Подорож до царства Снігової Королеви».

Про матеріал
узагальнити уявлення про зиму як пору року, знайомити дітей з характерними ознаками (снігу – льоду); закріплювати вміння здійснювати ігрові дії з різнокольоровими крижинками; розвивати мовлення, мислення; виховувати позитивне ставлення до краси навколишньої природи.
Перегляд файлу

Тема: «Подорож до царства Снігової Королеви».

Мета: узагальнити уявлення про зиму як пору року, знайомити дітей з

характерними ознаками (снігу – льоду); закріплювати вміння здійснювати

ігрові дії з різнокольоровими крижинками; розвивати мовлення, мислення;

виховувати позитивне ставлення до краси навколишньої природи.

Обладнання: різнокольорові крижинки, сонечко, іграшковий зайчик.

Місце проведення: територія ділянки дитячого садка.

Хід прогулянки:

Вихователь: Діти, відгадайте загадку, яку я для вас приготувала :

Завірюха віє в полі,

Скрізь дерева стоять голі,

Все пухнастий сніг укрив

І замовк пташиний спів.

Горобці одні «цвірінь»

А синичкам, мабуть, лінь

Лиш скрекочуть десь сороки

Тож яка це пора року? (Зима).

Вихователь: Діти, які кольори можна зустріти у зимовій природі?

(Білий, блакитний, коричневий)

Вихователь: Відгадайте загадку:

Він падає на наші хати

Він білий-білий волохатий

Він прилипає нам до ніг

А називається він ..... (сніг)

Вихователь: Придивіться уважно до снігу, якого він кольору? Як змінює свій

колір під час відлиги?

( вихователь набирає снігу в одноразовий стакан)

Вихователь: Діти, доторкніться до снігу. Що ви зможете про нього

розповісти? Який він? (білий, холодний, пухнастий, тощо)

Вихователь (пояснює): Багато сніжинок – це сніг.

Вихователь: Діти, покажіть мені свої долоньки. (Вихователь кладе кожному

на долоньку сніг. В теплій долоні сніг розтає і перетворюється на

крапельку води.)

Вихователь: Діти, що ми можемо сказати про сніг. Що це? (водичка, яка від

холоду морозу замерзає.)

Вихователь: Діти, подивіться, хто це прийшов до нас?

Діти: Зайчик.

 

Вихователь: Привітаємося до зайчика. (Привітання дітей)

Вихователь: Зайчику, ти прийшов погуляти з дітками?

Зайчик: Діти, я ніс вам подарунки, але по дорозі заблукав і потрапив до

царства Снігової Королеви, і вона забрала у мене подарунки, а мене

прогнала.

Вихователь: Не хвилюйся, зайчику, ми тобі допоможемо. Давайте, діти,

відправимося в подорож до царства і спробуємо вмовити

Снігову Королеву віддати нам твої подарунки. Але ти, зайчику,

покажеш нам дорогу до царства.

Вихователь: Діти, для того, щоб потрапити до царства, нам з вами потрібно

прокласти доріжку. А в цьому допоможуть наші різнокольорові

крижинки, які ми з вами зробили, і ви з вашими батьками вдома.

Вихователь звертається до дітей і просить розповісти, як були виготовлені

крижинки.

Вихователь: Діти, зайчик мені підказує: справа потрібно викласти – червону

доріжку, зліва – жовту. (Діти викладають.)

Вихователь: Молодці, діти! Ви дуже гарні виклали доріжки, які нам вкажуть

дорогу до царства. Давайте покажемо, як наш зайчик стрибає по

доріжці. А тепер беріться за ручки і підемо слідом за нашим

зайчиком до царства Снігової Королеви.

(Діти йдуть змійкою до іншого майданчика.)

На троні сидить Снігова Королева.

Вихователь: Діти, подивіться, ось ми і потрапили до царства Снігової

Королеви. Вона нас зустрічає.

Снігова Королева: Добрий день, діти! Чого ви до мене завітали?

Вихователь: Снігова Королева, ми прийшли по подарунки, які ти забрала у

зайчика.

Снігова Королева: Нічого я вам не віддам!

Вихователь: Ну не сердься, може ти з дітками в гру пограєш?

Рухлива гра «Заморожу»

Вихователь: Діти, нам потрібно зробити щось гарне і приємне для Снігової

Королеви. Ви бачите, в неї в царстві тільки сніг та лід – все

 

довкола біле-біле.

Я знаю, нам допоможуть різнокольорові крижинки, з яких ми

викладемо для Снігової Королеви квіти.

( Діти виконують завдання.)

Вихователь: Снігова Королево, тобі подобаються ці квіти?

Снігова Королева: Дякую вам, малята, за такі гарні квіти! Але подарунки

не віддам!

Вихователь: Діти, ви бачите, що вона не хоче віддавати нам подарунки.

Подивіться, може ми її кущики зробимо чарівними, то вона і

стане добрішою?

Вихователь: Діти, взимку дерева та кущі відпочивають і їхні гілочки стають

дуже ламкими. Тому ви будете подавати мені різнокольорові

крижинки, а я буду прикрашати, щоб не зламати гілочки.

Вихователь: Снігова Королева, тобі подобається твій чарівний кущик?

Снігова Королева: Так, я щось стаю добрішою.

Вихователь: Діти, я знаю, що нам допоможе розтопити крижане серце

Снігової Королеви. Це – ось оце сонечко, але в нього чогось не

вистачає?

Діти: Промінців!

Вихователь: Діти, давайте зробимо сонечку промінці і воно стане посміхатися

та пригрівати серце Снігової Королеви.

Снігова Королева: Ой, щось у мене припікає і моє серце стає добрим,

ласкавим. Діти, я віддам зайчикові його подарунки.

Вихователь: Діти, ці подарунки зайчик приготував для вас.

(Зайчик роздає дітям цукерки.)

Вихователь: Подивіться, діти, ці цукерки схожі на різнокольорові крижинки.

А зараз нам час прощатися зі Сніговою Королевою та з нашим

зайчиком і повертатися до дитсадочка на свій майданчик.

Діти деякий час граються на своєму майданчику і повертаються до дитсадка.

Прогулянка закінчується.

docx
Додано
5 листопада 2019
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку