29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Початок Національно-визвольної війни

Про матеріал

Урок засвоєння нових знань з мультимедійним супроводом і з застосуванням інноваційних технологій; робота з історичними джерелами інформації, атласом та контурною картою.

Перегляд файлу

Предмет історія України

 

Розділ:  Розділ ІІІ. Національно­визвольна війна українського народу  середини XVII ст.

Тема уроку: Національно­визвольна війна українського народу  середини XVII ст.

Цілі учня

Цілі вчителя

знати визначення  поняття «Національно-визвольна війна», вміти визначати причини та привід війни, знати перші переможні битви, розуміти внесок Б.Хмельницького в Національно-визвольну війну; вміти робити висновки та виділяти основні моменти вивченого матеріалу

для досягнення предметних результатів: сформувати уявлення щодо  передумов і причин Національно-визвольної війни,  ввести поняття «Національно-визвольна війна»; розповідати про Б. Хмельницького як видатну постать в історії,  характеризувати події початку війни; про перші битви національно-визвольної  війни; розвивати логічне та історичне  мислення здобувачів освіти; визначити за картою напрямки походів українського війська в 1648 р.; виховувати в учнів інтерес і повагу до історії  своєї держави.

для досягнення метапредметних результатів: навчити отримувати інформацію та працювати з різними її джерелами; формувати вміння усно і письмово висловлювати свої думки; виховувати повагу до державної мови

для досягнення особистісних результатів: вміти організовувати свою роботу, працювати в команді; організовувати взаємозв’язок своїх знань і впорядковувати їх; слухати співрозмовника, обговорювати та дискутувати

Опорні поняття

Нові поняття

Козак, козацтво, реєстрове козацтво, гетьман, Запорозька Січ, повстання, «Тарасова ніч»,

« Ординація Війська Запорозького»

Національно-визвольна війна

 

 

 

 

 

Етапи уроку

Діяльність учнів

 

Дидактичне оснащення

форми і види роботи

Завдання і навчальні дії

І. Вступна частина

    Мотивування

Прислів’я

 

Асоціативний ряд

 

Повідомлення теми уроку

Привітання, побажання гарного настрою

 

Обговорення, висловлювання власних думок

 

Учні записують в зошити

 

 

Слайд № 1; 2,1; 2,2.

 

Слайд № 3

II. Актуалізація

«Хронологічний ряд»

Вправа  на встановлення хронологічної послідовності та встановлення  відповідності дат

з подіями

Картки з датами та подіями.

III. Основна 

      частина

Екстроактивний режим (розповідь, пояснення)

 

Робота з історичними

джерелами

 

Вправи для очей

 

Перегляд відео «Обличчя української історії.

Богдан Хмельницький»

 

Вправа «хмара слів»

 

 

Робота з ментальною картою

 

 

 

Робота з ілюстраціями

 

 

 

Робота з історичною картою

 

 

Перегляд відео «Битва під Корсунем»

 

 

 

 

Виконання завдань в контурних картах

Робота з визначенням поняттям, що вводиться

 

 

Сформувати уявлення про основні причини Національно-визвольної війни

 

Зняття зорової втоми, зміцнення очних м’язів

 

Ознайомитись з життєвим шляхом видатного гетьмана

 

 

Відтворити  життєвий шлях видатного гетьмана

Б. Хмельницького

 

Подання матеріалу одгочасно в словесній і знаково-символічній формі

 

 

 

Використовуючи надані ілюстрації відтворити  частину вивченого матеріалу

 

 

Орієнтація в історичному просторі,  подання матеріалу одночасно в словесній і знаково-символічній формі

 

Ознайомити  з перебігом однієї з перших битв

 

 

 

 

 

Позначити:

1. Місце початку Національно-визвольної війни

2. Місце і рік перших битв

Слайд №  4.

 

 

Витяги з історичних джерел.

Слайд № 5.

 

 

 

Слайд № 6;

https://www.youtube.com/

watch?v=d6rE3nEudWY

 

Слайд № 7.

 

 

Картки з іменами історичних діячів

 

 

 

Слайд № 8; ілюстрації; https://mp3party.net/music/171252

 

Слайд № 9.

 

 

Слайд № 9,1.

www.youtube.comwatchv=Vb4WBeVEkYU

Битва під Корсунем - YouTube

Слайд № 9,2; 9,3; 9,4.

Атлас, контурна карта.

IV. Підсумкова

      частина

Тестові завдання з теми уроку на  індивідуальних  аркушах

Виконання тестових завдань з метою перевірки повноти й усвідомлення учнями  нових знань

Картки з завданнями

V. Домашнє

     завдання

1. § 16, опрацювати  

    конспект уроку

2. Скласти сенкан до  

    образу гетьмана

    Б. Хмельницького 

Різнорівневе домашнє завдання

Слайд № 10

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку