Подорож у казкову країну

Про матеріал
Виховний захід, що зацікавить як класних керівників так і вихователів, сприятиме згрупуванню та комунікації поміж учнів, допоможе створити дружню та довірливу атмосферу в класі
Перегляд файлу

Тема виховного заходу:  «ПОДОРОЖ У КАЗКОВУ КРАЇНУ»

(Театральне дійство)

 

Мета:

  • розширити та поглибити уявлення дітей про казку, розвивати акторські здібності, уміння триматися на сцені, дикторські навички, збагачувати емоційний та пізнавальний досвід учнів;
  • учити зіставляти, порівнювати, класифікувати дійових осіб, їхні вчинки;
  • формувати психічне та емоційне здоров’я учнів через прийоми арт-терапії;
  • виховувати морально – етичні, здоров’язберігаючі цінності особистості через прийоми роботи «Вживлення в образ», катарсис на матеріалі української народної казки.

 

Дійові особи:

 

Марійка

Андрійко

Іванко

Казкар

Казка

Зайчик

Вовк

Ведмідь

Лисичка

 

Реквізити:

 

Книга казок

Напис « Країна Казо…»

Буква К

Телефон

Пеньок

Торбинка

Двері

Горіх

Рибка

Рукавичка

Колосок

Борошно(колобок)

 

Декорації:

Столик

Дошка

Крісло

( На дошці Двері, зверху напис: «Країна Казо…»(буква «К» недописана), збоку, на краю сцени стоїть журнальний столик. На ньому телефон і книжка «Казки». Звучить музика наближена до вітру. З’являються Марійка і Андрійко.)

 

Марійка: Ой, де це ми? Куди потрапили? Ми ж тільки – но сиділи в бібліотеці й читали українські народні казки.

 

Андрійко: А я ще сказав, що добре було б перенестись до Країни Казок.

 

Марійка: І раптом з’явився вітер, заграла музика, і ми опинились тут.(Роздивляються)

 

А: Поглянь! (Показує на ворота. Читає.) Країна Казо…

Хтось писав і недописав букву «К». зараз я її допишу. (Пише).

 

М: кодове слово написав! Та двері не відчинилися!

 

ГОЛОС ЗА КАДРОМ: Повторіть за мною магічні слова: «Ічся-ічся-ічся- двері відчиніться.(Діти повторюють). Закрийте очі і рахуйте до трьох: 1,2,3 – всі в Країні Казок.

(Музика «Вдруг как в сказке…). (Діти проходять далі, на пеньку сидить дід в національному вбранні).Встає, ходить по сцені, заглядає в зал, шукаючи Казку. Бачить Марійку й Андрійка.

 

Казкар: Ви хто такі? Вас ніхто не кликав!

 

Діти: Ми – учні школи №35 та Андійко. Хочемо потрапити до Казки.

 

Казкар: Це непросто. Треба виконати завдання. Казка їх вам підготувала і передала цю торбинку (знімає  її),і сказала, що в ній є різні загублені речі від казок. Якщо ви відгадаєте, що з якої казки – потрапите до королеви Казки.

 

Діти(до залу)

 

Андрійко: От маємо мороку, та нічого не поробиш. Побачимо, що тут є.

 

Марійка: А ви, діти, допоможіть!

 

Андрійко: Допоможете?

 

(Казкар подає торбинку, діти по черзі витягують предмети і відгадують з якої казки)

 

 

Предмети:

         Горіх («3 горіхи для попелюшки»)

         Рибка («Казка про золоту рибку»)

         Рукавичка ( «Рукавичка»)

         Колосок «Колосок»)

         Борошно «Колобок»

 

Казкар: (заглядає в торбу)Ніби немає вже нічого. Добре , що відгадали, молодці! Тепер казка прийде – гукаємо!

Діти: Казко, казко!

( Звучить ніжна мелодія, входить Казка, а за нею замазура Іванко).

 

Казка: Добрий день, дорогі мої діти! Я думаю, що ви мене знаєте. Так, я - українська народна казка. І сьогодні я поведу вас у свою країну – в чарівну повчальну Казкарію.

(Дивиться на Іванка). Це декому уроком буде, замазура, нечепура. Тут ми зустрінемось з її дотепними героями, які навчать нас здоровому способу життя, охайності та чистоті.

 

Марійка: Та це ж наш однокласник Іванко!

 

Андрійко:  Справді, тільки він один у класі не вмивався, не чистив зуби, був брудним і неохайним.

 

Марійка: Шкода мені його, відпустіть, пані Казочко, будь ласка, відпустіть.

 

Казка: Відпущу тоді, коли познайомиться з моїми друзями – казковими героями. І назве мораль з переглянутого.

 

Іванко: Добре. А хто ж ці герої? З якої казки?

 

Діти: Хто? Хто?

 

Казка: Слухайте загадку!

 

Що втікло від баби з дідом,-

Не сиділось на вікні.

А зустрілось з зайченятком -

Й ну співать йому пісні? ( Колобок)

 

Діти: Колобок

 

Казка: Так . Тож дивіться уважно й научайтесь!

( звучить музика)

 

Колобок:

– Я веселий Колобок, по доріжці плиг та скок,

зарум’янений бочок, по доріжці я кочуся,

у пилюці замащуся, і ніхто не з’їсть дружочка,

замазуру-колобочка.

(Виходить Зайчик).

 

Зайчик:

– Хто це котиться назустріч? Наче пахнеш смачно ти,

А чому ж такий брудний?

 

Колобок:

– По доріжці я котився і увесь так забруднився

Схочеш з’їсти замазуру – будеш пить гірку мікстуру.

 

Зайчик:

–        Ти по лісі не котися, до бабусі повернися!

 

Казка:Не послухав Колобок, та все далі приг та скок.

(З’являється Вовк)

 

Вовк:

– Хто це в лісі так співає, вовку спати заважає?

З’їм тебе я, дивину – незвичайну звірину!

 

Колобок:

– Як візьмеш мене у ротик – заболить в тебе животик:

По доріжці я котився і в болоті замастився,

Як не хочеш мать турботи – не клади мене до рота.

 

Вовк:

– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися!

 

Казка:Не послухав Колобок – покотивсь через місток.

(З’являється Ведмідь)

 

Ведмідь:

– Що тут робиш, Колобок, зарум’янений бочок?

Заберу тебе до хати, в молоці пополощу,

Медом трішки помащу, з’їм тебе я на обід,

Щоб не біг, куди не слід!

 

Колобок:

– Ти мене не зачіпай, а хутчіше утікай,

Бо коли мене з’їси – захворієш, дружок, ти.

 

Ведмідь:

– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися!

 

Казка:Не послухав Колобок, та й забрів десь у лісок.

(Назустріч йому Лисичка)

 

Лисичка:

– Колобочку, рум’яненький, запашненький, солоденький,

Хочу дуже тебе з’їсти – подивлюся, де б це сісти!

 

Колобок:

– Ти не їж мене, Лисичко, дуже брудне в мене личко,

Не рум’яний вже бочок – я бруднуля-колобок!

Пожалій мене, Лисичко, та відмий моє ти личко,

Поскликай звірят до хати – піду з ними я гуляти!

 

Іванко:

Пані казко, я вже знаю. Знаю казки я мораль!

(Звертається до дітей).

А мораль, малечо мила, у цій казочці така:

Для здоров’я і для дружби – необхідна чистота!

 

Казка: Молодець, Іванко!Відпустимо його до дітей у школу.

 

Діти: Так

 

Марійка  і Андрійуко: Дякуємо, Казочко. А ти, Іванко, будеш дотримуватися правил гігієни?

 

Іванко: Так!

 

Марійка: Тож настав час повертатися додому.

 

Хлопці: Дякуємо!

 

Казка: До зустрічі, ввечері, коли будете лягати спати, ми знову зустрінемося. А тебе, Іванко, в школі 89 навчать берегти здоров’я.

 

Всі учасники:         Нашій казочці – кінець,

А хто слухав – молодець!

 

 

doc
Додав(-ла)
Байшур Ольга
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
4 липня 2021
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку