ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ
Конспект уроку з математики (2 клас)
Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв'язування складених задач.
Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв'язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам'ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.
Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.
Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі, магнітофон.
ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ
Конспект уроку з математики (2 клас)
Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.
Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.
Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.
Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі, магнітофон.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Любі діти! У наш клас
Завітали гості щирі!
Привітайте в добрий час
Гостей посмішкою й миром!
Ми вам раді, люди добрі,
І вітам щиро вас,
І запрошуєм ласкаво
На урок у другий клас!
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Відтворення і корекція знань.
Усний рахунок
Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?
2, 4, 6, 7,8, 10, 12…
Каліграфічна хвилинка
ІV. Узагальнення і закріплення знань.
17 – (6 + 2) = 9
17 – 6 + 2 = 13
Самостійна робота (3 – 4 хв)( розв’язання прикладів із дужками)
Рухівка. Релаксація зору. (під музику)
(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:
1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?
2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?
3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?
З іншими працюємо колективно)
Розбір задачі
Робота в парах
Зміст гри: Вчитель пропонує учням із кожного роду по одному) поділити фігури на 2 або 3 групи за розмірами. Найкраще, коли всі учні можуть брати
участь у грі.
Знайти помилку.
Зміст гри: Учитель вивішує на дошці таблицю із записами і пропонує знайти помилку. Можна замість таблиці зробити відповідні записи на дошці або виставити картки на набірному полотні.
Зміст гри: Учитель пропонує дітям, починаючи з першої парти, почати лічбу вголос. Кожен учень по порядку та встановити (попередній сідає), називаючи наступне число. Замість числа 5 п’ятий учень повинен сказати “знаю”, а наступний почати лічбу з одиниці і т.д. до останнього учня класу. Слово “знаю” разом з п’ятим учнем можуть говорити вголос усі учні ласу. Це слово можна говорити замість будь-якого іншого числа (пізніше ділити клас на 3,5, 7, 9 тощо).
“Знаю” можна говорити замість всіх парних (непарних) чисел або замість чисел, що містить певну цифру (наприклад 3, 13, 23, 3 .).
Матеріал гри: у кожного учня на парті лічильні палички (або будь-який інший матеріал, а саме: олівців, геометричні фігури, картинки із зображенням різної кількості предметів тощо).
Зміст гри: Учитель називає слово: “багато”, “мало”, “один”, а учні повинні мовчки показати відповідну кількість предметів. Що гру можна ускладнити.
V. Підсумок уроку.
Оцінювання учнів