«Подорож в країну фізики»

Про матеріал
ТЕМА: «Подорож в країну фізики» МЕТА: ● навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навички; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; ● розвивальна: розвивати в учнів спостережливість, пізнавальну активність, кмітливість, логічне, творчі здібності ● виховна: виховувати інтерес до фізики, виховувати доброзичливість, взаєморозуміння, колективізм, почуття взаємної відповідальності, вміння відстоювати свою наукову позицію активну життєву позицію в молоді., формувати потребу в самоосвіті Форма проведення: Етична бесіда, вікторина Обладнання і наочність: мультимедійний проектор, картки зеленого та червоного кольору, картки із завданнями, пов`язки, фізичні прилади (мензурка, динамометр, терези, термометр, вимикач, амперметр)
Перегляд файлу

ТЕМА: «Подорож в країну фізики»

МЕТА:

        навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння й навички; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці;

        розвивальна: розвивати в учнів спостережливість, пізнавальну активність, кмітливість, логічне, творчі здібності

        виховна:  виховувати інтерес до фізики,  виховувати доброзичливість, взаєморозуміння, колективізм, почуття взаємної відповідальності, вміння відстоювати свою наукову позицію активну життєву позицію в молоді., формувати потребу в самоосвіті

 

Форма проведення: Етична бесіда, вікторина

Обладнання і наочність: мультимедійний проектор, картки зеленого та червоного кольору, картки із завданнями, пов`язки, фізичні прилади (мензурка, динамометр, терези, термометр, вимикач, амперметр)
 

Хід заходу

Ведуча 1: Дорогі друзі! Раді  вас вітати на нашому незвичайному заході.  

Ведучий 2: Наша зустріч пройде в формі вікторини. У нас 4 команди, по п’ять  учасників в кожній команді.

Але перш ніж розпочати наш квест хочу представити вам наше “найсуворіше” у світі ЖУРІ ( озвучуються члени журі)

Ведуча 1: Отож, вітаємо наші команди …

Ведучий 2: Пора прийшла, настала мить і ми готові, вирушаймо 

Конкурс 1

1 конкурс - ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОМАНДИ .

Ведуча1:Команди за 3 хвилини обирають  капітана, придумують девіз, представляють свою команду    незвично та оригінально.

Час пішов...

(через 3 хв команди по черзі представляють свої команди, журі виставляє оцінки, максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів)

Ведучий 2:Отже, переходимо до 2 конкурсу

Конкурс 2

«БЛІЦ ТУРНІР».

(Кожна команда за 1 хвилину повинна дати як найбільше правильних відповідей )

Питання для 1 команди:

  1. Прилад для вимірювання відстані ( мірна стрічка)
  2. Прилад для вимірювання миттєвої швидкості (спідометр)
  3. Довжина траєкторії? (шлях)
  4. Тіло  що може коливатись (маятник)
  5. Одиниця виміру довжини ( метр)
  6. що потрібно для визначення руху ( Тіло відліку)
  7. В честь нього названо одиницю виміру сили (Ньютон)

Питання для 2 команди:

  1.  Прилад для визначення  маси( терези)
  2.  Прилад для вимірювання об'єму рідини (мензурка)
  3. Тіло якого не видно (матеріальна точка)
  4. Що таке матерія? (те з чого складається Всесвіт)
  5. Одиниця виміру частоти (герц)
  6. На якому явищі засноване письмо? (Дифузія)
  7. В честь нього названу силу (Архімед)

Питання для 3 команди:

  1. Прилад для вимірювання сили ( динамометр)
  2. Прозора пластина  для визначення площі ( палетка)
  3. Спрямований відрізок що сполучає положення тіла (переміщення)
  4. Лінія яку описує тіло  в просторі (траєкторія)
  5. Одиниця виміру сили ( ньютон)
  6. Величина, що дорівнює відношенню пройденого шляху до швидкості ( час)
  7. Він стверджував: щоб рухалось тіло  його треба штовхати (Арістотель)

 

 

Питання для 4 команди:

  1. Прилад для вимірювання часу  (секундомір)
  2.  Прилад для вимірювання обертової частоти  ( тахометр)
  3. Зміна з плином часу положення тіла відносно інших тіл (механічний рух)
  4. З грецької перекладається як природа (фізика)
  5. Одиниця виміру маси  (кілограм)
  6. Чому лід плаває на поверхні води ( у води густина більша)
  7. Він стверджував: Що рухалось тіло  йому не потрібно заважати ( Галілей)

 (Підведення підсумків 2 конкурсу. Журі підраховують бали команд. За кожну правильну відповідь – 1 бал)

Конкурс 3.

VІ. «Весела - Показуха».

Ведуча 1:         Наш наступний конкурс буде незвичайним! Він має назву  «Весела показуха». Ви попали в країну механіки  і не розумієте місцевих жителів, тому вам необхідно спілкуватися без слів (капітан команди отримує слово і повинен відгадати слово кожна команда отримує слово яке повинен, які демонструє суперникам)

Ведучий 2: Послухайте умови конкурсу: капітан команди  повинен протягом однієї хвилини  тільки жестами повідомити  своїй команді  засекречене  слово. Задача кожної команди, вгадати це слово. Максимальний бал за цей конкурс - 1 бал.

І команда:

Густина

ІІ команда:

Тертя

ІІІ команда:

Інерція

ІV команда:

Спокій

 

 

 

Ведуча 1: Місцеві жителі  Вас зрозуміли і переводять до наступного конкурсу.

 

Конкурс 4.

Відгадай ребус  і зміцнюй здоров’я

Ведучий 2: Правила гри : команди за кожну правильну відповідь розгаданого ребуса  отримують  повітряну кульку яку з  відстані 2 метра кидають у стійку для м’ячів. Перемагає та команда  яка кинула найбільше  кульок.  (За кожну кинуту кульку  команді  присуджується один бал)

 

 

Ребуси :

1. коромисло Результат пошуку зображень за запитом "корова іграшка"ребусиребусиРезультат пошуку зображень за запитом "мило"ребусиребусиребусиребуси


 

2. важільРезультат пошуку зображень за запитом "ваза"ребусиребусиребусиребуси

3.  механіка ребусиребуси Результат пошуку зображень за запитом "х"ребусиребуси

4.  сила ребуси ребусиребуси Результат пошуку зображень за запитом "іграшка лисиця" ребуси

Конкурс 5.

ЗАГАДКИ

Ведуча 1: Наступний конкурс має назву ЗАГАДКИ. Відповідь дає  той хто перший підніме руку. Правильна відповідь команді приносить один бал.

Ведучий 2 : Якщо надана відповідь помилкова, відгадку має право сказати представник іншої команди що перший підняв руку.

1.    
Загадка про веселку

Піднялися ворота –
Всьому світу красота.

Відповідь на загадку: Веселка

2.     хмари

Сирота відчиняє ворота,
Людей не пустила,
Коней напоїла.

Відповідь на загадку: Хмара і дощ

3.     Загадка про вітер

Без рук, без ніг,
А двері відчиняє.

Відповідь на загадку: Вітер, протяг

4.     Загадка про ганчірку

По всьому бігає,
А на лавці спить.

Відповідь на загадку: Ганчірка

Підведення підсумків конкурсу. Підрахунок правильних відповідей.

Конкурс 6

Ведуча 1: В наступному конкурсі ми перевіримо розуміння вами фізичних явищ. Конкурс  називається «Вірю-не вірю».   

Ведучий 2:  Якщо ви згодні з твердженням, то  команда протягом 5 секунд піднімає зелені картки, а якщо не згодні – червоні. За кожну правильну відповідь - 1 бал.   

 (. Ведучі почергово зачитують   твердження. Команди  піднімають картку відповідного кольору).
Запитання: Чи правда, що:
1. Вдарившись об перешкоду, м’яч котиться  назад. (Ні)
2. Молекули води, льоду і пари однакові.(Так)

5. Сила тяжіння завжди напрямлена до центра Землі.(Так)
6. Газ зберігає форму .(Ні)
7. Доба більше 25 годин    (Так)
8. Вага у воді більша, ніж на суші ( Ні)
9. В стані невагомості тіло має масу. (Так)
 

Конкурс 7.

Ведуча 1: Конкурс «Чорна скринька»

Завдання командам: за описом потрібно назвати предмет, що знаходиться в скриньці.

Ведучий 2: Наступний наш конкурс розкриває нам  одну з таємниць історії. Вам необхідно відгадати, що знаходиться в НОВОРІЧНІЙ СКРИНЬЦІ. (3 бали) ( в клас заноситься «Чорна скринька » з відгадкою в середині.


3. Тверде тіло, вимірювальний прилад, ділення якого нанесені фарбою, зроблене з дерева або пластмаси (Лінійка).
 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Ведуча 1: Наші конкурси підійшли до кінця. Ви зі мною погодитесь, що ФІЗИКА – дивовижна наука. Вона  дуже цікава навіть якщо її не розумієш. Як говорить арабська мудрість «Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш».

Ведучий 2:Видатний давньогрецький філософ Сократ сказав  «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності. Тож будьте   найвинахідливішими та   найрозумнішіми . 

 

3. Слово журі. Підведення підсумків. Нагородження переможців, учасників гри, найактивніших вболівальників.

 

Гра не є простою забавою. Це зміст життя дитини. У грі дитина живе, сліди цього життя глибше   залишаються в ній, ніж слід дійсного життя».

К. Ушинський
 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Сценарії
Додано
8 лютого
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку