Відділ освіти Косівської міської ради
Старокосівський ліцей
Никорак Л.В. ,
вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель
Старий Косів, 2021
Ранкові зустрічі 2 клас І семестр
Тиждень 3 День 4
Тема. Зміни в житті тварин восени.
Мета. Продовжувати збагачувати знання учнів інформацією про ознаки осінньої пори; закріпити уявлення про осінні погодні та природні зміни в житті тварин, неживої природи; розвивати зв‘язне мовлення дітей; виховувати бережливе ставлення до тварин.
1. Вітання
· Діти вітаються ланцюжком, називаючи себе назвою тваринки і зображуючи її:
- Доброго дня! Я сьогодні кіт!
2. Щоденні новини
Сьогодні: 16 вересня
День: четвер
Погода:
Особа дня: Василина
Прикмети погоди 16 вересня
Мурашки побудували великі мурашники – до холодної зими.
Дощ у другій половині дня обіцяє погіршення погоди.
Теплий день – до пізньої зими.
Якщо на сосні і ялині багато шишок, то зима буде теплою.
3. Обмін інформацією. Тема дня «Як живуть тварини восени?»
- Відгадайте загадки
· Гра «Продовж ланцюжок»
- Восени стає холодніше, тому що...
- Опадають листочки, тому що...
- Удень ще тепло, а вночі прохолодно, тому вранці бувають...
- Поховалися комахи, тому що...
- Відлетіли птахи, тому що...
· Перегляд мультфільму «Осіння казка»
https://www.youtube.com/watch?v=LfH7Mwemn2s
— Які тварини згадані у казці?
—Хто лякав звірят, що настає осінь?
— Чи злякалися білки та зайченята?
— Як вони підготувалися до зими?
— Хто збирається проспати всю зиму?
— Що сталося з птахами?
— Чи потребують птахи взимку допомоги людей?
Учитель називає тварин. Якщо тварина на зиму впадає у сплячку, учні зображують сон; якщо ні,— то імітують рухи цієї тваринки.
· Гра «Загадування бажань»
Діти утворюють коло, уявляють, що тут здійснюються всі бажання. Кожна дитина по черзі загадує свої бажання (реальні або фантастичні).
— Якби я був(ла) зайчиком восени, я б...
— Якби я був(ла) білочкою восени, я б...
— Якби я був(ла) їжачком восени, я б...
— Якби я був(ла) ведмедем восени, я б...
— Якби я був(ла) жучком восени, я б...
— Якби я був(ла) рибкою восени, я б...
4. Групове заняття
· Гра « Театральна зупинка»
Діти об’єднуються в групи. Кожна група витягує картку із зображенням тварини (білки, зайця, їжачка, синички, лисички). Учням потрібно скласти меню для цієї тваринки.
Теми для щоденника вражень
Сьогодні я дізнався /лася...
В осінньому лісі мене вразила зустріч з...
Якби я був/була чарівником/чарівницею, то для мешканців лісу…