
Керівник творчої групи |
97 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
98 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
99 |
Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки» (старша ланка) |
Педагог-організатор, вчителі, творча група учнів і батьків |
|
100 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Лютий |
101 |
Он-лайн зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
101 |
Лекції для батьків «Як разом з дітьми робити презентації» |
Керівник лекторію |
|
102 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
103 |
Бібліотечний урок «Як комп’ютер упорядкував книги в бібліотеці» |
Бібліотекар |
|
104 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник форуму |
|
Лютий |
105 |
Радіопередача «Диво із сміття» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
106 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
107 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
108 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання |
|
109 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Лютий |
110 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки, письменники |
111 |
Екскурсія до студії місцевого телебачення. |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
|
112 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
113 |
Міський конкурс авторської і бардівської пісні |
Вчитель музики, Голова Спілки письменників |
|
114 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Лютий |
115 |
Презентація учнівського проекту «Як комп’ютерна графіка збагачує наше життя» |
Керівник творчої групи |
116 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
117 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
118 |
Міський етап фестивалю «Діти – майбутнє України» |
Вчитель музики, Голова Спілки письменників |
|
119 |
Випуск шкільної газети « У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Березень |
120 |
Он-лайн – зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
121 |
Лекції для батьків «Комп’ютерні ігри – так чи ні?» |
Керівник лекторію |
|
122 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
123 |
Літературно-музична композиція «Слово про маму» |
Керівник гуртка «Скарби української мови», вчитель музики |
|
124 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник форуму |
|
Березень |
125 |
Радіопередача « Дивовижний світ у картинах Т Яблонської» |
Творче шкільне об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
126 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
127 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
128 |
Літературно-музична композиція «Слово Великого Кобзаря» |
Керівник гуртка «Скарби української мови», вчитель української мови |
|
129 |
Конкурс декламаторів «Слово Шевченкове в серці моєму» |
Керівник тренінгу, класні керівники |
|
Березень |
130 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки, письменники |
131 |
Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди» |
Директор шкільного видавництва |
|
132 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
133 |
Міський конкурс театралів «Театральний проспект |
Керівник театральної студії, вчитель музики |
|
134 |
Прем’єра театральної вистави. |
Керівник театральної студії |
|
Березень |
135 |
Пізнавальна експедиція «Як комп’ютер допомагає на хімічному виробництві» |
Вчитель інформатики |
136 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
137 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
138 |
Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки» |
Педагог-організатор, вчителі, творча група учнів і батьків |
|
139 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Квітень |
140 |
Он-лайн – зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
141 |
Лекції для батьків «Залежність від комп’ютера. Як від неї позбавитися?» |
Керівник лекторію |
|
142 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
143 |
КВК «Ми дружимо з комп’ютером» |
Вчитель інформатики |
|
144 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник форуму |
|
Квітень |
145 |
Радіопередача «Яким би був світ без мистецтвва» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
146 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
147 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
148 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання |
|
149 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ. |
|
Квітень |
150 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілка, письменники |
151 |
Екскурсія до театру. Перегляд театральної вистави. Обговорення вистави. |
Керівник театральної студії |
|
152 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
153 |
Святковий вечір «Дошкульний сміх гуморески» |
Керівник гуртка «Скарби української мови |
|
154 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ |
|
Квітень |
155 |
Презентація учнівського проекту «Народні пісні Луганщини» |
Керівник творчої групи |
156 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
157 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
158 |
Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки» |
Педагог-організатор, вчителі, творча шурпа учнів і батьків |
|
159 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Травень |
160 |
Онлайн-зустрічі із відомими людьми |
Вчитель інформатики |
16 |
Лекції для батьків «Діти, батьки і комп’ютер» |
Керівник лекторію |
|
162 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
163 |
Бібліотечна година «Все про віртуальні книги і підручники» |
Бібліотека |
|
164 |
Робота Інтернет - форуму «Діалог» |
Керівник форуму |
|
Травень |
165 |
Радіопередача «З чого почати власну творчість?» |
Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад» |
166 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
167 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
168 |
Вечір у шкільному Музеї. |
Творче музейне об’єднання |
|
169 |
Віртуальні екскурсії до музеїв світу. |
Вчитель ОТМ |
|
Травень |
170 |
Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях» |
Голова Спілки, письменники |
171 |
Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди» |
Директор шкільного видавництва |
|
172 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
173 |
Свято «Мандрівка у країну Комп`ютерляндію» |
Керівник гуртка інформатики |
|
174 |
Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців. |
Вчитель музики, ОТМ. |
|
Травень |
175 |
Презентація учительського проекту «Сузір’я українських художників» |
Вчителі початкових класів, образотворчого мистецтва |
176 |
Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама» |
Керівник гуртка |
|
177 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
178 |
Прем’єра театральної вистави. |
Керівник театральної студії |
|
179 |
Випуск шкільної газети «У світі прекрасного» |
Редакція шкільної газети |
|
Червень |
180 |
Пізнавальна експедиція «Комп’ютер в лікарні на стражі здоров’я» |
Вчитель інформатики |
181 |
Лекції для батьків «Чи брати комп’ютер на відпочинок?» |
Керівник лекторію |
|
182 |
Робота гуртка інформатики «Байтик» |
Керівник гуртка |
|
183 |
«Комп’ютерна естафета» |
Керівник гуртка інформатики |
|
184 |
Екскурсія до театру. Перегляд вистави. Обговорення вистави. |
Керівник театральної студії |
VII Очікувані результати проекту
VIII Перспективи подальшого розвитку проекту
IX Література
1