12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

«Подорож морями інформатики.»

Про матеріал
Тема виховної: «Подорож морями інформатики.» Мета заходу:  Навчальна: поглибити і розширити знання учнів з інформатики;  Розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, плануват свою діяльність, аналізувати і робити висновки;  Виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, акуратність, дисциплінованість. Обладнання: комп’ютери, проектор, презентація, пілотки, нагороди. Програмне забезпечення: Google.
Перегляд файлу

 

 

Дата: 02.03.21.                             Клас: 4–Б

До уроку допущено:

Оцінка:______________

 Тема виховної: «Подорож морями інформатики.»

Мета заходу:

  • Навчальна: поглибити і розширити знання учнів з інформатики;
  • Розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, плануват свою діяльність, аналізувати і робити висновки;
  • Виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери, проектор, презентація, пілотки, нагороди.

Програмне забезпечення: Google.

Структура виховної

п/п

Етап уроку

Час,хв

Методи, прийоми, форми навчання

І.

Вітання.

 

Привітання  вчителя з учнями.Представлення.  демонстрація презентації і пояснення учнів.

ІІ.

Основний етап.

 

Демонстрація презентації, відповіді дітей.

ІІІ.

Підбиття підсумків.

 

Діти самооцінють свої знання після уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заходу:

І.Вітання

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.

ІІ. Основний етап

Ведучий 1.Тож почнімо "Подорож морями інформатики". Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп'ютерних знань на чудовому кораблі «Інформатик» з капітаном Ван Гогом, щоб знайти скарби заховані в глибині цифрового океану, вам необхідно виконувати завдання і отримувати золоті піастри.

Перш за все нам потрібно познайомитися з учасниками конкурсу.

Капітан: Під час подорожі ви усі становитеся екіпажом мого корабля «Інформатик» і виконуєте мої завдання. Завдання капітана Ван Гога!(Представлення учасників. Дітям роздаються пілотки з назвами екіпажу: Помічник капітина, Старший механік, Механік, Боцман, Юнга, Старший матрос, Матрос, Кок, Матрос, Юнга).

Ведучий 1. Отже, можна відпливати. Для того, щоб вийти з порту „Розминки" потрібно допомогти мешканцям порту.

Капітан: Мешканці острова просять розібратися з запитаннями, яким вони не можуть дати раду. Вам необхідно дати правильні відповіді на поставлені запитання і отримати піастри за правильну відповідь.

1 .Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки? (інформатика)

2.Яка найменша одиниця кодування інформації? (біт)

3.Алфавіт, якої системи числення складається лише з двох цифр: 0 та 1 (двійкової)

4. Windows - це назва чого?(операційних систем)

5.Які файли мають розширення .mр- З?(музичні)

6.Тип принтера, який виконує найякісніший та найшвидший друк?(лазерний)

7.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці (клавіатура)

8.Програма, яка дає змогу опрацьовувати тексти?(текстовий редактор)

Ведучий: Ви всі впоралися. Та успішно відпливли з порту «Розминки», та коли  корабель ішов спокійними хвилями почався «Музичний шторм».

Капітан: Свистати всіх на гору! Швидше! Щоб «Музичний шторм» закінчився треба написати слова з інформатики, які містять ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. (Штормова музика, дітям роздають листочки на роздуми дається 1 хв).

Наприклад: До- документ, ре – дерево

Капітан: Шторм сильнішає зачитуйте вигадані вами слова, щоб корабель не пішов на дно. Зачитайте свої слова отримуйте піастри.

Капітан: Ми врятували корабель зі шторму та він пошкодився ми маємо його відремонтувати за допомогою завдання «Ремонт слів» (1 піастр за кожну правильну відповідь).

Ведучий:  Вам надається час на роздуми поки грає музика, відповідаємо по черзі, хто не знає шанс відповісти надається наступному учаснику (грає музика).


1. Реальність... (віртуальна).

3. Компакт-... (диск).

4. WЕВ-... (сторінка).

5. Текстовий... (редактор).

6. Робочий... (стіл).

7. Операційна... (система).

8. Системний... (блок).

9. Графічний ... (редактор).

10. Електронна... (пошта).

11. Оптичний …(диск).

12. Оперативна... (пам'ять).

13. Всесвітнє павутиння... (Інтернет).

14. Жорсткий... (диск).


Ведучий: Пливемо далі і запливаємо у рифи «Віри— невіри».

 Капітан:  Щоб  я провів корабель успішно і проплив усі рифи нам потрібно відповідати на подані твердження. Ви повинні відповідати «Право руля» якщо вважаєте, що твердження правильне і «Ліво руля» — якщо не правильне.

  1. Біт — найменша одиниця вимірювання інформації.
  2. ( Право руля)
  3. Ярлик — це об’єкт призначений для зберігання вилучених об’єктів. (Ліво руля)
  4. Програми  Блокнот, Word Pad, Microsoft Word є тестовими редакторами. (Право руля)
  5. З англійської мови Windows перекладається як вікна. (Право руля)
  6. Пристрій для підключення до мережі Internet називається принтер. (Ліво руля)
  7. Word — це операційна система.( Ліво руля)

Капітан: Молодці!

Ведучий:. Ви  випливли з рифів. Та нізвідки взялися злі пірати Віруси, які забрали ваші скарби. Та тоді ви не зможемо вчити інформатику.

Капітан:  Ми маємо повернути свої скарби. Та ми не знаємо, що саме викрали, ми лише знаємо, що все це якось пов язано з комп ютером.

Ведучий: Давайте догадаємося, що викрали  коробля  для цього нам потрібні учасники, які маю за допомогою міміки і жестів показати елементи  складової комп'ютера, а ви повинні здогадатися, про що йдеться.

За відгаданий пристрій — 1 піастр, ті що гарно показують теж отримують піастри.

 1.Клавіатура   2. Мікрофон  3. Принтер   (Показують - відгадують)

Ведучий 1:

А тепер капітан Ван Гог має успішно пришвартувати корабель.

Капітан: Ми прибуваємо до порту та я забув назви частин нашого вантажу допоможіть мені пригадати виконуючи завдання за комп’ютером використовуємо інструкційну картку (інcтрукційна карта) шукаємо завдання під назвою «Пристрої комп'ютера».

Всі виконали завдання? «Швартуймося!».

 

ІІІ. Підбиття підсумків.

Ведучий: Просимо капітана і команду підрахувати свої скарби і оголосити скільки монет вони зібрали.(Нагородження).

Ведучий: Підійшла до завершення наша морська подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато хороших плавців у морі інформатики. ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 

 

 

Інструкційна карта

  1. Умикаємо комп’ютер.
  2. Запускаємо браузер Google Chrome
  3. Заходимо в закладку «Пристрої комп'ютера».
  4. Вимикаємо гру, обравши режим «на одного» ваше завдання: якомога швидше визначити призначення пристроїв компютера.
  5. За швидкість і правильність виконання даються піастри.Успіху!

 

Інструкційна карта

  1. Bez tytułuУмикаємо комп’ютер.
  2. Запускаємо браузер Google Chrome
  3. Заходимо в закладку «Пристрої комп'ютера».
  4. Вимикаємо гру, обравши режим «на одного» ваше завдання: якомога швидше визначити призначення пристроїв компютера.
  5. За швидкість і правильність виконання даються піастри.Успіху!

 

Інструкційна карта

  1.         Bez tytułuУмикаємо комп’ютер.
  2. Запускаємо браузер Google Chrome
  3. Заходимо в закладку «Пристрої комп'ютера».
  4. Вимикаємо гру, обравши режим «на одного» ваше завдання: якомога швидше визначити призначення пристроїв компютера.
  5. За швидкість і правильність виконання даються піастри.Успіху!

 

docx
Додав(-ла)
Подворна Оля
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку