Подорож - гра з правил дорожнього руху для дітей молодшої групи «В пошуках фарб для світлофора»

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття з використанням STREAM - технології з дітьми молодшої групи вихователя КЗДО (ясла-садок) № 257 КМР Токар Тетяни Миколаївни
Перегляд файлу

       Комунальний заклад  «Дошкільний навчальний заклад

                                    (ясла – садок) № 257

                                  Криворізької міської ради

 

 

 

 

         Подорож - гра

з правил дорожнього руху

для дітей молодшої групи

    «В пошуках фарб  для світлофора»

Познавательная викторина «Посмотри на светофор» 2021, Большеберезниковский  район — дата и место проведения, программа мероприятия.

 

                                                                                                           

       Підготувала і провела:                                                                                            

      вихователь Токар Т.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:   закріпити знання дітей про світлофор, його призначення; розширити знання про дорожні знаки;  про різні види транспорту, їх призначення та особливості пересування;  удосконалювати навички наслідування звуків транспорту; формувати уміння правильно переходити вулицю;  Розвивати уважність, кмітливість, спостережливість; Активізувати словник дітей словами – світлофор, червоний, жовтий, зелений, пішохідний перехід, транспорт; Виховувати обачність та обережність, повагу один до одного під час занять.

Матеріали:  макет світлофора, аудіо запис, баночки з барвниками (червона, жовта, зелена), д\г «На воді, у повітрі, на землі»,  зелені та червоні фішки, ілюстрації правил дорожнього руху.

Попередня робота: д\г «Назви види транспорту», «Вгадай який знак», «Відремонтуй світлофор», «Яким буває транспорт», «Четвертий зайвий» (транспорт); рухливі ігри: «Горобчики та автомобіль», «Стоп - йдіть», «Світлофор», «Червоний, жовтий, зелений»; бесіди «Правила дорожнього руху», «Поведінка на дорозі та у транспорті»; ігри з макетом міста; читання оповідань С.Волкова «Про правила дорожнього руху», Б.Житкова «Світлофор», сюжетно-рольові ігри «Шофери», «Пішоходи і водії», «Вулиця»

                                              Хід заняття:

І. Вступна частина

Вихователь:

-  Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будем  разом працювати,

Час вже нам розпочинати.

 

  • Але спочатку давайте привітаємося з гостями і один з одним.

Доброго ранку. Доброго дня!

Бажаєм  присутнім здоров я й добра.

                        (вітання кулачками і ніжками)

 

ІІ. Основна частина

 

Вихователь:

-Діти, я сьогодні вранці отримала голосове повідомлення.

 

Звучить повідомлення з телефону:

 

  • Увага! Увага! У нашому місті сталася надзвичайна ситуація, усі світлофори втратили свої кольори. Ми шукаємо  команду, яка допоможе нам їх полагодити.

 

 

 1

Вихователь:

- У якому місті сталася пригода?

- Що це за надзвичайна ситуація трапилася у нашому місті?

- Де в нашому місті є світлофори?

- Якими кольорами повинен світити світлофор?

- Давайте ми з вами спробуємо перетворитися на супер команду і спробуємо полагодити світлофор.

-Ви хочете спробувати?

 

Голос: Отже, ви згодні допомогти  полагодити світлофори. Для цього вам потрібно вирушити в подорож і на кожній зупинці виконувати завдання, а за це ви будете отримувати те, що вам знадобиться для ремонту світлофора. Але пам'ятайте: світлофори не працюють, тому будьте уважними на дорозі, удачі вам!

 

Вихователь:

- Ну то вирушаємо в дорогу.

- І наша перша зупинка називається  «Кожен своє місце має».

 

Дітей зустрічає Чомусик

 

  1. Дидактична гра  «На воді, у повітрі, на землі»

 

-Чомусик просить допомогти розмістити транспорт відповідно до того середовища, де він рухається.

- Обирайте собі картинку і прикріпіть її там, де має рухатися цей вид транспорту, можливо він їде по дорозі чи коліях, плаває по воді, чи літає в небі.

 

Після виконання завдання діти отримують від Чомусика банку з жовтою фарбою.

 

-Якого кольору баночка з фарбою?

-Весь транспорт на своїх місцях. А нам час рухатися далі.

 

(підходимо до дорожного знака – пішохідний перехід (зебра)

- Діти, що це за знак? Для кого він стоїть, для пішоходів чи водіїв?

- А ось і зебра, як нам перейти дорогу? Пригадайте, як слід переходити дорогу по пішохідному переході (подивитися вліво, дійти до середини, потім подивитися вправо і рухатися далі)

 

(підходимо достолу)

Дітей зустрічає Пізнайко , пропонує дітям розглянути картинки, розказати , що зображено, які правила дорожнього руху і хто порушив

- От ми і на місці.

Наша зупинка називається «Правила дорожнього руху ти завжди пам'ятай»

 

2.  Дидактична гра «Вірно – невірно»

-Ось на столику є картинки, розгляньте їх і розкажіть про те, які правила дорожнього руху там зображені.

 

 2

 

Дітям дають дві фішки – червоного та зеленого кольорів. Розглянувши картинку діти повинні показати червону фішку - якщо правила порушені, зелену фішку- якщо правила виконують вірно.

 

 Після виконаного завдання діти отримують від Пізнайка банку з жовтою фарбою.

-Якого вона кольору?

 

-Рухаємося далі. 

Наступна зупинка «Світлофорчики»

Дітей зустрічає Чомусик, дає завдання викласти світлофор за допомогою лего конструктора.

 

  1. Гра – завдання «Полагоди світлофор»

На столах лежать макети світлофорів без кольорів. Дітям потрібно з багатьох кольорів конструктора лего вибрати потрібні кольори  та викласти на макеті світлофора.

Після виконання завдання діти від Чомусика отримують баночку з зеленою фарбою.

 

Поруч стоїть світлофор, вихователь витягує білу смужку і з’являються всі кольори на світлофорі.

 

-  Ура! У нас вийшло. Ми змогли полагодити світлофор. Які ми молодці, справжні супергерої.  Тепер усі світлофори на вулицях міста знову запрацюють, пішоходи і транспорт знову будуть правильно рухатися.

 

ІІІ. Підсумкова частина

 

Гра «Горобчики та автомобілі»

Двоє дітей обирають водіями.

Вихователь показує зелений сигнал, водії їдуть, горобчики тікають, показує червоний сигнал – водії стоять, горобчики бігають, стрибають.

 

- Що ми сьогодні робили?

-Які зупинки у нас були?

-Яких правил ми повинні дотримуватися на дорозі?

 

За те, що ви так гарно працювали, зуміли полагодити світлофор, знайшли потрібні фарби, наші герої дуже задоволені і дарують вам медалі «Юні рятівники світлофорів»

 

Ви гарно попрацювали і напевне втомилися. Тому зараз ми перетворюємося на поїзд і один за одним, як вагончики рухаємося в групу гратися.

 

 3

docx
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
12830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку