Планування зі змістовними лініями 5 клас Карпюк 3 год на тиждень

Про матеріал
Планування зі змістовними лініями II семестр 3 години на тиждень 2020-2021 навчальни рік за підручником Оксани Карп юк
Перегляд файлу

ІIСЕМЕСТР

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

ТЕМА 5. Cвята і традиції (12 год)

49

 

Різдво в Англії. Розвиток навичок читання.

с112-114

Надавати інформацію про традиції святкування Різдва

ЛО теми

в. 1, 2, с. 112.

Прийменники часу on, at

 

 

V

 

 

 

 

 

Розповідати про Різдво в Англії

 

50

 

Різдво в Україні. Вживання прийменників часу. с114-115

Розповідати про щоденні справи

ЛО теми

Прийменникичасуon, at, in

 

 

V

 

 

 

Доповнитиреченняправильнимприйменником

 

51

 

Готуємось до свята. Вживання модального дієслова must. с116-117

Розповідати про підготовку до свята, описувати  традиції святкування Різдва та дня народження

Vocabularybox

(с. 116)

Must – mustn’t

 

 

 

V

 

 

 

в. 4, с. 117 (письмово)

Вивчити колядку “SilentNight”

 

52

 

Важливі дати. Розвиток комунікативних навичок.

 с118-119

Запитувати та надавати інформацію про свята та традиції святкування

 

ЛО теми

Називання дат англійською

 

 

V

 

 

 

в 2b, с. 118 (письмово)

 

53

 

День Подяки. Розвиток діалогічного мовлення. с119-121

Розповідати про традиції святкування. Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення

Vocabularybox

(с. 119)

PresentContinuous

 

 

V

 

 

 

в. 8, с. 120

 

54

 

Бабусині історії. Розвиток навичок аудіювання. с122-124

Розповідати про особливості святкування улюбленого свята

 

Vocabularybox

(с. 123)

Past Simple

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 124

 

55

 

Родинні традиції. Простий минулий час. с125-127

Описувати минулі події

ЛО теми

Past Simple

 

V

 

 

 

в. 5, с. 127

 

56

 

Давним-давно…. Розвиток монологічного мовлення. С128-129

Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного

ЛО теми

PastSimple. IrregularVerbs

 

 

V

 

 

 

 

 

в. 6, с. 129

 

57

 

Казкові герої. Розвиток діалогічного мовлення.

С130-131

Розповідати про улюблену та казку та її героїв

Vocabularybox

(с. 130)

PastSimple. IrregularVerbs

 

V

 

 

 

в. 1, с. 131

 

58

 

Ми любимо свята. Виготовлення святкової

листівки. с132-133

Описувати процес виготовлення запрошення

ЛО теми. Повторення

Повторення

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 133

дом чит с 134-135

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

59

 

Казки з дитинства. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Розігруванняп’єси.

с134-137

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

ЛО теми

Повторення

 

 

 

 

Повторити слова і правила

 

60

 

Свята і традиції.

 

 

 

Тест

 

 

 

 

в. 3, с. 135,

в. 2, с. 137 (письмово)

 

ТЕМА 6. Природа. Погода і одяг (11 год)

61

 

Погода. Доповідь про погоду. Введення ЛО теми. С.140-143

Описувати погоду

Тематичнікартки.

Vocabulary box

(с. 140, с. 143)

Adverbs

 

V

 

 

 

в. 1а, с. 141

 

62

 

Природніявища. Безособовіречення. Розвитокграматичних навичок. С.144-145

Надавати інформацію про погодуу різних країнах світу

Тематичнікартки.

ЛО теми

Безособовіречення

 

V

 

 

 

в 1, с. 144

 

63

 

Погода в різних куточках світу. Розвиток навичок аудіювання. С.145-147

Розповідати про погодуу різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації

Vocabularybox

(с. 145)

 

 

 

 

V

 

V

в 4, с. 146

(письмово)

 

 

64

 

Прогноз погоди. Розвитоккомунікативнихнавичок. С.147-149

Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації

ЛОтеми

Vocabulary box

(с. 148)

be going to

 

 

 

V

 

в. 4, с. 149

 

65

 

Яка у вас погода? Розвиток навичок письма. С.149-151

Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації

ЛО теми. Повторення.

PresentContinuous

 

V

 

 

 

в. 2b, с. 151

 

66

 

Видиодягу. Введення нових ЛО. С.152-153

Описувати одяг у різну погоду

Тематичнікартки

Pr. Simple&Cont.

Past Simple

 

 

 

V

 

в. 3, с. 153 (письмово)

 

67

 

Вдягаємося по погоді. Розвиток навичок читання. С.154-155

 

Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду

Тематичнікартки

Vocabulary box

(с. 155)

Pr. Simple&Cont.

 

 

 

 

V

 

в. 3, с. 155

 

68

 

Обираємоодяг. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

С.156-158

Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення

Vocabularybox

(с. 156)

Pr. Simple&Cont.

 

 

 

 

 

V

в. 4, с. 156 (скласти 10 речень за таблицею)

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

69

 

У що ти сьогодні одягнений?  С.158-159

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

ЛО теми

Present Simple

 

V

 

 

 

в. 6, с. 159

 

70

 

Пори року.Одяг.

Present Simple С.160-161

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

ЛО теми

Present Simple

 

 

 

 

Повторити слова і правила

 

71

 

Природа. Погода і одяг.

Тест

 

 

тест

 

 

 

 

в. 4, с. 161 (скласти 5-7 речень)

 

 

ТЕМА 7. Активний відпочинок (10 год)

 

72

 

Види активного відпочинку. go + Ving

С.162-164

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

Vocabularybox

(с. 163)

go + Ving

 

 

 

V

 

в. 3, с. 163

 

73

 

У літньомутаборі.  Вживання прийменників місця. С.165-167

 

Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок

Vocabularybox

(с. 165б с. 167)

Прийменники місця. PastSimple

 

 

 

V

 

в. 4, 5 с. 168

 

74

 

Вирушаємо в похід.

С.168-171

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

 

ЛО теми

Special Questions

 

V

 

 

 

в. 1, с. 171

 

75

 

Краса природи. Пори року. Введення нових ЛО С.172-173

Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості

Vocabularybox

(с. 173)

Present Simple

 

V

 

 

 

в. 4, с. 173

 

76

 

Улюблена пора року. Розвиток навичок аудіювання. С.174-175

 

Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду

Vocabularybox

(с. 175, с. 176)

Different Types of Questions

 

V

 

 

 

 

в. 3, с. 174

 

 

77

 

Одяг та погода. Повтореннячасових форм дієслова. С.176-177

Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження

ЛО теми

Повтореннячасових форм.

 

V

 

 

 

в. 2, с. 176 (описатиулюблену пору року)

 

78

 

Земля – наш дім. Розвитоккомунікативнихнавичок. С.178-179

 

Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження

ЛО теми

Повторення

 

V

 

 

 

в. 9 с. 179 (написатиміні-твір)

 

79

 

Щедра природа. Домашнє читання

 С.180-181

Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного

ЛО теми

PastSimple

 

 

 

 

в. 2, с. 181 (письмововідповісти на запитання)

 

80

 

Активний відпочинок.

Ткст

 

Тест

 

 

 

 

 

Повторити вив.матеріал

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

ТЕМА 8. Подорожі (14 год)

81

 

У селі. Введення ЛО та МЗ. С184-186

 

Надавати інформацію про сільську місцевість

Vocabularybox

(с. 185)

Модальне дієслово can

 

 

 

V

 

в. 6, с. 186

 

82

 

Подорож по місту. Розвитокнавичокаудіювання. С186-189

 

Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх.

Ставити запитання для уточнення інформації

Vocabularybox

(с. 187)

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 1, с. 189 (письмововідповісти на запитання)

 

83

 

Життя у місті та в селі. Веденнядискусії за темою.с190-193

Називати будівлі та їх розміщення;

Ставити запитання для уточнення інформації

ЛО теми

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 2, с. 193 (скласти розповідь і вивчити

 

84

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити слова

 

85

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила

 

86

 

Загальнівідомості про ВеликуБританію. Розвиток навичок читання.с194-197

Розповідати факти про Велику Британію

Vocabulary box

(с. 196)

 

 

 

 

V

 

 

 

Підготувати розповідь про Велику

Британію

 

87

 

Канікули у Великій Британії. С197-198

Розповідати про визначні місцяЛондона; давати рекомендації

Vocabularybox

(с. 196)

PresentPerfectОзнайомлення

 

 

 

 

 

 

V

 

в. 1,2 с. 198

Вивчити 3 форми дієслів

 

88

 

Милюбимо подорожувати. Теперішній доконаний час.с 199-200

Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору

ЛОтеми

PresentPerfectУтворення

 

 

V

 

 

 

 

В.3 с.201 письм

 

89

 

Місця, які варто побачити. С 202-204

Надавати інформацію про країну та визначні місця; висловлювати власну точку зору

ЛО теми

Vocabularybox

(с. 204)

PresentPerfect

Вживання

PresentPerfect

Коротка форма

 

 

V

 

 

 

 

 с. 204 вивч слова

 

90

 

Визначні місця Лондона. Читання тексту. С205-206

Розповідати про визначні місцяЛондона; давати рекомендації

Vocabularybox

(с. 204)

 

 

 

V

 

 

в. 1, с. 206 письм, вивч слова с206

 

 

91

 

Велика Британія та британці. Розвитокнавичокчитання та говоріння. С207-209

Розповідати про звичаї та традиції англійців

ЛО теми

 

 

 

V

 

 

в. 6b, с. 209 (відповісти на запитаннядо тексту)

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

92

 

Україна. Введення ЛО та МЗ. С.210-213

Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом

Vocabularybox

(с. 210)

Past Simple

Present Perfect

 

 

V

 

 

Розповідати про Україну

 

93

 

Наша мальовнича країна. Розвиток навичок читання.с213-216

Розповідати про звичаї та традиції українців;

Vocabularybox

(с. 212)

Past Simple

Present Perfect

 

 

V

 

 

в. 6, с. 213

Повторити грамат матеріал

 

94

 

Українські традиції.

Контроль письма.

Розповідати про улюблені свята

 

ЛО теми

 

 

 

 

V

 

 

 

Розповідати про традиції в Україні

 

95

 

 

Подорож Україною.

ТуристичнаУкраїна.

Розвиток навичок граматики.с216-219

 

Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію

Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України

ЛО теми

 

Past Simple/ Present Perfect

 

 

V

 

V

 

 

 

в. 3, с. 217

Підготув розмовні теми

 

96

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

в. 5, с. 221

 

 

97

 

Україна та українціочимаіноземців. Розвитокнавичокговоріння. . с.220-223

Розповідати про гостинність України

Розповідати про історичні пам’ятки України

 

ЛО теми

 

 

 

V

 

 

 

в. 2, с. 223

 

98

 

Подорож Великобританією та Україною.  Т/ о

 

Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення ( 6год)

 

99

 

Плани на літо.

С.224-226

Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності

Vocabularybox

(с. 225)

 

 

 

V

 

 

 

в 5, с. 226

 

100

 

Скоро канікули! Майбутній час.с227-229

Надавати інформацію  про плани на літо; давати рекомендації

ЛО теми

Future Simple

shall/will, be going to

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 229

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Грома-

дянськавідповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

101

 

Подорожуємо по світу. С.230-231

Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір

ЛО теми

Future Simple

 

 

 

V

 

в. 5, с. 231

 

102

 

Літніканікули – найкращий час для подорожей. С.232-234

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації

ЛО теми

FutureSimple

 

 

V

 

 

 

в. 6, с. 234

 

103

 

Їдемо за кордон! Повтореннячасових форм дієслова С234-235

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації

ЛО теми

Повторення

 

 

 

V

 

 

 

в. 2, с. 235

 

104

 

Канікули! Систематизаціявивченого.

. С.236-238

Підсумовують знання по часовим формам дієслова

ЛО теми

Повторення

 

 

 

 

 

Повторитививченийматеріал

 

Змістовілінії:

  1. Екологічнабезпека та сталийрозвиток–спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
  2. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека–виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.
  2. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Паращук Світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Marta
    Авторка планування - МОЛОДЕЦЬ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лол cle1mer
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 січня 2021
Переглядів
12890
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку