Подорож країнами "Цікава інформатика"

Про матеріал
Позакласний захід на урокк з інформатики. За допомогою нього можна провести змагання між двома командами, превірити знання учнів з даного предмету, підібрані цікаві командні завдання
Перегляд файлу

Подорож країною «Цікава Інформатика»

Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики; узагальнити знання та навички учнів; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; формувати інформаційно – комунікаційну компетентність; виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності, виховувати інтерес до вивчення предмета.

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», емблеми команд, знаки і віршики з правилами  поведінки, фломастери, клей, пазли «Пристрої ПК», плакати «Народна мудрість говорить», файл «Стерті слова», протокол гри, грамоти.

Хід гри:

          Добрий день, дорогі учні!

Вітаємо  всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною «Цікава Інформатика»! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Ви вже всі знаєте, що на кожний урок інформатики ми ділимось на дві групи. Тому перша підгрупа Наталі Василівни це перша команда, вона матиме назву «Програмісти», а друга підгрупа, тобто друга команда матиме назву «Нетбуки».

За правий стіл сідають учні першої команди, а за лівий другої. Для команд є завдання вибрати свого капітана, який даватиме відповідь від кожної команди.

                                                  Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

                    Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

          А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:

1._____________________________________________________________;

2._____________________________________________________________;

3._____________________________________________________________;

4._____________________________________________________________.

Для того щоб ви не викрикали,  і не створювався шум в кабінеті, біля кожної із команд є табличка відповідь готова. Тобто якщо ваша команда знає правильну відповідь швиденько піднімайте табличку.

 

 

 

 

І конкурс «Розминка»

Информатика рисунокНу що ж, вирушаємо у нашу подорож. Перша зупинка нашої подорожі місто «Комп’ютерленд». На цій зупинці, діти ми дізнаємось, хто мешкає в країні, по якій ми подорожуємо. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Розумного монітора.

Кожна команда по черзі дає відповідь на запитання. Якщо команда відповіді не має, шанс отримує команда-суперник.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Отже, запитання до команди «Програмістів»

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 Запитання до команди «Нетбуки»

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 Запитання до команди «Програмісти»

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

 Запитання до команди «Нетбуки»

4.  Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 Запитання до команди «Програмісти»

5.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

Запитання до команди «Нетбуки»

6.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.                        (Інтернет)

 Запитання до команди «Програмісти»

7.  Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?    (Ноут-бук)

 Запитання до команди «Нетбуки»

8.       Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає.          (Вірус)

 Запитання до команди «Програмісти»

9.  Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.                   (Миша)

 Запитання до команди «Нетбуки»

  1.  Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

    Молодці! Всі впоралися із завданням, загадки вмієте розгадувати. Тож давайте, скажемо: «Хто мешкає в країні Комп’ютерленд?»

    А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

ІІ конкурс

«Правила поведінки та техніки безпеки»

   Сідайте зручніше і продовжуємо нашу подорож. Ми з вами дісталися зупинки наступної країни. І вона має назву «Правильляндія». Ця країна пропонує своїм відвідувачам правила пребування в ній. Тож давайте перейдемо до них.

   Кожна команда отримує набір карток «Правила поведінки і ТБ», їх необхідно розкласти на дві групи: правильно і неправильно. Що це означає, якщо на вашу думку на картинці учні виконують правила, то ставите на одну сторону, а якщо на зображенні учні не виконують правила то відкладаєте на іншу.

    Молодці! Ви гарно справились із завданням запропонованим мешканцями цієї країни. Ви на наших уроках гарно вивчили правила поводження біля персонального комп’ютера.

Тож давайте послухаємо результати на другий конкурс.

Максимальна оцінка 5 балів.

ІІІ конкурс

«Вправа склади прислів’я»

     Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І знову ми потрапляємо з вами в наступну країну «Розумників».  І от на їхньому шляху трапляється перешкода, щоб пройти цю країну, необхідно виконати завдання.

Ваша задача: з розсипаних слів зібрати прислів’я чи приказку.

    Кожна команда по черзі отримує завдання.

Правильно зібране прислів’я – 1 бал.

Вік живи – вік учись. Книга – найбільше багатство. Всюди добре, а вдома найкраще. Життя прожити – не поле перейти. Семеро одного не ждуть. Що посієш, те й пожнеш. Книга вчить, як на світі жить. Прийшов грудень, приніс студень. Сонце блищить, а мороз тріщить. Без муки нема науки.

 Конкурс завершено. Оголошення результатів конкурсу.

IV. Конкурс «Пазли»

     Четверта зупинка – це відкриття нової країни, а також нових знань. Ця загадкова країна має назву «Пазленд». В цій незвичній країні все складається з пазлів. Пазленд пропонує нам завітати і виконати її завдання

Команда отримує по 5 пазлів з теми «Пристрої ПК».

Завдання:

1.Необхідно зібрати пазли на швидкість.

2.Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

 Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

Учасники готові? Почали.

V. Конкурс «Яку інформацію отримує Петрик ?»

   А ми продовжуємо подорож. Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Windows. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус.

   Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?». Враховується швидкість та правильність.

Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).

(смакова, звукова, зорова, нюхова, тактильна)

VI. конкурс «Стерті слова»

    Ми вже майже дійшли до нашої головної столиці «Цікава інформатика». Залишилась одна перепона, ми ще не потрапили до однієї країни «Вірусленд». Як ви зрозуміли по її назві, у цій країні блукає багато вірусів. Щоб на них не потрапити, потрібно дописати загублені слова.

     Перед вами є завдання, в ньому потрібно скористатися словами для довідок і вписати правильне слово.

  1. Системний …
  2. Мої …
  3. Лазерний …
  4. Робочий …
  5. Графічний …
  6. Мій …

          Відповіді: 1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор, 6)комп’ютер

VII. Нагородження команд

Ось і потрапили ми на нашу кінцеву зупинку під назвою «Цікава Інформатика».

Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку.

    Отже, хочеться побажати двом командам  і надалі старанно вчитися, а тим діткам серед команд, які сьогодні трішечки відстали, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

    Тож надаємо слово нашому журі.

 

docx
Додано
25 березня
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку