"Подорож чарівним світом зарубіжної літератури"

Про матеріал
Квест призначений для створення радісної атмосфери дійства; узагальнення та закріплення набутих знаннь учнів за прочитаними творами із зарубіжної літератури; розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, творчих здібностей, навичок застосування знань у нестандартних ситуаціях.
Перегляд файлу

КВЕСТ

«Подорож чарівним світом зарубіжної літератури»

(літературна гра для учнів 5-6 класів)

Мета: створити радісну атмосферу дійства; узагальнити та закріпити набуті знання учнів за прочитаними творами із зарубіжної літератури; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, творчі здібності, навички застосування знань у нестандартних ситуаціях; виховувати любов до художнього слова та літератури,  моральні цінності, толерантність, почуття відповідальності, комунікабельність; формувати почуття прекрасного, цінувати власну свободу, ініціативність, обстоювання власних позицій.

Реквізит: маршрутні листи для учасників, ручки, папір, відомості для підрахунку балів, конверти із завданнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід квест-гри

 

Гра проводиться серед учнів 5-6 класів. Квест органічно переплітає ігрові елементи та знання учнів про зарубіжну літературу.

Команди збираються у кабінеті зарубіжної літератури. Із вступним словом виступає вчитель зарубіжної літератури і пояснює учасникам правила квест-гри та видає маршрутні листи із позначеними зупинками.

У кожного у маршрутному листі зупинки розташовані так, щоб команди одночасно не перебували на одній зупинці. Після проходження останньої зупинки команди повинні повернутися до кабінету зарубіжної літератури  для підбиття підсумків та оголошення результатів квесту. Перемагає команда, що виконала всі завдання, по-перше, швидше за інших, по-друге, отримала найвищі оцінки за пройдені завдання.

 Правила квесту: 2 команди (учні 5-6 класів по 6 чоловік).

Інструктаж до гри

  • Чітко дотримуватися вказівок у маршрутному листі.
  • За порушення правил гри – штрафні бали.

 

Місце проведення: шкільне приміщення.

Маршрут: зупинки «ВІЗИТІВКА», «РОЗМИНКА», «ПОШУКОВА», «ФІЛВОРД», «ХТО І ЗВІДКИ», «ЕРУДИТ», «ПОШУК ГЕРОЯ ЗА ЦИТАТОЮ», «РЕКОНСТРУКЦІЯ», «ГРАМОТІЇ», «ПОВЕРНЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИМ ГЕРОЯМ ЇХ РЕЧЕЙ».


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слово вчителя.

Добрий день, учасники квесту. Ми вітаємо знавців літератури – тих, хто вирішив перевірити свої сили у літературному квесті.

Команди, уважно прослухайте правила гри. По-перше, квест – це командна гра, саме тому вам треба разом приймати рішення. Ви отримаєте маршрутні листи, з указаною послідовністю станцій та їх розміщенням. За командою  розпочинаємо гру. На кожній станції вас чекає вчитель. Коли ви пройдете усі станції, то повернетеся на місце збору. Перемагає та команда, яка першою проходить маршрутний лист.

Сьогодні ви матимете змогу показати свої: знання, уміння, навички, ерудицію,  кмітливість. Бажаємо всім успіху! Увага! Розпочинаємо!

Література  – вічне джерело, і те б, кути б мене не завело,

Не занесло у справах чи турботі, я п’ять хвилин знайду і на роботі,

Щоб доторкнутися до ясної зорі, щоб побувати в череві морів.

Почути пісню, співану вночі, та відшукати від душі ключі.

Хай поведуть мене у дивовижний світ Ясон чи діти капітана Гранта.

І хай з далекої планети шле привіт Маленький принц чи сивий дід наш Санта.

Хай мрії справджує мале дівча Ассоль,

Бажання здійснює лиш посох, а не палка,

І щоб ніколи духи злі чи троль не розбивали наше дзеркало на скалки

Цікава, весела, багата, до дітей приходить, як свято.

У барвах зими, а чи літа даруєш бажаючим квіти,

Тепло, насолоду, читання. Ти здійснюєш мрії й бажання.

Близька і далека, цікава натура – це наша ЛІТЕРАТУРА

Перед змаганням – жеребкування  (щоб визначити, хто перший розпочне гру – діти тягнуть жереб).

Представлення членів журі.

Тож привітайте учасників оплесками! Запрошуємо капітанів команд для представлення учасників.

Отже, ми розпочинаємо!

 

 

 

Зупинка №1 - «ВІЗИТІВКА».

Завдання: Представте своєї команди, оголосіть назви та девіз.

Оцінювання: Завдання оцінюється в 5 балів.

Капітани команд оголошують назву своєї команди та девіз.

1 команда. Привітання  команди  «Казкарі»

Привіт, любі друзі! Усіх ми вас вітаємо,

Суперників гідних ми щиро стрічаємо.

Принесли на свято веселощі й сміх,

І жарти і гумор, і знань – цілий міх! рузі! уя зірка».атура - це
    111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

Хай будуть веселі обличчя у всіх

Девіз «Казкарів»: «Спритність і сміх!»

Кмітливі труднощі здолають,

Вони завжди перемагають!

Перемогу ми здобудем,

В боротьбі ми перші будем!

Винахідливі завжди

Сухими вийдуть із води.

Важких завдань для нас немає

Сьогодні ми перемагаєм!

Суперник сьогодні серйозний у нас.

Ми щиро і радо вітаємо вас.

Хай гумор на хвилях злітає стрімких,

І сміх щиросердний єднає усіх.

Удачі «Байкарям» бажаємо:

Ні пуху, ні пера!

Нехай же починається

Весела наша гра.

2 команда. Привітання команди «Байкарі»

1.Ми – команда «Байкарі»,

Знань завжди нам буде мало,

Читали ми книжок багато,

Щоб в квесті сьогодні грати!

«Посміхайся і жартуй!» -

Ось девіз «Байкарів»!

Квест  всіх надихає

Й творчо розвиває,

Той, хто грає у цю гру,

Той страху не знає!

Перемогу в боротьбі

Ми здобудемо собі!

«Казкарів» ми обіграєм,

Бо знання глибокі маєм!

Супернику наш, ти дотепний, кмітливий,

Не слабші і в нас голова та рука,

Якщо хтось програє - не дуже важливо,

Бо виграє мудрість в цій грі.

І щоб нам не випало трохи пізніше,

Супернику, наші вітання прийми.

Нехай переможе із нас – розумніший,

А краще нехай переможемо ми!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 2 - «РОЗМИНКА».

Завдання: За допомогою мобільних телефонів і сканера QR-кодів розшифруйте інформацію, яка прихована у QR-кодах поданих нижче і назвіть ім’я літературного героя, яке, на думку команди, є «зайвим». Пояснити логіку вибору.

Оцінювання: За кожну правильну відповідь команда отримає 2 бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

Аполлон

 

 Полліанна 

 

 

Деметра

 

 

 Персефона

 

 

 

 

 

Боб Кретчит

 

 

Дух Минулого Різдва

 

Вакула

 

Ебенезер Скрудж

 

 

 

Осел

 

Мартишка

 

Вовк

 

 

Козел

 

 

 

 

Зупинка № 3 – «ПОШУКОВА».

Завдання: Розгадайте кросворд.

Посилання на вправу: https://learningapps.org/8047155

Оцінювання: За кожну правильну відповідь команда отримає 1 бал.

 

 

 

По горизонталі:

2. Колір фарби шакала. (синій)

3. Як звали хлопчика-мізинчика? (Іссумбосі)

4. Про що мріяв Малян? (малювати)

7. В чому була сила Чорномора? (бороді)

8. Хто викупив хлопчика-зірку? (чаклун)

9. Комаха, яку уславив у своєму творі Дж. Кітс. (коник)

11. Чого соромилась Полліана? (ластовиння)

12. Яка година завжди була для друзів у Капелюшника? (шоста)

13. Скільки дітей змогли потрапити на фабрику? ("Чарлі і шоколадна фабрика") (п'ять)

15. Найвідоміший герой-захисник у давніх греків. (Геракл)

16. Хто з’їв ягня у байці І.Крилова? (вовк)

 

По вертикалі:

1.Хто написав поему "Руслан і Людмила" (Пушкін)

5. Ім’я злого і жорстокого султана. (Шахріяр)

6. Хто першим сповіщав про появу дівчат та їхню долю у казці "Пані Метелиця". (півень)

10. Що боліло Тома у понеділок зранку перед школою? (зуб)

14. Наука, яка займається вивченням міфів. (міфологія)

17. Головні герої байок. (звірі)

18. Що шукали герої роману "Острів скарбів"? (скарби)

19. Як звали духа, що завітав до Скруджа в Різдвяну ніч? (Марлі)

20. Автор повісті "Ніч перед Різдвом". (Гоголь)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 4 – «ФІЛВОРД».

Завдання: Знайдіть у таблиці імена римських богів, якими римляни перейменували грецьких богів.

Посилання: https://learningapps.org/8047412

Оцінювання: За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

 

 

Відповідь:

Зевс – Юпітер; Гера – Юнона; Аїд – Плутон; Посейдон – Нептун; Афіна – Мінерва; Арес – Марс; Афродіта – Венера; Кронос – Сатурн; Геракл – Геркулес; Гефест – Вулкан.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 5 – «ХТО І ЗВІДКИ».

Завдання: З’єднайте портрет письменника і його Батьківщину.

Посилання: https://learningapps.org/8047542

Оцінювання: За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

 

 

 

Відповідь: О.Пушкін  – Росія; Ж.Верн    Франція; Г.К. Андерсен  –Данія; А.Чехов      Росія; Р.Бредбері – Америка; Мацуо Басьо  – Японія; М.Гоголь  – Україна;          Езоп – Давня Греція; І.Крилов  – Росія; Р.Бернс  – Шотландія; Й.Гете -   Німеччина; Дж.Родарі – Італія; Марк Твен – Америка; Ч. Діккенс – Англія;          О.Уайльд – Англія; Е.Портер –  Америка.

 

 

Зупинка № 6 – «ЕРУДИТ».

Завдання: Впізнайте автора та назвіть твір.

Посилання на презентацію: https://drive.google.com/file/d/0B2YiHNR_Mg6reW5mTlhIZUFUVWM/view?usp=sharing

Оцінювання: За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 7 – «ПОШУК ГЕРОЯ ЗА ЦИТАТОЮ».

Завдання: Відгадайте героя за допомогою цитати та ребуса.

Оцінювання: За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

 

 

 

  1. «Більше він уже ніколи не водив компанії з Привидами, - у цьому сенсі він дотримувався поміркованості, - і про нього йшла поголоска, що ніхто не вміє так шанувати і справляти Різдво, як він.»   (Скрудж)

 

  1. «А ну, брате Єлдирін, одягни на мене пальто… Щось вітерцем війнуло… Морозить… Ти відведеш його до генерала й спитаєш там. Скажеш, що я знайшов і прислав… ».    (Очумєлов)

 

 

  1. «Не бійся, Нафаню! Ступи до нас ближче… А це жінка моя, уроджена Ванценбах… лютеранка.».      (Тонкий) 

                                                      

                                          

  1.  «Я дуже хотіла ляльку, і тато написав їм про це. Та коли прийшла пожертва, там була записка від однієї леді, і в ній ішлося про те, що ляльок немає, але є милиці. Тож вона відправила їх, думаючи, що вони можуть колись знадобитися. Саме тоді ми й почали грати.».      (Полліанна)    

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 8 – «РЕКОНСТРУКЦІЯ».

Завдання: Використовуючи хмару слів, назвіть казки та байки, які у ній зашифровані.

Оцінювання: За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 9 – «ГРАМОТІЇ».

Завдання: Дайте відповідь на 12 запитань створених у сервісі Kahoot.

 

Посилання на вправу: https://create.kahoot.it/details/5-6/fae949ec-d482-462d-8d82-e984f74760bb

Оцінювання: Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка № 10 - «ПОВЕРНЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИМ ГЕРОЯМ ЇХ РЕЧЕЙ»

Завдання: З’єднайте надписи речей з малюнком, на якому зображений літературний герой, що є, на думку команди, її  «хазяїном».

1 конверт - зображення літературного героя: Том Сойєр, Момотаро, Полліанна, Марлей, Ледащиця, Чарлі, Хлопчик-Зірка, Прометей.

2 конверт – надписи речей, які належать літературним героям: алебастрова кулька, просяні коржі, призми, ланцюги, смола, золотий квиток, бурштиновий ланцюжок, вогонь.

Зображення літературних героїв:

Картинки по запросу картинки том сойєр

Том Сойєр

C:\Users\Vips\Desktop\321428.jpg

Момотаро

 

https://lavkababuin.com/image/cache/alias/pollianna-421667/pollianna-421667-41617-1000x1000.jpg

Полліанна

 

Ледащиця

Чарлі

\

Хлопчик-Зірка

 

 

 

Прометей

Марлей

Надписи речей, які належать літературним героям:

Алебастрова кулька

Просяні коржі

Призми

Ланцюги

Смола

Золотий квиток

Бурштиновий ланцюжок

Вогонь

 

 

Оголошення результатів квесту.

 

                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист 1 команди

 

Назва зупинки

Кількість набраних балів

Підпис вчителя

«ВІЗИТІВКА»

 

 

 

«РОЗМИНКА»

 

 

 

«ПОШУКОВА»

 

 

 

«ФІЛВОРД»

 

 

 

«ХТО І ЗВІДКИ»

 

 

 

«ЕРУДИТ»

 

 

 

«ПОШУК ГЕРОЯ ЗА ЦИТАТОЮ»

 

 

 

«РЕКОНСТРУКЦІЯ»

 

 

 

«ГРАМОТІЇ»

 

 

 

«ПОВЕРНЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИМ ГЕРОЯМ ЇХ РЕЧЕЙ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист 2 команди

 

Назва зупинки

Кількість набраних балів

Підпис вчителя

«ВІЗИТІВКА»

 

 

 

«ХТО І ЗВІДКИ»

 

 

 

«ПОШУК ГЕРОЯ ЗА ЦИТАТОЮ»

 

 

 

«ГРАМОТІЇ»

 

 

 

 

«РОЗМИНКА»

 

 

 

 

«ЕРУДИТ»

 

 

 

«ПОВЕРНЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИМ ГЕРОЯМ ЇХ РЕЧЕЙ»

 

 

 

«РЕКОНСТРУКЦІЯ»

 

 

 

«ФІЛВОРД»

 

 

 

«ПОШУКОВА»

 

 

 

 

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Легка Ірина Іванівна
    Дякую, за гарний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1287
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку