Пленерний урок: "Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, темпералури, болю."

Про матеріал
Урок відчуття весни... Відчуй свіжий вітер змін... Урок для учнів Z покоління...
Перегляд файлу

    Тема пленерного уроку: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, темперетури, болю.  8 клас.

    Урок відчуття весни... Відчуй свіжий вітер змін...

    Місце проведення: шкільне подвір'я ліцею № 45, спортивний майданчик.

    Мета: продовження формування уявлень про сенсорні системи, вміння аналізувати, встановлювати зв'язки між будовою органа та функціями, формулювати правила профілактики та оцінювати значення здоров'я  людини, формувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.

    Методи навчання:

словесні: розповідь, бесіда; наочні: демонстрація-4D (доповнена реальність); практично-дослідницька діяльність-застосування навиків; метод проблемного викладання; частково-пошуковий; стимулювання навчальної діяльності-створення ситуацій успіху; самостійного пошуку;  самоспостереження, робота у группах.

    Обладнання: камера смартфону, 4D атлас Анатомія, лід, яблуко, лимон, цибуля, спортивний майданчик, смайли за перемогу у конкурсах.

    Тип уроку-комбінований.

    План уроку:

  1. Організаційний момент: привітання, інструктаж щодо роботи на пленерному уроці; обираємо експертну групу для підведення підсумків уроку та поділу на групи учнів (елементи емпауерменту); згадаймо українські прислів'я та приказки про сенсорні системи (від солодких слів кислиці не посолодшають....)

   --Релакс(валеохвилинка): розглядаємо небо, милуємося краєвидами... видихаємо зиму, вдихаємо весну... Руханка.

  2. Формулювання мети уроку.

  3.Актуалізація та корекція опорних знань - згадуємо будову сенсорних систем.

  4. Перевірка виконання домашнього завдання.

  5. Мотивація - на протязі усього уроку. (Мотиваційні, пізнавальні вправи-атлас 4D сторинка 53-нюх, сторинка 55 смак), ланцюжок відповідей учнів: які для Вас найкращі запахи? Смаки?

  6. Вивчення нового матеріалу:

6.1 Визначаємо складові будови сенсорних систем: смаку, руху, рівноваги, нюху, дотику, температури, болю.

-визначаємо спільні складові (робота у 3 групах)

-демонструємо роботу систем (робота у 4 групах):

1 група- система нюху (яблука, лимон, цибуля)

2 група- система рівноваги (вправи на спортивному майданчику)

3 група-руху (вправи на спортивному майданчику)

4 група-температури (лід, досліджуємо температурну реакцію шкіри на переход з класу на шкільне подвір'я)

5 демонстрація систем дотику та болю-самоспостереження.

6.2 Звіт груп щодо здатності органів сприймати подразнення.

-- Релакс (валеохвилинка)-вправа-гармонізатор: уяви себе якимось смаком... Руханка.

  7. Осмислення звязків:

групи аналізують механізм виникнення сенсорних  почуттів.

  8. Самостійне виконання учнями завдання:

поділ класу на 2 групи проводить експертна група учнів:

-1 група шукає чинники які сприяють покращенню роботи сенсорних систем

-2 группа шукає чинники які погіршують роботу сенсорних систем.

-експертна група аналізує ефективність роботи груп.

  9. Застосування учнями знань:

4 групи учнів складають звіт: правила профілактики проблем у роботі сенсорних систем.

  10. Рефлексія: вчитель та експертна група  роблять підсумок ефективности роботи учнів. Згадуємо найкращі хвилини уроку.

  11. Домашне завдання:

1 Знайти на youtube коротки навчальні відео з сенсорних систем.

2. Створити план-конспект у вигляді тез з матеріалу, що вивчали на уроці.

 

docx
Додав(-ла)
Таня Таня
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку