5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Подорож -"У гості до Осені"

Про матеріал
Ознайомити учнів з новою буквою Л л, її звуковим наченням, вдосконалювати навички звукового аналізу, вчити правильно писати малу букву л, склади слова з нею. Розвивати мовленнєві і пізнавальні уміння, фонематичний слух, дрібну моторику. Виховувати у дітей охайнність, старанність, бережливе ставлення і любов до природи.
Перегляд файлу

 

 

Відкритий урок

                                      з навчання грамоти

Урок -  подорож

     «У гості до Осені»

Звук [л],[л'], позначення їх буквою Л,л. Письмо рядкової букви л ( ел).

 

 

                                                    

 

 

 

 

 

 

  Кривий Ріг  2018


 Тема: Звук [л],[л'], позначення їх буквою Л,л.                                             Письмо рядкової букви л ( ел).

Мета: Ознайомити учнів з новою буквою Л л, її звуковим наченням, вдосконалювати навички звукового аналізу, вчити правильно писати малу букву л, склади слова з нею.

Розвивати мовленнєві і пізнавальні уміння, фонематичний слух, дрібну моторику.                                                                                                                   Виховувати у дітей охайнність, старанність, бережливе ставлення і любов до природи.


Хід уроку:

      1.Організаційний момент.

      2.Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів

      3.Відгадування загадки:

В зеленім лісі побував

Якийсь художник – і по волі

Дерева перефарбував

У золотисто – жовтий колір.

-Ти хто такий?- я здивувавсь.-

Чому тебе не бачив досі?

-То придивися,- хтось озвавсь,-

І ти тоді побачиш( осінь).

 

 

 

 

 

 

 

Осінь запрошує нас у подорож і приготувала для нас багато цікавих завдань.

             І. Зупинка « Спостереження»

     1).Відеосюжет про осінь (Програється музичний твір П. І. Чайковського «Листопад»)

    Яке  явище ви спостерігали?

Листопад – осіннє явище природи.

   Листопад – останній місяць осені.

  


2).Відеосюжет «Пори року» (2хв.)

- Яке небо у листопаді?

- Яка температура повітря?

- Яке явище спостерігаємо?

- Які стоять дерева?

 

- Що стає з природою?

- Що роблять звірі?

- Які запам'ятали прикмети?

 

Прикмети осені:

Якщо ворона ховає ніс

 під крило – це до холоду..

 

                                        Якщо синиця починає

                   з ранку цвірінькати –   

                           чекай вночі морозу.

 

  2. Зупинка  «Весела абетка»

Повторення вивченого.

Виступає Алфавіт

 

 

 

 

 

 

 

 

Голосні і приголосні звуки

 

 

 

Гра «Збери врожай»

 Робота в парах.

 Підберіть звукові схеми до малюнків:

горох, гірок, цибуля, помідор, вишня,яблуко, груша, слива,персик, виноград, диня, кавун.

 

Пальчикова гімнастика

8145641

       3.Зупинка «Фантазії»

Ознайомлення з буквою та її звуковим значенням.

На хвості сорока звістку принесла:

«Невідома буква у Буквар прийшла!»

Засміялось сонце з висоти небес:

«Дивна незнайомка – це є буква Л (ел).

Демонстрація картки з друкованою літерою.

 

 

 

   1).На що схожа літера Л?

Має Петрик капелюха,

Натягнув його на вуха.

Капелюх як буква «ел»,

 Не забудь її тепер. ( Л.Андрієнко)

  2).Гра «Кращий скоромовець».

Вивчення скоромовки з елементами ейдетики

Лиска  лащить  лисеня,

А лосиха – лосеня,

Лев ласкаво лапою

Левенятко ляпає.

 Назвіть слова - родичі:

 лиска – лисеня,

лосиха – лосеня,

левлевенятко.

       

 4.Зупинка «Лісова»

Я руда, низького зросту,

Хитра я і довгохвоста,

На курей я вельми ласа –

В них таке смачненьке м'ясо…

Вовку - братику я сестриця.

А зовуть мене….(лисиця).

1).СМС:Що ви знаєте про лисичку?

 Розповідь про лисичку.

Лисиця це хижак середніх розмірів. Стрункий звір з довгим пухнастим хвостом. Вага від 4 до 8 кг. Мордочка гостра, витягнута з красивими карими очима. Вуха стоячі, трикутної форми.

 

 

 

 

 

 

Забарвлення хутра на спині найчастіше рудого кольору. На горлі, грудях та кінчику хвоста хутро білого кольору.

Відбиток лап лисиці подібний до собачого, однак слід її більш довгий, стиснутий.

 Лисиця живе в норі, в основному в лісах. Але є і полярні та пустельні лисиці. В лісах основною їжею лисиці є миші, птахи і зайці.      І дуже рідко вона нападає

на малят козулі. Восени лисиці

 збираються поблизу річок,

де є багато плаваючої їжі,

досить часто полюють вплав.

Лисиця в сплячку не впадає. на полювання частіше виходить ночами.  Лисиця обережна тварина. В неї гарний слух та нюх, але зір в неї слабший.

Як правило у лисички народжується 4-6 лисенят. Народжуються вони в травні або в червні. Лисиця – ссавець, вона годує лисенят молоком біля 2 місяців.

 

 

 

 

 

 

Пізніше батьки приносять малим їжу і починають навчати полювати. Лисенята живуть біля батьків лише 3 місяці, а далі починають самостійне життя.

 

2). Відеосюжет про лисицю.

3). Що нового ви дізнались про лисицю?

4). Правила поведінки у лісі.

 

     Настанова:

Любі діти, бережіть природу

Й інших закликати треба!

Бо як чистою збережемо воду,

Той блакитним залишиться простір неба

Як байдужим буде нам довкілля,

То це значить – згине все Поділля,

Не скривди тваринку!

 Не скривди рослинку

Наш девіз:

Дивись, не забудь, Людиною будь!

 

5). Робота в зошитах.

 Повторення вимог до правильного розташування зошита на парті, тримання ручки,постави.

Складання звукової моделі слова лисиця.

6). Спостереження за вимовою звука [л].

7). Порівняння великої і малої друкованої літери. Друкування у зошиті.

  

 5. Зупинка «Дощова».

Фізкультхвилинка

Осінь приготувала нам пісню.

      Дарує дітям парасольки.

 - Погляньте на ці парасольки! Ручка парасольки схожа на елементи рукописної малої букви л.

 

1). Демонстрування зразка елементів букви л.

2). Наведення елемента «коротка пряма,заокруглена внизу праворуч» в рядкових літерах.

       

  6.Зупинка «Каліграфічна»

1. Демонстрування зразка букви.

2. Письмо рядкової букви л (ел), на не

розлінованому папері.

 Графічна гра «Перевір чи правильно пишеш?»

             Правила гри:

  • Точно запам'ятай геометричну форму букви.
  • Закрий очі  і пиши букву, не підглядаючи.
  • З зоровим контролем перевір написане, знайди помилки.
  • Уточни моторний образ,наведи на папері, зменши букву.
  • Виконай вправи лівою рукою.

3. Письмо букви в повітрі.

4. Письмо букви в зошиті під рахунок і-раз, і-два-і.

5. Письмо в допоміжній сітці,письмо поєднання букв лл.

6. Гра «Дружба звуків».

Учні утворюють і читають прямі і обернені склади.

 

7. Чистомовка.

Ла-ла-ла- молоко пила.

Ло-ло-ло- їдемо в село.

Ли-ли-ли- липки попили.

Лі-лі-лі- рученьки малі.

8. Письмо складів ла,ло.ли,лі.

9. Усне добирання слів з цими складами.

10. Письмо слів ліс,лис.

 

 Стратегія «Сенкан».       Ліс

                             Тихий  шумний

                     Зеленіє  дарує  квітує

   Зелені  посадження – легені  планети

                           Життя

         

  7.Зупинка «Казкова».

 З якої це казки?

Діти називають казки з лисичкою.

 

 

 

 

Підсумок уроку.

1. Cамооцінка. Наклей сонцезайчика.

2. Вправа «Мікрофон»

- Куди ми сьогодні подорожували?

- З якою тваринкою ми познайомились?

- Яку літеру навчились писати?

- Який звук вона позначає?

Заключна частина.

Осінь: «- Я рада вітати вас. Ви впоралися з усіма випробуваннями, подолали всі труднощі,виконали всі завдання. На пам'ять про нашу зустріч я хочу подарувати яблучка і листочки.

 - Давайте прикрасимо ними наше дерево знань.»

Тепер спокійна я! Свої турботи

Лишу на потім,на наступний рік.

Уже скінчилася моя робота

І дням моїм також скінчився вік.

І я прощаюсь з вами усіма.

Скоро у гості прийде зима.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку