|
Гімназія «Гармонія»
- відокремлений структурний підрозділ
Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола
Циклова комісія іноземних мов
План-конспект
відкритого заняття
з іноземної мови (англійської) для 7 класу
на тему
«Інтернет комунікації. Роль соціальних мереж у нашому житті»
Підготувала:
вчитель
англійської мови
Чамарник М.Т.
Тернопіль, 2021
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ЗАНЯТТЯ
Дисципліна: Англійська мова
Дата: 27.10.2021
Клас: 7
Тема заняття: «Інтернет комунікації. Роль соціальних мереж у нашому житті. Теперішній тривалий час»
Цілепокладання: сприяти розвитку комунікативних компетентностей; активізувати одиниці мовного інвентаря в межах тематики на фразовому та понад фразовому рівні; розвивати уміння усного продукування та усної взаємодії, сприймання на слух; розвивати вміння взаємодіяти з іншими людьми.
Очікувані результати: на завершення заняття учні зможуть розповідати про види комунікацій; правильно застосовувати нові лексичні одиниці у всіх регістрах мовлення; виділяти головну та другорядну інформацію з багатого фактичного матеріалу
Компетентності: мовленнєва, мовна, соціокультурна, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, комунікативна, міжпредметна, проєктно-технологічна.
Змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я та безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
Тип заняття: комбінований
Форма проведення: практичне заняття
Обладнання і матеріали: аудіовізуальні засоби, дидактичний матеріал ( тематичні малюнки, флеш-картки, картки із завданнями для парної і групової роботи), мультимедійна презентація, тестові завдання, опорні схеми, комп’ютер, CDплейєр, мультимедійний проектор.
Схематичний план заняття
Break time (5 хв перерва для учнів, танцювальна руханка)
IV. Підсумки заняття.
ЕТАПИ ЗАНЯТТЯ |
ХІД ЗАНЯТТЯ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
І.Організаційний. Мета: Організувати учнів до заняття та створити позитивну атмосферу у групі. Прийом: Привітання, вступне слово вчителя, бесіда з учнями. |
Good morning dear pupils, how are you Natalia (Olenka)? Are you ready for the lesson? Who is absent today? Why? Let’s play the “Big Talk” game. https://wordwall.net/ru/resource/23767955
Dear pupils, let’s make a desire for today’s lesson. My desire is to teach you English perfectly. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
II. Введення учнів в іншомовне середовище. Актуалізація опорних знань учнів. Повідомлення теми та мети заняття Мета: активізувати опорні знання учнів, підвести їх до вивчення нового матеріалу, тренувати уміння сприймати на слух. Прийом: бесіда з учнями, гра «Асоціація», Мовленнєва зарядка. Мета: тренувати уміння сприймання на слух. Прийом: бесіда |
Today we continue speaking about computers, IT evolution, internet. As you know it is very important for our future. We will do a lot of various activities which will develop your reading, speaking, writing and listening skills. • Answer my questions please:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Перевірка домашнього завдання. Мета: перевірити вживання ЛО в усному продукуванні, систематизувати знання ЛО. Прийом: робота у парах, діалогічне мовлення |
Now, let’s check your homework. What was your home task for today?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. Розвиток умінь сприймання на слух. Мета: навчити учнів сприймати інформацію на слух. Прийом: активне слухання, відповіді на запитання, заповнення прогалин у реченні.
|
We are going to listen “Communication Survey” and do some exercise
Pay attention to the following words (words in blue) write down new words into your vocabularies:
SB. Ex. 1 p.19
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Створення установки на сприймання і розуміння тексту. Тренування умінь зорового сприймання та використання одиниць мовного інвентаря та вибіркового перекладу. Переказ тексту з опорою на мовленнєву карту. Мета: ввести невідомі ЛО, розвивати уміння зорового сприймання Прийом: індивідуальне читання та вибірковий переклад тексту, мовна здогадка, |
a janitor - двірник a stuff manager – менеджер з персоналу to be accepted – бути прийнятим to hire - наймати an employee - робітник an employer - роботодавець to insure - страхувати to achieve – досягати
• Answer my questions please
(Додаток 3 Presentation) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Break time (5 хв перерва для учнів, танцювальна руханка)
|
(Банс «What a Happy, Happy Day!») |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Розвиток умінь усного продукування. Мета: розвивати уміння усного продукування. Прийом: показ учнівських презентацій. |
Now, we are going to watch, listen and discuss pupils’ presentations. “The Most Widespread Social Networks”
Let’s check how attentive you were: https://wordwall.net/ru/resource/23769597
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
VII. Тренування умінь використання одиниць мовного інвентаря (граматики) Мета: зняти граматичні труднощі Прийом: повторення теоретичного матеріалу, виконання тренувальних вправ. |
Now, we are going to do some Grammar tasks. We will do grammar exercises and speak about the Present Continuous. So let’s review our knowledge. Let’s watch the presentation and repeat the rules. Показ презентації
Now, you have to do the following exersices. SB p.21 (ex. 1-4)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIIІ. Підсумки заняття. Мета: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал Прийом: підсумкова бесіда
Рефлексія
Оцінювання Прийом: самооцінювання
|
We have done a lot of work at the lesson so let’s check your knowledge while doing short tests.
https://learningapps.org/6436488 (Present Continuous QR-code)
Now I want you monitoring yourself. Please fill in the reflection card.
My dear pupils, please, be honest and evaluate yourself. Pupils answers: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІX. Домашнє завдання. Прийом: інструктування щодо виконання.
Прощання з учнями. |
T. Your homework for the next time will be
Thank you for your work, see you next week, have a nice week-end. Good-bye! |
Література
Основна:
1. Ben Wetz, Diana Pye, English Plus 2 Second edition. Student’s Book. Oxford.-University Press
2. Ben Wetz, Diana Pye, English Plus 2 Second edition. WorkBook. Oxford.-University Press
Додаткова:
Додаток 1
Додаток 2
A Story
One man decided to get a job as a janitor at Microsoft. The stuff manager asked him questions, tested him and finally informed:
- Congratulations, you are accepted. Leave your e-mail and we will inform you about the work schedule.
- In fact, I don't even have a computer, - the man said, - and even more I don’t have e-mail.
- Unfortunately, then we can't hire you. You do not exist virtually, "Microsoft" communicates with all employees by e-mail.
Nothing can be done, the man lefts and began to think how to make money on a computer. He had only $ 30 in his pocket. He bought 10 kg of apples from a farmer, went out on a busy street and sold "delicious and healthy eco-products". In a few hours its start-up capital doubles, and in 6 hours - 10 times. He understood that he can live without an employer.
Time passes, the man bought a car, opened first shop, and 5 years later he was the owner of a supermarket chain.
Then he decided to insure his business, and the insurance agent asks him to leave his e-mail. Our businessman, like many years ago, replied that he had no computer or e-mail.
- It's just amazing! - the insurer is surprised, - you have such huge business - and even there is no personal computer! Can you just imagine what you would achieve if you had it ?!
To which the businessman answered:
- Then I would become a janitor of Microsoft.
Morality: If we do not have something, maybe we do not need it))
Для нотаток
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________