Поєднання на уроках навчально – пізнавальної та оздоровчо – рухової діяльності учнів.

Про матеріал
Мета. З’ясувати значення здоров’я у житті людини. Підтримувати прагнення до здорового способу життя, його складових. Розвивати вміння обмінюватися думками, тренувати навички роботи в групі. Виховувати доброзичливе та тактовне ставлення одне до одного.
Перегляд файлу

 

Майстер-клас з предмету «Я досліджую світ»

2 клас

Тема. Поєднання на уроках навчально – пізнавальної та оздоровчо – рухової діяльності учнів.

Мета. З’ясувати значення здоров’я у житті людини. Підтримувати прагнення до здорового способу життя, його складових. Розвивати вміння обмінюватися думками, тренувати навички роботи в групі. Виховувати доброзичливе та тактовне ставлення одне до одного.

                                     Хід заняття

І. Організаційний момент

            - У кожного воно є.

                 В одних міцніше,

              В інших – слабкіше,

               Але для всіх воно найдорожчий скарб,

                Його не купиш за гроші.                      (Здоров’я)

Асоціативний кущ

  • З чим у вас асоціюється здоров’я?

ІІ. Повідомлення теми, мотивація

-Уявіть, що ви заблукали. Перед вами – роздоріжжя. На великому камені можна прочитати написи:

«1-ша дорога: Направо підеш – багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.

2-га дорога: Наліво підеш – половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.

3-тя дорога: Прямо підеш – багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш”.

-Який ваш вибір? Обґрунтуйте.

-Тема нашої зустрічі «Хочу і можу бути здоровим».

 

ІІІ. Опрацювання матеріалу

  1. Робота з прислів’ями «Секрети здоров’я”

-Знайдіть свої половинки, з’єднайте прислів’я.

 

Якщо робиш зарядку, то і здоров’я в порядку.

Краще їжу розжуєш – довше проживеш.

Не досипаєш – здоров’я втрачаєш.

І дорослим, і малим шкодить тютюновий дим.

Здоров’я мати – вік біди не знати.

Як немає сили, той світ не милий.

 

-Від яких факторів залежить наше здоров’я? (Правильне харчування, режим дня, фізичні вправи, загартування, правила ТБ, дружелюбність, чистота.)

2. Гра «Рух – це здоров’я”.

(Плескаємо при згоді або тупаємо при незгоді)

 

Недоїдання корисне для здоров’я.

Фізкультхвилинки надають сил.

Щоб все встигати, потрібно розклад дня складати.

Спати потрібно не менше 9 годин на добу.

Грати за комп’ютером корисно.

Ранкова гімнастика шкідлива.

Іноді можна проспати 1-й урок.

Перед сном корисно погуляти на свіжому повітрі.

До школи треба готуватись звечора.

  1. Групова робота

І група

  • Уявіть себе акторами театру. Зобразіть позитивні та негативні емоції.    (Страх, сором, радість, переляк, задоволення, подив, сміх, нудьга, хвилювання, щастя.)

ІІ група

  • Інсценізуйте оповідання В Сухомлинського «Лижі й ковзани».
  • Дайте пораду хлопцям.

ІІІ група

  • Ви у супермаркеті. Прорекламуйте корисні та некорисні продукти. (Сир, гамбургер, морква, риба, кола.)

ІV група

         -Покажіть пантомімою способи активного відпочинку. (Бадмінтон, футбол, плавання, катання на лижах, стрибки зі скакалкою.)

-Декілька тисяч років тому на верхівці Олімпу  були вирізьблені слова : «Хочеш бути сильним – бігай. Хочеш бути красивим – бігай. Хочеш бути розумним – бігай».

-Чи згодні ви з ними?

Фізхвилинка «Плутанина»

-Я називаю та показую певну частину тіла. Ви повторюєте. Потім я можу назвати одну частину, а показати іншу. Ви покажіть правильно.

ІV. Рефлексія

  • Уявіть, що ви володарі планети. Складіть розумні закони збереження здоров’я чи вимоги для підданиїх.
docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку