Творчий проект "Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич".

Про матеріал

Пропоную Вашій увазі творчий проект "Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич".

Творчий проект «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності початкової ланки школи для формування естетичної компетенції «Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич» розглядає як можна сприяти формуванню естетичної компетенції молодших школярів за допомогою ІКТ.

Перегляд файлу

 

 

 

 

I Обґрунтування  актуальності проекту

          Глобальна інформатизація – це один із важливих напрямків розвитку сучасного суспільства. Сьогодні цьому процесу підлягають майже всі сфери діяльності нашого життя. На фоні цього особливо важливим є питання відповідності освіти розвитку суспільства і її інформатизації.

Сучасне суспільство вимагає, щоб кожна людина могла прийняти і проаналізувати велику кількість різноманітної інформації. Вже змалечку діти приймають цей факт як даність. Вони слухають відеомагнітофони, дивляться телевізор, грають в комп’ютерні ігри, «зазирають» в Інтернет, користуються мобільним телефоном.

Проведення соціологічного опитування дітей нашої школи з першого по четвертий клас показало, що кількість учнів, що мають початкові вміння користування інформаційно-комунікативними засобами рік від року зростає.

Тому зацікавити навчанням сучасник школярів, використовуючи століттям перевірені дидактичні методи, не завжди вдається в повній мірі. Тому дуже важливим є питання інформатизації навчання , тобто використання ІКТ для розв’язку педагогічних задач сучасної школи. Більш того сучасне життя ставить перед педагогами задачу не просто дати знання у відповідних галузях, а сформувати навички самостійного пошуку інформації, вміння застосовувати отримані знання на практиці. Відповідно до цього перед кожним вчителем стоїть мета поєднати інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології і традиційні навчальні методики для досягнення найкращого результату у навчанні і вихованні підростаючого покоління.

Інформаційно-комунікаційні технології навчання і виховання – це органічне поєднання дидактичних методів, прийомів і технічних засобів (комп’ютеру, мультимедійної дошки, мультимедійного проектору, радіомережі) в навчанні і вихованні для пошуку, накопичення, зберігання, передачі, опрацювання інформації з метою підвищення ефективності навчального процесу і реалізації творчих здібностей кожної дитини.

 Інформаційно-комунікаційні повинні:

  • відповідати головним принципам дидактики (попереднє проектування, наявність мети застосування, цілісність, наступність, можливості для практичного застосування);
  • допомагати у розв’язанні проблем, які за допомогою інших педагогічних інструментів не можуть бути розв’язані.

В розвинених країнах світу використовується така класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання і виховання:

  • навчання на базі комп’ютеру -  різноманітні сучасні форми освоєння учнями учбового матеріалу;
  • вивчення на базі комп’ютеру – використання програмових засобів, які допомагають забезпечити високоефективну самостійну діяльність дітей по вивченню і закріпленню матеріалу;
  • тестування за допомогою комп’ютеру – визначення ефективності навчального процесу за допомогою спеціальних програм, що дозволяють оцінити якість засвоєння і застосування знань учнями;
  • комп’ютерне програмове навчання -  сприяє забезпеченню реалізації механізму навчання і виховання за допомогою дидактичних комп’ютерних програм;
  • використання комп’ютерних комунікацій – програмові засоби інформаційно-комунікаційних технологій навчання і освітніх технологій доповнюють одне одного як підсистеми.

Арсенал інформаційно-комунікаційних технологій складає:

  1. текстовий редактор Word;
  2. графічний редактор Paint;
  3. Power Point - програма створення та редагування презентацій для показу слайдів і веб-сторінок ;
  4. Windows Movie Maker - програма запису і монтажу файлів мультимедіа із послідуючою відправкою Інтернетом;
  5. Windows Media - музичний програвач;
  6. ресурси Internet Explorer- величезна електронна «бібліотека»;
  7. Office Excel - програма, яка дозволяє виконувати розрахунки, аналізувати та візуалізувати дані в електронних таблицях;
  8. Publisher - програму по створенню та редагуванню бюлетенів, буклетів, оголошень та веб-сайтів;
  9. Pictures Manager - програма перегляду і редагування малюнків;
  10.   Windows Messenger - програма, що дозволяє вести бесіди в Інтернеті;
  11.   Access - програма для створення бази даних та програми роботи з ними;
  12.   Outlook - програму для отримання і надсилання електронних повідомлень.

Ми бачимо, що в освітній діяльності Ікт будуть застосовуватися у трьох аспектах:

  • комп’ютер як предмет вивчення;
  • комп’ютер як засіб навчання;
  • комп’ютер як засіб спілкування.

При чому у процесі навчання і виховання всі ці аспекти будуть тісно пов’язані одне з одним. При цьому в освітній діяльності комп’ютер для кожного учня буде виконувати декілька функцій:

  • всезнаючого наставника;
  •  засобу навчання;
  •  об’єкта для вивчення;
  •  засобу спілкування;
  • ігрового середовища.

Функція всезнаючого наставника:

  •  джерело необхідної для навчання інформації (що ні в якому разі не замінює вчителя, а виступає як допомога у навчально-виховному процесі);
  • тренажер для відпрацювання умінь і навичок;
  • засіб діагностики;
  • індивідуальний інформаційний простір;
  • засіб контролю якості навчання і зворотнього зв’язку.

Функція засобу навчання:

  • засіб підготовки текстів і малюнків;
  • засіб зберігання інформації;
  • засіб редагування текстів;
  • засіб для графічного відображення малюнків;
  • обчислювальна машина;
  • засіб побудови діаграм і графіків;
  • засіб моделювання проектів.

Функція об’єкта для вивчення:

  • навчання основам програмування;
  • ознайомлення з можливостями різних навчальних програм;
  • розвиток вміння створення різноманітних інформаційних продуктів;
  • ознайомлення з різними інформаційними середовищами і набуття вміння орієнтуватися в них для отримання потрібної інформації.

Функції засобу спілкування:

  • можливість спілкування з широкою аудиторією в мережі Інтернет;
  • можливість отримання і надсилання електронних повідомлень за допомогою програми Outlook.

Функція ігрового середовища:

  • використання ігрових програм;
  • перегляд мультфільмів і кінофільмів;
  • можливість грати у комп’ютерні ігри в мережі Інтернет;
  • прослуховування улюблених музичних уривків і пісень.

Творчий проект «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності початкової ланки школи для формування естетичної компетенції «Пізнай красу, що є навколо, тим свою душу возвелич» розглядає як можна сприяти формуванню естетичної компетенції молодших школярів за допомогою ІКТ.

 Загальновідомий факт,  що уроки естетичного циклу потребують більше яскравої і якісної наочності (показ репродукцій робіт великих майстрів живопису і графіки, фотографії скульптур і пам’яток архітектури, прослуховування музичних уривків, перегляд відео уривків з відомих балетів і опер), ніж будь-які інші. Використання інформаційно-комунікаційних технологій стане великою допомогою вчителю для їх підготовки і якісного проведення.  Що ж буде доречним?

  • Анімаційні фрагменти, що дозволять дітям на власні очі побачити утворення похідних кольорів, розбіл кольору, коли і як падає тінь від кожного предмету і т. п.
  • Презентації, що познайомлять дітей з портретом і творчістю великого художника чи музиканта, жанри музики чи образотворчого мистецтва, репродукції видатних картин, фотографії скульптур чи архітектурних споруд.
  • Музичні заставки, що проілюструють творчість того чи іншого композитора, допоможуть провести інтерактивну фізкультхвилинку чи хвилинку реакції, створити відповідний настрій уроку.
  • Відеоролики, що продемонструють поетапне виконання малюнка чи поробки.
  • Комп’ютерні навчальні тести, що дозволять встановити більш ефективний зворотній зв’язок, щоб вчитель зміг вчасно коректувати свою роботу.

Використання вчителем ІКТ в навчально-виховному процесі вимагає від нього:

  • організація освітнього процесу на рівні класу в цілому (послідовність,

наступність, відповідність темі, діагностика,контроль рівня якості

знань);

  • координація колективної роботи з врахування вікових особливостей дітей (розподіл робочих місць, інструктаж перед роботою, індивідуальна допомога чи порада під час роботи, керування кабінетною сіткою);
  • організація індивідуальної роботи з учнями;
  • підготовка засобів необхідних для використання ІКТ (підготовка демонстраційного обладнання, перевірка системи, розробка дидактичних програм відповідно до мети і завдань уроку).

         Отож, поєднання інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних технологій і традиційних навчальних методик на уроках естетичного циклу і в позаурочній роботі дає можливість:

  • розширити уявлення про  історію і розвиток мистецтва;
  • унаочнити навчально-вихований процес;
  • дати навички пошукової роботи;
  • навчити створювати і оформлювати проекти;
  • забезпечити розвиток творчих задатків;
  •  сприяти розвитку художньої уяви, асоціативного сприйняття, естетичного бачення, фантазії;
  • підвищити продуктивність кожного уроку;
  • зробити більш насиченими і яскравими виховні заходи;
  • реалізувати в повній мірі міжпредметні зв’язки;
  • структурувати інформацію для учнів з метою її кращого запам’ятовування;
  •  сприяти зміненню світогляду учнів: показати їм комп’ютер  як універсальний інструмент для роботи на уроці і в позаурочний час.

Роль використання ІКТ на уроках і в позаурочній діяльності зростає при дотримані слідуючих принципів:

  • доцільність – використання ІКТ  не заради використання, а відповідно до мети і завдань даного уроку чи виховного заходу;
  • доступність – матеріал, поданий за допомогою ІКТ повинен легко і свідомо засвоюватися учнями;
  • ілюстративність – ІКТ на уроці не замінюють вчителя, а допомагають наочно розкривати тему уроку;
  • фрагментарність використання -  вчитель повинен використовувати ІКТ на уроці дозовано, залежно від темпу роботи класу;
  • диференціація – залежно від здібностей дітей ІКТ дає можливість повторно повернутися до того чи іншого фрагменту уроку для кращого його аналізу та засвоєння;
  • інваріативність - залежно від дидактичних цілей і завдань Ікт використовується на різних етапах уроку;
  • ефективність – використання ІКТ повинно бути не забавкою, а засобом підвищення рівня ефективності роботи на уроці.

II Мета і завдання проекту

Мета:

використовуючи інформаційно-комунікаційні технології, створити атмосферу сприяння для пізнання молодшими школярами краси оточуючого світу і виховання власної душевної краси.

Завдання:

  • за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій організувати освоєння, розширення і закріплення теоретичних знань про історію розвитку мистецтва у всіх його проявах;
  • за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій ознайомити учнів, їх батьків із шедеврами живопису, графіки, скульптури, архітектури, декоративного прикладного мистецтва, музики, літератури;
  • використовуючи інформаційно-комунікаційні технології, частіше застосовувати між предметні зв’язки для ознайомлення із втіленням прекрасного в різних видах мистецтва;
  • виховувати вміння бачити прекрасне, створювати диво власними руками у всіх учасників проекту на засадах цілющих джерел народної і світової культури;
  • навчити самостійно шукати інформацію, використовуючи різні джерела;
  • створити у межах дії проекту (в школі, гуртках, родині) творчий простір, де кожний може поділитися власними знаннями і показати своє бачення прекрасного;
  • дати початкові вміння використання інформаційно-комунікаційних технологій для поліпшення процесу отримання освіти і самоосвіти;
  • формувати систему духовних і культурних цінностей, яка буде об’єднувати всіх учасників проекту;
  • активізувати пізнавальну діяльність учнів, батьків, педагогів;
  • використовуючи інформаційно-комунікаційні технології, проводити профорієнтаційну роботу;
  • об’єднати зусилля учасників проекту для залучення близьких, знайомих, друзів, сусідів до світу прекрасного;
  • формувати почуття відповідальності за подальший розвиток нашої цивілізації через розуміння почуття прекрасного;
  • сформувати загальноосвітні компетентності, розвивати вміння самостійно шукати нову інформацію в різних джерелах;
  • формувати навички самооцінки, самоконтролю і саморегуляції;
  • реалізувати виховні функції, що сприятиме соціалізації дитини, виявленню та розкриттю її здібностей та можливостей;
  • зміцнювати родинні зв’язки, сприяти взаєморозумінню батьків і дітей.

     Новизна цього проекту: за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій створення поля соціально-культурної проектної діяльності, що об’єднує педагогів, учнів, їх батьків і спільноту заради формування естетичної компетенції дітей і дорослих, заради зміни світу, у якому ми існуємо, на  краще.

III Термін дії проекту  Проект «Пізнай красу, що навколо – цим свою душу возвелич!» розрахований на  навчальний рік.

IV Учасники проекту  Педагогічний колектив:

  • класні керівники,
  •  вчителі інформатики, початкових класів,
  • керівники гуртків:
  •  комп’ютерної грамотності «Байтик»;
  • декоративно-прикладного мистецтва «Паперові фантазії»,
  •  прикладної творчості «Юні майстрині – майбутні берегині»,
  •  вокального гуртка «Срібні дзвіночки»,
  • бібліотекар;
  • учні 1-4 класів;
  • батьки учнів, старші брати і сестри.

V Виконавці проекту

Координатор проекту: заступник директора з НВР.

Координаційна рада у складі:

  • керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів;
  • керівник методичного об’єднання вчителів математики;
  • педагог-організатор.

Можливі партнери:

  • адміністрація навчального закладу;
  • шкільний батьківський комітет;
  • Центр дитячої і юнацької творчості;
  • міський Палац Культури;
  • бібліотеки міста;
  • міське телебачення;
  • редакція міської газети;
  • міська типографія.

VI Шляхи реалізації проекту

Вид проекту:

  • груповий;
  • міжпредметний;
  • інформаційний, практичний.

Етапи проекту:

  • допроектна підготовка;
  • дослідницько-захисний етап;
  • презентація отриманих результатів.

I етап – допроектна підготовка

  1. формування проектних груп;
  2. формування теми проекту  «Пізнай красу, що навколо – цим свою душу возвелич!».
  3. визначення проблемного завдання:
  • зібрати інформацію:

-    про роль комп’ютера в житті людини;

-    про вплив інформаційно-комунікаційних технологій на наше життя;

  •       соціологічні дослідження про вміння і цілі використання комп’ютера,

     Інтернету  молодшими школярами  сьогодні;

-   про культуру користування комп’ютером, культуру спілкування в Інтернеті.

  • підготувати програми роботи гуртків, тренінгів, дискусійного клубу, творчих об’єднань, бібліотеки;
  • навчитися основам користування комп’ютером;
  • підготувати матеріальну базу.
  1. вибір методів дослідження:
  • робота з книгою;
  • пошук в Інтернеті;
  • створення і демонстрація презентацій, відеороликів;
  • створення музичних збірок за даною тематикою і прослуховування їх;
  • робота творчої майстерні;
  • консультативна робота.
  1. розробка плану дослідження:
  • збір даних з використанням науково-популярної літератури, Інтернету і соціологічних досліджень;
  • аналіз та обробка отриманих даних;
  • консультації з представниками Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
  • проведення творчих нарад і педагогічних рад;
  • консультації з психологами, соціологами;
  • підготовка презентації результатів творчої роботи..

 

II етап – дослідницько – захисний

  1. Збір даних із використанням науково-популярної літератури, Інтернету.
  2. Аналіз та обробка отриманих даних.
  3. Налагодження партнерських стосунків із спонсорами.
  4. Проведення диспутів, виховних заходів, що розкривають роль інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі і у житті кожної людини.
  5. Створення музею історії розвитку інформаційно-комунікаційних засобів «Альфа і Омега».
  6. Робота редакції шкільної газети «Світ прекрасного»
  7. Робота шкільного радіо «Зорепад».
  8. Робота шкільного видавництва «Плеяди»
  9. Робота шкільної театральної студії.
  10. Робота гуртка комп’ютерної грамотності «Байтик»
  11. Робота круглого столу «У нас в гостях…»
  12. Проведення тренінгів з культури спілкування в Інтернет-чаті.
  13. Дослідницько-пошукова робота під час мовознавчих експедицій.
  14. Лекції для батьків з циклу «Дитина і комп’ютер»

III презентація отриманих результатів.

Цей етап  проводиться у вигляді Тижня народних мистецтв. План якого пропонується нижче.

День тижня

з/п

Назва заходу

Відповідальні

Понеділок

 

1

 

Радіолінійка «Дивосвіт народних ремесел»

Педагог-організатор

2

Виставка дитячих поробок «Перші кроки до майстерності»

Вчитель трудового навчання

Вівторок

3

Екскурсія до міської Галереї Мистецтв на виставку робіт народних майстрів.

Вчитель образотворчого мистецтва

4

Майстер-клас з виготовлення ляльки-мотанки «І оживають ляльки…»

Народний майстер

Середа

5

Перегляд відеороліку «Творчість Катерини Білокур»

Вчитель образотворчого мистецтва

6

Робота творчої майстерні «Дива з паперу»

Вчитель трудового навчання

Четвер

7

Віртуальна екскурсія до краєзнавчого музею міста Луганська.

Вчитель інформатики

8

Спільних виховний захід для батьків і дітей «Свято народних ремесел».

Педагог-організатор

П`ятниця

9

Мистецькознавча гра «Що? Де ? Коли?»

Вчитель  ОТМ

10

  1. Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди»

 Директор шкільного видвництва

11

Радіолінійка «Підведення підсумків Тижня народних мистецтв».

Нагородження активних учасників і переможців міських і обласних конкурсів.

Педагог-організатор

 

Реалізація цього проекту відбувається згідно з принципами:

 

Виховний план реалізується за допомогою засобів:

 

В основу реалізації проекту  покладені такі навчально-виховні методи:

        Формуванню естетичної компетенції засобами ІКТ сприяє злагоджена робота нижченаведених підрозділів.

  1. Уроки образотворчого мистецтва, музики, трудового навчання з мультимедійною підтримкою;
  2. Бінарні уроки предметів естетичного циклу і інформатики:
  • урок-гра;
  • урок-мандрівка;
  • урок-казка;
  • урок-творча майстерня;
  • урок-похід до музею;
  • урок-мандрівка у минуле;
  • урок-перевтілення;
  • урок-проект.
  1. Дистанційні он-лайн-уроки і творчі майстерні.
  2.  Передачі шкільної радіостанції «Зорепад».
  3. Віртуальні екскурсії.
  4. Робота редакції шкільної газети «У світі прекрасного» в друкованому і онлайн варіанті.
  5.  Он-лайн – зустрічі із відомими людьми нашого краю.
  6. Шкільний інтернет-форум «Діалог».
  7.  Робота шкільного сайту «Сузір’я».
  8.   Робота шкільного видавництва «Плеяди».
  9.   Створення медіа – архіву «Яскрава мить шкільного життя».
  10.   Створення презентацій – захистів на задану тематику.
  11.   Створення і захист проектів.
  12.   Робота по створення електронного підручника.

Уроки образотворчого мистецтва, музики, трудового навчання з мультимедійною підтримкою. Під час їх проведення доречно використовувати:

  • презентації;
  • статичні і динамічні таблиці;
  • тестові завдання;
  • музичні збірники;
  • галерея портретів відомих митців;
  • уривки з- мультфільмів, що відповідають темі уроку.

Це допоможе вчителеві;

  • унаочнити навчання;
  • індивідуалізувати його;
  •  досягти більшого рівня диференціації роботи на уроці;
  • зацікавити учня навчанням.

Час використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення  уроків естетичного циклу може бути різним: від використання мультимедійних засобів впродовж всього уроку в четвертому класі до кількох хвилин в першому класі.

Складові частини уроку, під час якої можлива фрагментарна підтримка ІКТ:

  • під час постановки мети та визначення цілі уроку – щоб зібрати увагу і  зацікавити дітей;
  • під час пояснення нового матеріалу – як ілюстративний та допоміжний матеріал;
  • під час закріплення і систематизації знань – робота з таблицями, дидактичні ігри, перегляд анімаційних фрагментів;
  •  під час контролю і корекції отриманих знань – робота з тестами;
  • під час релаксації – як розважальний момент, що дозволяє змінити вид діяльності і перепочити;
  • під час рефлексії – реакція на проведений урок, що дає вчителю оцінити якість власної роботи.

Бінарні уроки – це поєднання уроків малювання, музики, трудового навчання з уроками комп’ютерної грамотності. Роль вчителя на таких уроках залишається дуже важливою, але стиль його спілкування з уярми змінюється. Він виступає не як наставник, що все знає, а як людина, що разом з уярми заново відкриває і пізнає світ,я к співавтор творчих робіт, який може сприяти виникненню гарних ідей, які втілить разом із вихованцями.

На бінарних уроках можливе застосування:

  • дидактичних комп’ютерних ігор, що дозволить ознайомити із навчальних матеріалом у цікавій ігровій формі;
  • графічного редактора Paint, що дозволить дітям прийняти особисту участь в створенні наочності для уроку і тим самим краще зрозуміти матеріал, який вивчається;
  • інтерактивних моделей, що дадуть можливість підібрати відповідний фон і кольори для малюнка, побудувати перспективу, вибрати відповідний музичний матеріал;

Дистанційні он-лайн уроки та творчі майстерні - це відео уроки або уроки-презентації, які допомагають учневі самостійно оволодівати новими знаннями, вміннями і навичками (під час карантину, хвороби учня чи з метою самоосвіти для підготовки до конкурсу чи олімпіади).

Вони дають можливість:

  • самостійно ознайомитись з теоретичним матеріалом;
  • розглянути репродукції відомих картин;
  • прослухати музичний уривок до відповідної теми;
  • попрацювати в динамічній чи статичній таблиці за темою для відпрацювання умінь і навичок.

а) Статична таблиця – це схема,в якій можна писати, підкреслювати, малювати, витирати і знову працювати.

Використання такої таблиці дозволяє використовувати час економно, опитувати більшу кількість учнів, дати можливість всім активніше приймати участь в оволодінні нового матеріалу чи його закріпленні. В свою чергу це сприяє підвищенні ефективності уроку.

б) Динамічна таблиця – це схема, в якій потрібні елементи можна викликати, перемістити, збільшити – зменшити, супроводити музичним оформленням, анімаційними вставками, за поданими вказівками вчителя, створити творчий проект.

Робота шкільної радіостанції «Зорепад». Незважаючи на те, що радіо винайшли набагато раніше, ніж комп’ютер, його вплив на думки і почуття людей сьогодні величезний. Поєднання роботи шкільної радіостанції з новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями є актуальним і корисним для розширення кругозору дітей, їх естетичного виховання.

Щодня діти можуть прослухати новини із світу музики, образотворчого мистецтва, скульптури, архітектури. Раз на місяць у шкільний ефір виходить радіопередача «Цікаві новини із світу прекрасного» Щотижня школярі можуть прослухати «Веселі перерви», де у гумористичній формі розповідається про найпоширеніші естетичні помилки, курйозні випадки. До визначних подій творче об’єднання готує радіолінійки, які розширюють кругозір і акцентують увагу на важливій інформації. Невід’ємною частиною роботи шкільного радіо є поздоровлення з перемогою у конкурсі, з виходом у світ у шкільному видавництві нової збірки оповідань (віршів), з ювілеєм.

Найпопулярнішими є такі форми роботи:

  • радіолінійки;
  • радіовипуски «Новини культурного життя»;
  • рубрика «Пам’ятні події сьогоднішнього дня у світі прекрасного»;
  • творчі перерви;
  • рубрика «Поздоровлення із творчими успіхами»;
  • дискусійний клуб «Моя думка».

Вони дають можливість освітлювати новини шкільного життя, доносити до широкого загалу висоти, яких досягли учні школи, приймаючи участь у різноманітних творчих конкурсах і фестивалях, поздоровляти переможців, ознайомити з пам’ятними датами, проводити музичні перерви. Дуже важливою є робота рубрики «Моя думка», де кожен бажаючий має можливість прийти до радіоцентру  і висказати свою думку з приводу проблеми, яка сьогодні обговорюється. Тематика дискусія різноманітна. Наприклад, «Яку музику ви любите слухати і чому?», «Чому батьки не завжди розділяють ваші музичні уподобання?», «Чи є користь від графіті?».

Віртуальні екскурсії – це відеоролик на відповідну тему. Він може бути частиною уроку, самостійною формою роботи на перерві чи в позаурочний час. Така форма роботи дозволяє  дітям ознайомитися з творчістю видатних художників, музикантів, співаків, артистів, відвідати музеї світу, побачити уривки з концерту чи фестивалю, помилуватися архітектурними пам’ятками і дізнатися про їх історію.

Редакція шкільної газети  відповідає за щомісячний випуск шкільної газети «У світі прекрасного» в друкованому і он-лайн варіантах, а також за позаплановий випуск святкових випусків. Це дозволяє:

  • знайомити з новинами і цікавими фактами із галузі мистецтвознавства;
  • розвивати вміння самостійного пошуку інформації;
  • розвивати навички роботи на персональному комп’ютері (працюючи над створенням газети, діти вчаться працювати із текстовим редактором Word; графічним редактором Paint; програмою створення презентацій для показу слайдів і веб-сторінок  Power Point; користуватися ресурсами Internet Explorer;
  • проводити профорієнтаційну роботу;
  • об’єднати роботу різних поколінь по досягненню єдиної мети.

Ця форма роботи об’єднує вчителя початкових класів, учнів різного віку, їх батьків (серед яких професійний журналіст). Вони збирають матеріал про цікаві факти з історії розвитку мистецтва, відомих художників, музикантів, скульпторів, архітекторів, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Існує скринька для листів,  до якої кожен школяр чи дорослий може вкинути листа із цікавим запитанням, історією з життя, власним твором і своїм відгуком про оформлення та зміст газети.

 Он-лайн – зустрічі із відомими людьми (художниками, музикантами, майстрами народної творчості) проводяться раз на місяць. Вони дають змогу учням поспілкуватися із майстрами своєї справи, задати їм питання, які найбільш цікавлять. Це в свою чергу сприяє формуванню світогляду, допомагає у свідому виборі майбутньої професії, розширює кругозір, виховує естетичний смак, наполегливість у досягненні поставленої мети.

Шкільний Інтернет – форум «Діалог»  дає  можливість

учням:

  • обговорити проведені позакласні заходи;
  • прийняти участь у  соціологічних шкільних опитуваннях;
  • набути вміння роботи в мережі Інтернет;
  • оволодіти культурою спілкування в чаті;
  • вчитися формулювати свою думку;
  •  вчитися відстоювати і аргументувати свою позицію.

учителям:

  • вчити дітей користуватися мережею Інтернет;
  • сприяти підвищенню культури спілкування в чаті;
  • давати соціально значимі теми для обговорення, щоб діти могли задуматися над важливими питаннями їх життя.

Шкільний Інтернет - форум створюється  як локалізована система в мережі Інтернет, де прийматимуть участь учні тільки одної школи.

Робота шкільного сайту «Сузір`я» дає можливість систематизувати і узагальнити інформацію про освітній процес в школі, зробити її відкритою для батьків і дітей.

Дуже насиченою є і робота шкільного видавництва «Плеяди» під керівництвом педагога-організатор. Це і випуск буклетів до визначних дат, і створення збірочок творчих робіт (як від класного колективу, так і від окремого учня), і реклама новинок шкільного видавництва, і підготовка дитячих робіт для відсилки на конкурси.

Важливою для досягнення мети проекту є робота по створенню мистецькознавчого музею «Яскрава мить шкільного життя», девізом якого є: «Зупинися мить – ти чудова!» Тому учасники цього творчого об’єднання під керівництвом вчителя початкових класів збирають факти про випускників нашої школи, які зробили значний вклад у розвиток мистецтва, про історію розвитку мистецтва у нашому краї, про пам’ятки нашої місцевості.

Особливу уваги приділяють збиранню творчості наших дітей, зберіганню відеозаписів найвизначніших мистецьких подій школи (конкурсів, фестивалів, виставок).

Відвідування музею дорослими і дітьми дозволяє їм розширити свій кругозір, під іншим кутом на те, що здається звичним і буденним, вчитися бережно і відповідально ставитися до нашого спільного мистецького надбання.

Важливу роль у вихованні бережливого відношення до слова відіграють бібліотечні уроки, під час яких учні дізнаються багато нового про історію створення тих чи інших шедеврів, їх таємниці. І найголовніше, вони вчаться самостійно шукати інформацію, яка їх цікавить за допомогою комп’ютеру і мережі Інтернет. Це сприяє розвитку їх пізнавальної активності, самостійності, підвищує їх самооцінку.

Спілка письменників різного віку «Чумацький шлях» - це творче об’єднання обдарованих дітей і дорослих. Вони збираються, щоб познайомити присутніх із своїми новими творами, розглянути їх вдалі моменти і недоліки. Це дозволяє не тільки знайти дружню підтримку, але й відшукати нову ідею.

Разом вони вирішують, що можна віддати до друку у шкільне видавництво, які твори ще потрібно допрацювати.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє їм:

  •  менше часу витрачати на технічні деталі, а більше на творчість;
  •  знайомитися із кращими зразками світової літератури, не виходячи з класу;
  • кожному автору самостійно виразити бачення власного твору у ілюстраціях.
  • Дуже важливо щоби діти зрозуміли, що милування мистецтвом не повинно бути пасивним. Потрібно ділитися своєю любов’ю до прекрасного, ділитися своїми знаннями і радістю від спілкування з мистецтвом з іншими людьми. Цьому сприяють відкриті заходи, що розповідають про творчість митців, знайомлять з визначними зразками світового мистецтва,
  • розповсюдження буклетів, брошур, 
  • власна мистецька робота у вибраній галузі і заохочення до цього інших власним прикладом,
  • а також мистецькознавчі проекти, які діти створюють разом з батьками і педагогами.

Лекції з історії мистецтва для батьків і дітей носять назву «Світ мистецтва». Дуже часто буває так, що різні покоління, мають різні смаки і уподобання. Для підвищення рівня культури батьків і дітей дуже важливо порозумітися, поділившись своїми поглядами на мистецтво. Саме створення шкільної фільмотеки про найвидатніших  митців і спільний перегляд кінофільмів, створення вікторин з історії мистецтва і участь у них, розробка буклетів, випуск газет і т. і. сприяє створенню культурознавчого простору, що об’єднує однодумців і підштовхує кожного до підвищення власного культурного рівня.

 Про те, які зрозуміти уподобання власної дитини, як краще донести до неї свій світогляд, свою думку зможуть почути батьки на лекціях «Світ мистецтва».

  • Найулюбленішими культурознавчими заходами дітей і дорослих є свята, вікторини, інформаційно-пізнавальні і розважальні програми. Наприклад, «Турнір паперових фантазій», «Пізнаємо світ графіки», «Рідним краєм тихо йде поетична осінь», «Свято народних майстрів».

Слідуючим етапом застосування набутих знань, умінь і навичок є участь у міських і обласних мовознавчих конкурсах і фестивалях.

Для забезпечення якості реалізації проекту необхідно:

  • донести ідею необхідності використання інформаційно-комунікаційних технологій  для с творення атмосфери сприяння підвищення культурного рівня кожного до свідомості кожного учасника проекту;
  •  мотивувати педагогів на реалізацію ідеї про те, що кожен з них виступає як особистість, що прикладом високого рівня культури (як загальносвітової, так і комп’ютерної), що бачить перспективи пізнання краси світу і мистецтва шляхом використання інформаційно-комп’ютерних технологій, що може проектувати майбутнє і за допомогою нових педагогічних технологій зможе реалізувати його;
  • забезпечити проект інформаційно-комп’ютерними засобами.

      Додаткові можливості реалізації цього проекту:

  • підвищення рівня якості освіти  і культурного рівня учнів;
  • підвищення кваліфікації педагогів;
  • підвищення рівня комп’ютерної грамотності і культури користування інформаційно-комунікаційними  засобами.
  • позитивний вплив на соціальне середовище, у якому живуть і діють учасники проекту.

Робочий план

Дата

з/п

Назва заходу  в приміщенні                      

Відповідальні

Вересень

1

Радіолінійка «Світ мистецтв чудовий і чарівний»

Педагог-організатор

2

Лекції для батьків «Діти і комп’ютер» «Світ мистецтва»

Керівник лекторію

3

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

4

Змагання знавців образотворчого мистецтва

Вчитель ОТМ

5

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник клубу

Вересень

6

Радіопередача шкільної студії «Зорепад» «Краса врятує світ!»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

7

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

8

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

9

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання.

10

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Вересень

11

Робота  спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова спілки письменників

12

Мистецькознавча гра «Що? Де? Коли?»

Вчитель ОТМ

13

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

14

Інформаційно-пізнавальна програма «Наш помічник - комп’ютер»

Вчитель початкових класів, творча група учнів і батьків

15

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Вересень

16

Презентація учнівського проекту «Квіти Катерини Білокур»

Керівник творчої групи

17

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

18

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

19

Шкільний фестиваль дитячої творчості «Ми запалюємо зірки» (початкова ланка)

Педагог-організатор, творча група учнів і батьків.

20

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Жовтень

21

Он-лайн – зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

22

Лекції для батьків «Як вибрати дитині  комп’ютер і обладнати робоче місце»

Керівник лекторію

23

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

24

Бібліотечний урок «Як комп’ютер допомагає книги шукати»

Бібліотекар

25

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник клубу

Жовтень

26

Радіопередача «Вплив музики на настрій людини»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

27

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

28

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

29

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання

30

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Жовтень

31

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова спілки, письменники

32

Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди»

Директор шкільного видавництва

33

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

34

Участь у міському поетичному конкурсі «Джерельце»

Голова Спілки письменників різного віку

35

 Прем’єра театральної вистави.

Керівник театрального гуртка

Жовтень

36

Пізнавальна експедиція до ООО «Імпульс» «Як народився комп’ютер»

Вчитель української мови

37

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник театральної студії

38

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

39

Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки»

Педагог-організатор, творча група учнів і батьків.

40

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Листопад

41

Он-лайн – зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

42

Лекції для батьків «Вплив комп’ютера на дітей»

Керівник лекторію

43

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

44

Міський етап конкурсу «Чудова неосяжність»

Керівник гуртка

45

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник клубу

Листопад

46

Радіопередача «Запрошуємо до віртуальної екскурсії»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

47

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

48

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

49

Свято рідної мови «Пізнаємо світ у слові»

Керівник гуртка «Скарби української мови»

50

 Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Листопад

51

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки, письменники

52

Екскурсія до редакції міської газети.

Директор шкільного видавництва

53

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

54

Міський конкурс юних казкарів «Чудова неосяжність»

Голова Спілки письменників

55

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Листопад

56

Презентація учнівського проекту «З біографії комп’ютера…»

Керівник творчої групи

57

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

58

Робота гуртка інформатики «Байтик»

 Керівник гуртка

59

 Свято «Музика нашого серця»

Педагог-організатор, вчитель музики

60

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Грудень

61

Он-лайн зустрічі з відомими людьми

Вчитель інформатики

62

Лекції для батьків «Діти і комп’ютер»

Керівник лекторію

63

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

64

Бібліотечний урок «Як комп’ютер систематизує інформацію в бібліотеці»

Бібліотекар

65

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник клубу

Грудень

66

Радіопередача «Витоки нашої культури в народному мистецтві»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

67

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

68

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

69

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання

70

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Грудень

71

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки, письменники

72

Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди»

Директор шкільного видавництва

73

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

74

Літературно музична композиція «Прийшла зима сніжна і морозна…»

Педагог-організатор,  вчитель музики

75

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Грудень

76

Презентація учнівського проекту «І геній його музики підносить нашу душу»

Керівник творчої групи

77

Вікторина «Ми в комп’ютерному місті»

Вчитель початкових класів, керівник гуртка інформатики.

78

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

79

Прем’єра театральної вистави.

Керівник театральної студії

80

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Січень

81

Вікторина «Загадки нашого комп’ютера»

 

82

Екскурсія до міського об’єднання художників.

Вчитель ОТМ

83

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

84

Прем`єра шкільного відеофільму «Як діти Діду Морозу допомогала»

 

85

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник форуму

Січень

86

Радіопередача «Культура користування Інтернетом»

Творче об’єднання шкільне радо «Зорепад»

87

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Вчитель ОТМ

88

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

89

Свято «Як Байтик і Петрик шукали паперового журавлика»

Керівник театральної студії

90

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Січень

91

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки письменників різного віку.

92

Екскурсія до театру. Перегляд театральної вистави.

Керівник театральної студії

93

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

94

Усний журнал «Комп’ютер у нашому житті»

Вчитель інформатики

95

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Січень

96

Презентація учнівського проекту «Народні майстри Луганщини»

Керівник творчої групи

97

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

98

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

99

Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки» (старша ланка)

Педагог-організатор, вчителі, творча група учнів і батьків

100

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ

Лютий

101

Он-лайн зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

101

Лекції для батьків «Як разом з дітьми робити презентації»

Керівник лекторію

102

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

103

Бібліотечний урок «Як комп’ютер упорядкував книги в бібліотеці»

Бібліотекар

104

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник форуму

Лютий

105

Радіопередача «Диво із сміття»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

106

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

107

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

108

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання

109

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Лютий

110

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки, письменники

111

Екскурсія до студії місцевого телебачення.

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

112

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

113

Міський конкурс авторської і бардівської пісні

Вчитель музики, Голова Спілки письменників

114

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Лютий

115

Презентація учнівського проекту «Як комп’ютерна графіка збагачує наше життя»

Керівник творчої групи

116

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

117

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

118

Міський етап фестивалю «Діти – майбутнє України»

Вчитель музики, Голова Спілки письменників

119

Випуск шкільної газети « У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Березень

120

Он-лайн – зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

121

Лекції для батьків «Комп’ютерні ігри – так чи ні?»

Керівник лекторію

122

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

123

Літературно-музична композиція «Слово про маму»

Керівник гуртка «Скарби української мови», вчитель музики

124

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник форуму

Березень

125

Радіопередача « Дивовижний світ у картинах Т Яблонської»

Творче шкільне об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

126

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

127

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

128

Літературно-музична композиція «Слово Великого Кобзаря»

Керівник гуртка «Скарби української мови», вчитель української мови

129

Конкурс декламаторів «Слово Шевченкове в серці моєму»

Керівник тренінгу, класні керівники

Березень

130

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки, письменники

131

Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди»

Директор шкільного видавництва

132

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

133

Міський конкурс театралів «Театральний проспект

Керівник театральної студії, вчитель музики

134

Прем’єра театральної вистави.

Керівник театральної студії

Березень

135

Пізнавальна експедиція «Як комп’ютер допомагає на хімічному виробництві»

Вчитель інформатики

136

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

137

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

138

Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки»

Педагог-організатор, вчителі, творча група учнів і батьків

139

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Квітень

140

Он-лайн – зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

141

Лекції для батьків «Залежність від комп’ютера. Як від неї позбавитися?»

Керівник лекторію

142

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

143

КВК «Ми дружимо з комп’ютером»

Вчитель інформатики

144

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник форуму

Квітень

145

Радіопередача «Яким би був світ без мистецтвва»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

146

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

147

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

148

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання

149

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

Вчитель ОТМ.

Квітень

150

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілка, письменники

151

Екскурсія до театру. Перегляд театральної вистави. Обговорення вистави.

Керівник театральної студії

152

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

153

Святковий вечір «Дошкульний сміх гуморески»

Керівник гуртка «Скарби української мови

154

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ

Квітень

155

 Презентація учнівського проекту «Народні пісні Луганщини»

Керівник творчої групи

156

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

157

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

158

Шкільний фестиваль «Ми запалюємо зірки»

Педагог-організатор, вчителі, творча шурпа учнів і батьків

159

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Травень

160

Онлайн-зустрічі із відомими людьми

Вчитель інформатики

16

Лекції для батьків «Діти, батьки і комп’ютер»

Керівник лекторію

162

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

163

Бібліотечна година «Все про віртуальні книги і підручники»

Бібліотека

164

Робота Інтернет - форуму «Діалог»

Керівник форуму

Травень

165

Радіопередача «З чого почати власну творчість?»

Творче об’єднання шкільне радіо «Зорепад»

166

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

167

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

168

Вечір у шкільному Музеї.

Творче музейне об’єднання

169

Віртуальні екскурсії до музеїв світу.

 Вчитель ОТМ

Травень

170

Робота спілки письменників різного віку «Чумацький шлях»

Голова Спілки, письменники

171

Презентація новинок шкільного видавництва «Плеяди»

Директор шкільного видавництва

172

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

173

Свято «Мандрівка у країну Комп`ютерляндію»

Керівник гуртка інформатики

174

Перегляд кінофільмів і роликів про життя і творчість видатних митців.

Вчитель музики, ОТМ.

Травень

175

Презентація учительського проекту «Сузір’я українських художників»

Вчителі  початкових класів, образотворчого мистецтва

176

Робота гуртка комп’ютерного дизайну «Веселкова брама»

Керівник гуртка

177

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

178

Прем’єра театральної вистави.

Керівник театральної студії

179

Випуск шкільної газети «У світі прекрасного»

Редакція шкільної газети

Червень

180

Пізнавальна експедиція «Комп’ютер в лікарні на стражі здоров’я»

Вчитель інформатики

181

Лекції для батьків «Чи брати комп’ютер на відпочинок?»

Керівник лекторію

182

Робота гуртка інформатики «Байтик»

Керівник гуртка

183

«Комп’ютерна естафета»

Керівник гуртка інформатики

184

Екскурсія до театру. Перегляд вистави. Обговорення вистави.

Керівник театральної студії

 

 

VII Очікувані результати проекту

  • підвищення рівня культури всіх учасників проекту;
  • формування вміння у дорослих і дітей користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями для покращення процесу пізнання оточуючого світу і культурної спадщини людства;
  • формування ІКТ компетенції, комунікативної компетентності;
  • активізація пізнавальних процесів всіх учасників проекту;
  • розвиток вміння застосовувати набуті знання на практиці;
  • вироблення ефективних способів співробітництва педагогів – вихованців – батьків;
  • розвиток навичок колективної творчості;
  • створення умов для успішної соціалізації дітей;
  • мобілізація соціокультурного потенціалу кожної дитини, її родини для створення спільних культурознавчих проектів;
  • заохочення батьків до активної творчої, виховної практики;
  • організація сумісного корисного для усіх дозвілля.

 

VIII Перспективи подальшого розвитку проекту

  • участь у конкурсі «Використання ІКТ в освітньому процесі школи»;
  • участь в освітньому форумі;
  • публікація в засобах масової інформації;
  • міський семінар для заступників директорів з НВР.

 

IX Література

  1. Інформаційні технології та електронні засоби навчального призначення – ознака сучасного уроку. Конспекти уроків – Луганськ: Знання, 2006.
  2. Інформаційні технології на уроках хімії/Уклад. К.М. Задорожний. – Х.: Вид. група «Основа», 2009.
  3. Інформаційні технології в ПШ. – Початкова освіта. Методичний порадник. – 2008. - № 12
  4. Макарова Н.В. Учимся работать на компьютере. – СПб., 1998
  5. Юзик О. Уроки інформатики в процесі вивчення навчального матеріалу у 2 класі / О. Юзик, І. Маслюк // Початкова школа. – 2009. - №4

 

1

 

doc
Додано
18 липня 2018
Переглядів
1279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку