Початкові уявлення про інтернет

Про матеріал

Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям Інтернету, браузера;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Програмне забезпечення: програмний комплекс «Сходинки до інформатики».
Перегляд файлу

Урок № 11

2 клас

Тема: Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям Інтернету, браузера;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;  розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Програмне забезпечення: програмний комплекс «Сходинки до інформатики».

 

ХІД   УРОКУ

І. Організаційний етап:

1. Готовність до уроку.

2. Привітання:

- Доброго дня!

- За кожну правильну відповідь будемо отримувати смайлик.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

1. Перевірка домашнього завдання:

- Які дії слід виконати, щоб підготувати комп’ютер до роботи? (включити монітор та системний блок)

- Що з’являється на екрані монітора після завантаження? (Робочий стіл)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Вибери, що можна робити за допомогою Інтернету:

шукати інформацію

спілкуватися з друзями

дивитися новини

відвідати подружку

купувати товари

перекладати тексти

готувати смачний тортик

грати в комп’ютерні ігри

читати книжки

вишивати

- Отже, сьогодні ми дізнаємось про Інтернет та браузер.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу:

- Що таке Інтернет?

- Яке його призначення?

- Що таке браузер?

Завдання  №1

Завдання  №2

ВІДПОВІДЬ

Сімя, сорока, трибуна, сходинки, столиця

Завдання  №3

ВІДПОВІДЬ

Інтернет, морж+сніг+торт=монітор, компютер, папуга+мяч+ь= память

Завдання  №4

 

V. Фізкультхвилинка

- Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів –

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба на навшпиньки стати.

 

VІ. Формування вмінь та навичок:

1.  Повторення правил техніки безпеки.

2. Робота у програмі Сходинки до інформатика «Кіт риболов».

3. Релаксація

 

VІІ. Закріплення знань:

1.  Дайте відповідь на питання:

  • Що таке Інтернет?
  • Яке його призначення?
  • Що таке браузер?

 

VІІІ. Підбиття підсумків уроку:

- І так, давайте порахуємо кількість отриманих смайликів.

 

ІХ. Домашнє завдання:


Урок №11. Початкові уявлення про Інтернет

Прізвище

 

Завдання  №1

Завдання  №2

Завдання  №3

 

 

 

 

Урок №11. Початкові уявлення про Інтернет

Прізвище

 

Завдання  №1

Завдання  №2

Завдання  №3

 

 

Завдання  №4

До компютера потрапив вірус і зіпсував зображення. Домалюй їх.

 

 

 

Завдання  №4

До компютера потрапив вірус і зіпсував зображення. Домалюй їх.

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
2763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку