Майстер-клас з предмету «Я досліджую світ»
2 клас
Тема. Поєднання на уроках навчально – пізнавальної та оздоровчо – рухової діяльності учнів.
Мета. З’ясувати значення здоров’я у житті людини. Підтримувати прагнення до здорового способу життя, його складових. Розвивати вміння обмінюватися думками, тренувати навички роботи в групі. Виховувати доброзичливе та тактовне ставлення одне до одного.
Хід заняття
І. Організаційний момент
- У кожного воно є.
В одних міцніше,
В інших – слабкіше,
Але для всіх воно найдорожчий скарб,
Його не купиш за гроші. (Здоров’я)
Асоціативний кущ
ІІ. Повідомлення теми, мотивація
-Уявіть, що ви заблукали. Перед вами – роздоріжжя. На великому камені можна прочитати написи:
«1-ша дорога: Направо підеш – багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.
2-га дорога: Наліво підеш – половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.
3-тя дорога: Прямо підеш – багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш”.
-Який ваш вибір? Обґрунтуйте.
-Тема нашої зустрічі «Хочу і можу бути здоровим».
ІІІ. Опрацювання матеріалу
-Знайдіть свої половинки, з’єднайте прислів’я.
Якщо робиш зарядку, то і здоров’я в порядку.
Краще їжу розжуєш – довше проживеш.
Не досипаєш – здоров’я втрачаєш.
І дорослим, і малим шкодить тютюновий дим.
Здоров’я мати – вік біди не знати.
Як немає сили, той світ не милий.
-Від яких факторів залежить наше здоров’я? (Правильне харчування, режим дня, фізичні вправи, загартування, правила ТБ, дружелюбність, чистота.)
2. Гра «Рух – це здоров’я”.
(Плескаємо при згоді або тупаємо при незгоді)
Недоїдання корисне для здоров’я.
Фізкультхвилинки надають сил.
Щоб все встигати, потрібно розклад дня складати.
Спати потрібно не менше 9 годин на добу.
Грати за комп’ютером корисно.
Ранкова гімнастика шкідлива.
Іноді можна проспати 1-й урок.
Перед сном корисно погуляти на свіжому повітрі.
До школи треба готуватись звечора.
І група
ІІ група
ІІІ група
ІV група
-Покажіть пантомімою способи активного відпочинку. (Бадмінтон, футбол, плавання, катання на лижах, стрибки зі скакалкою.)
-Декілька тисяч років тому на верхівці Олімпу були вирізьблені слова : «Хочеш бути сильним – бігай. Хочеш бути красивим – бігай. Хочеш бути розумним – бігай».
-Чи згодні ви з ними?
Фізхвилинка «Плутанина»
-Я називаю та показую певну частину тіла. Ви повторюєте. Потім я можу назвати одну частину, а показати іншу. Ви покажіть правильно.
ІV. Рефлексія