Презентація "Види роботи з текстом на уроках читання в початкових класах"

Про матеріал
Види роботи з текстом на уроках Літературного читання допоможуть вчителю зацікавити дітей під час роботи над твором.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ «ВИДИ РОБОТИ З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ»Учитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №25 Жикліна Марія Григорівна

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТУЮ ФОРМИ РОБОТИ

Номер слайду 3

ПЛАН: Мета. В яких класах та на якому етапі роботи над текстом краще використовувати. План-пам’ятка складання «Паспорта», «Реклами»Підготовча робота. Зразок

Номер слайду 4

СКЛАДАННЯ «ПАСПОРТА» ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРСОНАЖАМета: сприяти формуванню уміння аналізувати, синтезувати, узагальнювати, виокремлювати переваги вказаного персонажу. Краще використовувати в 3-4-х класах на завершальному етапі роботи над текстом, оскільки відповіді учнів повинні бути більш розгорнуті, обґрунтовані. Для відповіді на запитання учням потрібно добре орієнтуватися в змісті.

Номер слайду 5

АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ «ПАСПОРТА»ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРСОНАЖАПедагог дає учням перелік чітких, конкретних запитань:Ім’я персонажа. Його творець (автор)Прописка (місце проживання)Місце першої зустрічі з читачами. Головна особистісна якість. Мрія. Запитання можна змінювати згідно зі змістом твору (походження, спосіб життя, родина, оточення, вороги, риси характеру).

Номер слайду 6

ЗРАЗОК ВІДПОВІДІ УЧНІВОповідання М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»Паспорт головного героя Михайлика. Михайлик. Михайло Стельмах. Українське село. Власне подвір’я. Допитливість. Зупинити літо

Номер слайду 7

СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТВОРОММета: розвивати творчі та розумові здібності (уважність, винахідливість, уміння логічно мислити, комбінувати), уміння аналізувати твори, виокремлювати переваги вказаної книги, наводити аргументи для доказу. Краще використовувати в 3-4-х класах на завершальному етапі роботи над текстом

Номер слайду 8

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТЕКСТОМІ вид. На уроці учні об’єднуються в групи, створюють невелику реклами. Вимоги: Влучна, яскрава назва для привертання уваги. Почати рекламу можна з цитати. Короткий зміст. Незвичайна подача інформації. Задаються питання, але відповіді немає. Зацікавлена особа. Адреса.

Номер слайду 9

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЗА ПРОЧИТАНИМ ТВОРОМІІ вид. Перед початком роботи діти об’єднуються в групи та вдома створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту. Користуючись джерельною базою Інтернету, підбирають ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами. Результати роботи демонструють у класі. Після презентації відбувається обговорення і оцінювання роботи.

Номер слайду 10

ЗРАЗОК РЕКЛАМИ, СТВОРЕНОЇ УЧНЯМИМіф «Дедал та Ікар». Чому люди не літають? Чи знаєте ви, що найбільшою мрією людства завжди було небо? Чи відомо вам хто був першими авіаторами? Як піднятися в безкінечну небесну блакить? До чого може призвести бажання парити в небесах? Що погубило Ікара? Як сталася перша авіаційна катастрофа? Не пропустіть можливості розширити свій кругозір. Прочитайте міф «Дедал та Ікар». Збірку міфів Давньої Греції можна взяти в шкільній бібліотеці.

pptx
Додано
26 липня 2021
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку