Подорожуємо з казкою

Про матеріал
вчити дітей порівнювати предмети за висотою, розкладати предмети в порядку зростання (великий- малий, короткий - довгий); закріпити знання про частини доби (ранок, день, вечір, ніч); розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бажання виконувати дидактичні вправи та ігри.
Перегляд файлу

Конспект заняття з математики

Тема. Подорожуємо з  казкою.

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за висотою, розкладати предмети в порядку зростання (великий- малий, короткий - довгий); закріпити знання про частини доби (ранок, день, вечір, ніч);

Розвивати увагу, пам’ять, мислення;

Виховувати бажання виконувати дидактичні вправи та ігри.

Матеріал: зображення героїв казок, демонстраційний та роздатковий матеріал «Частини доби»

Хід заняття

Ⅰ. Організаційна частина

 Доброго ранку! – Небо блакитне.

   Доброго ранку !  - Діти привітні.

         Доброго ранку тобі і мені.

         Доброго ранку усім на Землі.

-         До нас завітав гість. Хто це? (Колобок)

  • Ви любите казки?
  • А які ви знаєте казки?

Сьогодні ми з вами завітаємо до казки «Колобок».

Ось у нас на дошці є герої з якими ми будемо мандрувати. Оберіть героїв, які нам потрібні для подорожі казкою.

Давайте порахуємо  скільки героїв у цій казці. У цьому нам допоможуть загадки.

Ⅱ. Основна частина

І так, щоб дізнатися,  кого зустрів колобок  відгадайте загадку.

Влітку сіренький,
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає.
(Заєць)

-         Першим зустрівся Колобку зайчик. Які у нього вуха? Які лапи?

-         Щоб дізнатися, кого зустрів Колобок далі, відгадайте загадку.

Я сірий хижак лісовий,

Для звірів я дуже страшний.

Живу я в глибокій норі

Полюю і вию вночі.

(Вовк)

-         Хто більший заєць чи вовк?

-         Наступного Колобок зустрів…Загадка.

 

В теплій шубі зиму всю

Лапу смачно я смокчу.

Сплю під пісню хуртовини

Аж до весняної днини.

 

 

Полюбляю їсти мед,

Звуся, звісно, я (ведмідь)

-         То хто з тваринок найвищий?

Хто є високим, вищим і найвищим.

-         Останнім кого зустрів Колобок є…. Загадка.

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

Як зовуть її?

(Лисиця)

     У вас на столиках є казкові герої. Викдадіть їх від найвищого до високого. Тобто спочатку має бути найвищий ведмідь потім вищий вовк і за ним висока лисичка, нижчий – зайчик.

    Молодці! Ви впоралися з цим завданням. Але Колобок хоче попросити вас про допомогу. Допомогти втекти від Лисички. Розсадіть героїв на пенечки за їх розміром.

-         Лисичка хитра і не відпускає Колобка. Тому треба виконати ще завдання. Складіть за розмірами геометричні фігури.

Молодці! І з цим завданням в впоралися!

-         Погляньте на малюночок. Яка частина доби зображена? Світить сонечко – це день. А коли наші герої відпочивають? (Вночі) Коли втік колобок від Бабці? (Вранці)

Діти, а що ви робите зранку? Зарядку. Давайте і ми з вами зробимо зарядку.

Дидактична гра «Частини доби»

    У кожного з вас на столиках є картинки. Подивіться уважно що там зображено. Розкладіть картинки відповідно до частини доби.

Молодці! Ви впоралися з цим завданням.

Ⅲ. Заключна частина

  • До якої казки ми завітали?
  • Кого ми зустріли?
  • Які завдання виконували?

Заняття завершено.

 

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку