ІIСЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
ТЕМА 5. Cвята і традиції (12 год) |
|||||||||||
49 |
|
Різдво в Англії. Розвиток навичок читання. с112-114 |
Надавати інформацію про традиції святкування Різдва |
ЛО теми в. 1, 2, с. 112. |
Прийменники часу on, at |
|
V
|
|
|
Розповідати про Різдво в Англії |
|
50 |
|
Різдво в Україні. Вживання прийменників часу. с114-115 |
Розповідати про щоденні справи |
ЛО теми |
Прийменникичасуon, at, in |
|
V
|
|
|
Доповнитиреченняправильнимприйменником |
|
51 |
|
Готуємось до свята. Вживання модального дієслова must. с116-117 |
Розповідати про підготовку до свята, описувати традиції святкування Різдва та дня народження |
Vocabularybox (с. 116) |
Must – mustn’t |
|
V
|
|
|
в. 4, с. 117 (письмово) Вивчити колядку “SilentNight” |
|
52 |
|
Важливі дати. Розвиток комунікативних навичок. с118-119 |
Запитувати та надавати інформацію про свята та традиції святкування
|
ЛО теми |
Називання дат англійською |
|
V
|
|
|
в 2b, с. 118 (письмово) |
|
53 |
|
День Подяки. Розвиток діалогічного мовлення. с119-121 |
Розповідати про традиції святкування. Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення |
Vocabularybox (с. 119) |
PresentContinuous |
|
V
|
|
|
в. 8, с. 120 |
|
54 |
|
Бабусині історії. Розвиток навичок аудіювання. с122-124 |
Розповідати про особливості святкування улюбленого свята
|
Vocabularybox (с. 123) |
Past Simple |
|
V
|
|
|
в. 7, с. 124 |
|
55 |
|
Родинні традиції. Простий минулий час. с125-127 |
Описувати минулі події |
ЛО теми |
Past Simple |
|
V
|
|
|
в. 5, с. 127 |
|
56 |
|
Давним-давно…. Розвиток монологічного мовлення. С128-129 |
Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
PastSimple. IrregularVerbs |
|
V
|
|
|
в. 6, с. 129 |
|
57 |
|
Казкові герої. Розвиток діалогічного мовлення. С130-131 |
Розповідати про улюблену та казку та її героїв |
Vocabularybox (с. 130) |
PastSimple. IrregularVerbs |
|
V
|
|
|
в. 1, с. 131 |
|
58 |
|
Ми любимо свята. Виготовлення святкової листівки. с132-133 |
Описувати процес виготовлення запрошення |
ЛО теми. Повторення |
Повторення |
|
V
|
|
|
в. 7, с. 133 дом чит с 134-135 |
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
59 |
|
Казки з дитинства. Розвиток навичок аудіювання і читання. Розігруванняп’єси. с134-137 |
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
ЛО теми |
Повторення |
|
|
|
|
Повторити слова і правила |
|
60 |
|
Свята і традиції. |
|
|
Тест |
|
|
|
|
в. 3, с. 135, в. 2, с. 137 (письмово) |
|
ТЕМА 6. Природа. Погода і одяг (11 год) |
|||||||||||
61 |
|
Погода. Доповідь про погоду. Введення ЛО теми. С.140-143 |
Описувати погоду |
Тематичнікартки. Vocabulary box (с. 140, с. 143) |
Adverbs |
V |
|
|
|
в. 1а, с. 141 |
|
62 |
|
Природніявища. Безособовіречення. Розвитокграматичних навичок. С.144-145 |
Надавати інформацію про погодуу різних країнах світу |
Тематичнікартки. ЛО теми |
Безособовіречення |
V |
|
|
|
в 1, с. 144 |
|
63 |
|
Погода в різних куточках світу. Розвиток навичок аудіювання. С.145-147 |
Розповідати про погодуу різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації |
Vocabularybox (с. 145) |
|
|
|
V |
V |
в 4, с. 146 (письмово)
|
|
64 |
|
Прогноз погоди. Розвитоккомунікативнихнавичок. С.147-149 |
Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації |
ЛОтеми Vocabulary box (с. 148) |
be going to |
|
|
V |
|
в. 4, с. 149 |
|
65 |
|
Яка у вас погода? Розвиток навичок письма. С.149-151 |
Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації |
ЛО теми. Повторення. |
PresentContinuous |
V |
|
|
|
в. 2b, с. 151 |
|
66 |
|
Видиодягу. Введення нових ЛО. С.152-153 |
Описувати одяг у різну погоду |
Тематичнікартки |
Pr. Simple&Cont. Past Simple |
|
|
V |
|
в. 3, с. 153 (письмово) |
|
67 |
|
Вдягаємося по погоді. Розвиток навичок читання. С.154-155
|
Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду |
Тематичнікартки Vocabulary box (с. 155) |
Pr. Simple&Cont.
|
|
|
V |
|
в. 3, с. 155 |
|
68 |
|
Обираємоодяг. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. С.156-158 |
Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення |
Vocabularybox (с. 156) |
Pr. Simple&Cont.
|
|
|
|
V |
в. 4, с. 156 (скласти 10 речень за таблицею)
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
69 |
|
У що ти сьогодні одягнений? С.158-159 |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
ЛО теми |
Present Simple |
V |
|
|
|
в. 6, с. 159 |
|
70 |
|
Пори року.Одяг. Present Simple С.160-161 |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
|
|
Повторити слова і правила |
|
71 |
|
Природа. Погода і одяг. Тест |
|
|
тест |
|
|
|
|
в. 4, с. 161 (скласти 5-7 речень) |
|
|
ТЕМА 7. Активний відпочинок (10 год) |
|
|||||||||
72 |
|
Види активного відпочинку. go + Ving С.162-164 |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття |
Vocabularybox (с. 163) |
go + Ving |
|
|
V |
|
в. 3, с. 163 |
|
73 |
|
У літньомутаборі. Вживання прийменників місця. С.165-167
|
Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок |
Vocabularybox (с. 165б с. 167) |
Прийменники місця. PastSimple |
|
|
V |
|
в. 4, 5 с. 168 |
|
74 |
|
Вирушаємо в похід. С.168-171 |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття
|
ЛО теми |
Special Questions |
V |
|
|
|
в. 1, с. 171 |
|
75 |
|
Краса природи. Пори року. Введення нових ЛО С.172-173 |
Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості |
Vocabularybox (с. 173) |
Present Simple |
V |
|
|
|
в. 4, с. 173 |
|
76 |
|
Улюблена пора року. Розвиток навичок аудіювання. С.174-175
|
Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду |
Vocabularybox (с. 175, с. 176) |
Different Types of Questions |
V
|
|
|
|
в. 3, с. 174
|
|
77 |
|
Одяг та погода. Повтореннячасових форм дієслова. С.176-177 |
Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження |
ЛО теми |
Повтореннячасових форм. |
V |
|
|
|
в. 2, с. 176 (описатиулюблену пору року) |
|
78 |
|
Земля – наш дім. Розвитоккомунікативнихнавичок. С.178-179
|
Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження |
ЛО теми |
Повторення |
V |
|
|
|
в. 9 с. 179 (написатиміні-твір) |
|
79 |
|
Щедра природа. Домашнє читання С.180-181 |
Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
PastSimple |
|
|
|
|
в. 2, с. 181 (письмововідповісти на запитання) |
|
80 |
|
Активний відпочинок. Ткст |
|
Тест |
|
|
|
|
|
Повторити вив.матеріал |
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
ТЕМА 8. Подорожі (14 год) |
|||||||||||
81 |
|
У селі. Введення ЛО та МЗ. С184-186
|
Надавати інформацію про сільську місцевість |
Vocabularybox (с. 185) |
Модальне дієслово can |
|
|
V |
|
в. 6, с. 186 |
|
82 |
|
Подорож по місту. Розвитокнавичокаудіювання. С186-189
|
Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх. Ставити запитання для уточнення інформації |
Vocabularybox (с. 187) |
Present Simple |
|
|
V |
|
в. 1, с. 189 (письмововідповісти на запитання) |
|
83 |
|
Життя у місті та в селі. Веденнядискусії за темою.с190-193 |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
V |
|
в. 2, с. 193 (скласти розповідь і вивчити |
|
84 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|
85 |
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
86 |
|
Загальнівідомості про ВеликуБританію. Розвиток навичок читання.с194-197 |
Розповідати факти про Велику Британію |
Vocabulary box (с. 196) |
|
|
V |
|
|
Підготувати розповідь про Велику Британію |
|
87 |
|
Канікули у Великій Британії. С197-198 |
Розповідати про визначні місцяЛондона; давати рекомендації |
Vocabularybox (с. 196) |
PresentPerfectОзнайомлення |
|
|
|
V
|
в. 1,2 с. 198 Вивчити 3 форми дієслів |
|
88 |
|
Милюбимо подорожувати. Теперішній доконаний час.с 199-200 |
Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору |
ЛОтеми |
PresentPerfectУтворення |
|
V |
|
|
В.3 с.201 письм |
|
89 |
|
Місця, які варто побачити. С 202-204 |
Надавати інформацію про країну та визначні місця; висловлювати власну точку зору |
ЛО теми Vocabularybox (с. 204) |
PresentPerfect Вживання PresentPerfect Коротка форма |
|
V |
|
|
с. 204 вивч слова |
|
90 |
|
Визначні місця Лондона. Читання тексту. С205-206 |
Розповідати про визначні місцяЛондона; давати рекомендації |
Vocabularybox (с. 204) |
|
|
V |
|
|
в. 1, с. 206 письм, вивч слова с206
|
|
91 |
|
Велика Британія та британці. Розвитокнавичокчитання та говоріння. С207-209 |
Розповідати про звичаї та традиції англійців |
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в. 6b, с. 209 (відповісти на запитаннядо тексту) |
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
92 |
|
Україна. Введення ЛО та МЗ. С.210-213 |
Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом |
Vocabularybox (с. 210) |
Past Simple Present Perfect |
|
V |
|
|
Розповідати про Україну |
|
93 |
|
Наша мальовнича країна. Розвиток навичок читання.с213-216 |
Розповідати про звичаї та традиції українців; |
Vocabularybox (с. 212) |
Past Simple Present Perfect |
|
V |
|
|
в. 6, с. 213 Повторити грамат матеріал |
|
94 |
|
Українські традиції. Контроль письма. |
Розповідати про улюблені свята
|
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
Розповідати про традиції в Україні |
|
95
|
|
Подорож Україною. ТуристичнаУкраїна. Розвиток навичок граматики.с216-219
|
Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України |
ЛО теми
|
Past Simple/ Present Perfect
|
V |
V |
|
|
в. 3, с. 217 Підготув розмовні теми |
|
96 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
в. 5, с. 221
|
|
97 |
|
Україна та українціочимаіноземців. Розвитокнавичокговоріння. . с.220-223 |
Розповідати про гостинність України Розповідати про історичні пам’ятки України
|
ЛО теми |
|
|
V |
|
|
в. 2, с. 223 |
|
98 |
|
Подорож Великобританією та Україною. Т/ о |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення ( 6год) |
|
|||||||||
99 |
|
Плани на літо. С.224-226 |
Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності |
Vocabularybox (с. 225) |
|
|
V |
|
|
в 5, с. 226 |
|
100 |
|
Скоро канікули! Майбутній час.с227-229 |
Надавати інформацію про плани на літо; давати рекомендації |
ЛО теми |
Future Simple shall/will, be going to |
|
V |
|
|
в. 7, с. 229 |
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Грома- дянськавідповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
||||||
101 |
|
Подорожуємо по світу. С.230-231 |
Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір |
ЛО теми |
Future Simple |
|
|
V |
|
в. 5, с. 231 |
|
102 |
|
Літніканікули – найкращий час для подорожей. С.232-234 |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації |
ЛО теми |
FutureSimple |
|
V |
|
|
в. 6, с. 234 |
|
103 |
|
Їдемо за кордон! Повтореннячасових форм дієслова С234-235 |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації |
ЛО теми |
Повторення |
|
V |
|
|
в. 2, с. 235 |
|
104 |
|
Канікули! Систематизаціявивченого. . С.236-238 |
Підсумовують знання по часовим формам дієслова |
ЛО теми |
Повторення |
|
|
|
|
Повторитививченийматеріал |
|
Змістовілінії:
1