"Подорож до країни математики"

Про матеріал

Вчити складати і розв'язувати приклади за малюнком. Поглибити знання дітей що до послідовності днів, які складають тиждень. Закріпити пори року, назви місяців. Вправляти у порядковій лічбі парами,трійками. Розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, виконуючи графічний диктант. Формувати вміння групувати предмети за певними ознаками,визначаючи ці ознаки та орієнтуючись за схемою. Формувати самостійність у пошуку відповідей,спонукати дітей помічати недоліки в роботі однолітків,виявляти взаємодопомогу, виховувати кмітливість та допитливість

Перегляд файлу

Конспект заняття для старшого дошкільного віку

«Подорож до країни математики»

Мета: продовжувати вчити складати і розв’язувати приклади за малюнком. Поглибити знання дітей що до послідовності днів,які складають тиждень. Закріпити пори року,назви місяців. Вправляти у порядковій лічбі парами,трійками. Розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, виконуючи графічний диктант. Формувати вміння групувати предмети за певними ознаками,визначаючи ці ознаки та орієнтуючись за схемою. Формувати самостійність у пошуку відповідей,спонукати дітей помічати недоліки в роботі однолітків,виявляти взаємодопомогу, виховувати кмітливість та допитливість.

Матеріал: геометричні фігури, зошити з друкованою основою, олівці,  графічний диктант, дикі звірі з геометричних фігур, солоне тісто, шпажки, вологі серветки, пензлики, акварель.

 

Хід заняття

  I  Вихователь:    - Діти,послухайте загадку:

  «Сім братів віком рівні,а іменами різні.» (Дні тижня)      

 - Скільки всього днів тижня? Хто хоче назвати?

 - Який перший? Сьомий? П’ятий?

- Вівторок який  по-порядку? А субота?         

- Який сьогодні день тижня? Який він по-порядку?

- Сьогодні королева Математика запрошує нас до свого королівства.

 Скажіть,а навіщо нам потрібна математика? (Відповідь дітей)

Вихователь: Але для того щоб потрапити до замку нам треба побудувати міст, та незвичайний, а з геометричних фігур. Ось підказка. Діти нам треба розмістити геометричні фігури у певному порядку за зразком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Ось ми і потрапили до замку. Але щоб познайомитись з самою Королевою треба зробити декілька завдань які вона приготувала для нас.

I завдання

Перше про що вона хотіла би дізнатись – чи знаєте ви пори року.

    - Яка зараз пора року?

    - Скільки усього пір року? Назвіть їх.

    - А скільки місяців у кожній порі року?

    - Назвіть осінні,зимові,весняні та літні місяці.

    - Скільки усього у році місяців?

    - Як швидко їх можна порахувати? (Трійками)

 

II  Наступне завдання від королеви:

         Складання прикладів за малюнками.

      - Які математичні знаки потрібні для рішення прикладів?

       - Коли ми використовуємо знак «+» ? ( Коли виконуємо додавання,або збільшуємо кількість)

       - А коли використовується знак «-»?( Коли віднімаємо,або зменшуємо)

       - Який ще знак нам потрібен? (=)

    - Королева Математика хотіла би вам нагадати правила додавання та віднімання.

     - Щоб виконати додавання,треба до частини додати ще частину і знайти ціле.

      - Щоб виконати віднімання треба від цілого відняти частину  і отримаємо частину.

7014355_12468nothumb500.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    III  Наступне завдання від королеви:

   - Королева Математика задоволена вашою роботою і вона вирішила запросити вас на прогулянку у «Геометричний ліс», але перш ніж ми туди підемо,вона хотіла би щоб ви дізналися хто в ньому живе.

« Хто у лісі живе»-- графічний диктант.

  - Рухайтесь від крапки за схемою.  (Дітям які впоралися раніше інших пропонується розфарбувати малюнок

 - Як ви гадаєте,хто у будиночку живе ?

 

 

 

 

 

image003.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    - Так, це Лісовичок. Він запрошує нас на лісову галявину.

http://ds22lmr.edumsko.ru/uploads/3000/2440/section/150880/9a29659f00eed897fffaf945b26f6397.jpeg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV завдання  «Допоможемо Лісовичку садити дерева»

hello_html_m75a28a4a.jpgзанятие-на-тему-осень231.jpgotkrytoie-zaniatiie-po-matiematikie-chislo-6_9.png 

 

 

 

 

 

 У Геометричному лісі ростуть дерева різної форми,  розміру та кольору.  Лісовичок пропонує вам взяти саджанці (геометричні фігури) та посадити їх у три алеї:

 1 алея - дерева, які не мають кутів,великі за розміром,червоно та жовтого кольору.

2 алея – дерева, які мають чотири і менше кутів, маленькі за розміром, синього і зеленого кольору.

3 алея – дерева, які мають п’ять і більше кутів, великі за розміром, жовтогарячого та фіолетового кольору.

Вихователь:  Лісовичок  дуже задоволений вашою роботою. 

Лісовичок: А скажіть діти, хто ще живе у лісі?

Діти:  У лісі живуть  дикі звірі.

Вихователь: А чому ми їх не бачимо Лісовичку?

Лісовичок:  Вони бояться вас.  Давайте ми їх знайдемо, і я вас з ними познайомлю.

Діти знаходять малюнки звірят.

Діти: А де звірі? Це ж тільки малюнки?

79505116.jpgЛісовик: А щоб їх оживити треба скласти їх за малюнком. ( Діти складають звірів і вони оживають).

0_b0de8_85c71466_XL.pngc62b0cd989049cc4c4e0ddd7ce9fb321.jpgwJC_Z5VHzno.jpg 

 

 

 

 

 

 

Лісовичок: Діти з вами дуже весело проводити час, але у мене дуже багато справ у лісі. Ми з вами ще не одмінно зустрінемось.  До побачення.

Королева Математики:  Добрий день вам діти. Я задоволеною вашими знаннями та вмінням. Але хотіла би запитати у вас…

  - Які завдання вам більше сподобалися?

  - А які завдання було виконати складніше?

   - Кому допомагали сьогодні ?

Вихователь: Нажаль нам час з вами прощатися. Дякуємо за таку чудову подорож.

Діти повертаються до дитячого садка та роблять королеві намисто. На згадку про нас.

V завдання:  Подарунок для королеви від дітей.  «Намисто із солоного тіста»

99115_busy-iz-solenogo-testa.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
3758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку