Показове заняття з англійської мови "Інтернет комунікації. Роль соціальних мереж у нашому житті""

Про матеріал
Показове заняття для учнів 7 класу з англійської мови. Урок-пара. Комбіноване інтерактивне заняття.
Перегляд файлу

 

Гімназія «Гармонія»

- відокремлений структурний підрозділ

 Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола

 

 

 

 

 

 

Циклова комісія іноземних мов

 

 

 

 

План-конспект

відкритого заняття

з іноземної мови (англійської) для 7 класу

на тему

«Інтернет комунікації. Роль соціальних мереж у нашому житті»

 

 

 

 

 

                          Підготувала:

                                                вчитель

                                                               англійської мови

                                                            Чамарник М.Т.

 

 

 

 

 

 

 

Тернопіль, 2021

 


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ЗАНЯТТЯ

 

 

Дисципліна: Англійська мова

Дата: 27.10.2021

 

Клас: 7

 

Тема заняття: «Інтернет комунікації. Роль соціальних мереж у нашому житті. Теперішній тривалий час»

 

Цілепокладання: сприяти розвитку комунікативних компетентностей; активізувати одиниці мовного інвентаря в межах тематики на фразовому та понад фразовому рівні; розвивати уміння усного продукування та усної взаємодії, сприймання на слух; розвивати вміння взаємодіяти з іншими людьми.

 

Очікувані результати: на завершення заняття учні зможуть розповідати про види комунікацій; правильно застосовувати нові лексичні одиниці у всіх регістрах мовлення; виділяти головну та другорядну інформацію з багатого фактичного матеріалу

 

Компетентності: мовленнєва, мовна, соціокультурна, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, комунікативна, міжпредметна, проєктно-технологічна.

 

Змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я та безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

 

Тип заняття: комбінований

 

Форма проведення: практичне заняття

 

Обладнання і матеріали: аудіовізуальні засоби, дидактичний матеріал ( тематичні малюнки, флеш-картки, картки із завданнями для парної і групової роботи), мультимедійна презентація, тестові завдання, опорні схеми, комп’ютер, CDплейєр, мультимедійний проектор.

 

 

 

 

 

 

 

Схематичний план заняття

 

  1.                    Організаційний момент.
  •          Початок заняття. Організація класу.
  •  Привітання (створення іншомовної позитивної атмосфери)
  • Бесіда зі учнями.

 

  1.    Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  • Гра «Assosiate me»
  • Повідомлення теми та мети заняття.
  •    Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду учнів та мотивація їх навчально-пізнавальної діяльності.
  •    Мовленнєва зарядка (повторення вірша)

 

  1.                        Основна частина.
  • Перевірка домашнього завдання.
  • Розвиток умінь сприймання на слух.
  • Тренування умінь зорового сприймання та використання одиниць мовного інвентаря і перекладу.
  • Розвиток умінь усного продукування.

 

Break time (5 хв перерва для учнів, танцювальна руханка)

 

  • Презентація учнівських проектів
  • Тренування умінь використання одиниць мовного інвентаря (граматики)

 

IV.  Підсумки заняття.

  • Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
  • Перевірка набутих знань (комп’ютерні тести)
  • Рефлексія
  • Оцінювання
  • Пояснення домашнього завдання.
  • Прощання з учнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕТАПИ ЗАНЯТТЯ

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І.Організаційний.

Мета: Організувати  учнів до заняття та створити позитивну атмосферу у групі.

Прийом: Привітання, вступне слово вчителя, бесіда  з учнями.

Good morning dear pupils, how are you Natalia (Olenka)?

Are  you ready for the lesson? Who is absent today? Why?

Let’s play the “Big Talk” game.

https://wordwall.net/ru/resource/23767955

 

 Dear pupils, let’s make a desire for today’s lesson.

My desire is to teach you English perfectly. Описание: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQsSy3aDfScpTQUbPs-FR-CnIjxmiVRlewtcfMls_F8gw0j9kxFVw

II. Введення учнів в іншомовне середовище. Актуалізація опорних знань учнів. Повідомлення теми та мети заняття

Мета: активізувати опорні знання учнів, підвести їх до вивчення нового матеріалу, тренувати уміння сприймати на слух.

Прийом: бесіда з учнями, гра «Асоціація»,

Мовленнєва зарядка.

Мета: тренувати уміння сприймання на слух.

Прийом: бесіда

Today we continue speaking about computers, IT evolution, internet. As you know it is very important for our future. We will do a lot of various activities which will develop your reading, speaking, writing and listening skills.

 Answer my questions please:

 

  1. Гра «Assosiate me»

  1. Try to guess the theme of today’s lesson
  • (Pictures with the names of different social networks)

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Мета: перевірити вживання ЛО в усному продукуванні, систематизувати знання ЛО.

Прийом: робота у парах, діалогічне мовлення

 

Now, let’s check your homework. What was your home task for today?

 

 

 

 

 

 

   IV. Розвиток умінь сприймання на слух.

Мета: навчити учнів сприймати інформацію на слух.

Прийом: активне слухання, відповіді на запитання, заповнення прогалин у реченні.

 

We are going to listen “Communication Survey”  and do some exercise

  • Pre-listening activity:

Pay attention to the following words (words in blue) write down new words into your vocabularies:

 

SB.  Ex. 1 p.19

 

  • Listening

 

 

V. Створення установки на сприймання і розуміння тексту. Тренування умінь зорового сприймання та використання одиниць мовного інвентаря та вибіркового перекладу. Переказ тексту з опорою на мовленнєву карту.

Мета: ввести невідомі ЛО,  розвивати уміння зорового сприймання

Прийом: індивідуальне читання та вибірковий переклад тексту, мовна здогадка,

  • Pre-reading activity (work with a dictionary)
  1. Pay attention to the following words:

a janitor - двірник

a stuff manager – менеджер з персоналу

to be accepted – бути прийнятим

to hire - наймати

an employee - робітник

an employer - роботодавець

to insure - страхувати

to achieve – досягати

  1. Look at the picture and try to guess what is this story about (Додаток 1)
  2. Let’s make some sentences  with new words
  • Reading the text (Додаток 2 “A Story”)
  • Post-reading activity:

 Answer my questions please

  1. What company did a janitor decide to get a job?
  2. What did the stuff manager do with the janitor?
  3. Why was the stuff manager surprised?
  4. How much money did the man have?
  5. Can he live without an employer?
  6. How did the man life change?
  7. What did the man decide to do with his business?
  8. Did the man become a janitor of Microsoft?
  9. How do you understand the morality: If we do not have something, maybe we do not need it?
  • Try to retell this story with the help of a mind map

(Додаток 3  Presentation)

Break time (5 хв перерва для учнів, танцювальна руханка)

 

 

  • Let’s rest a little, drink some water and dance!

(Банс «What a Happy, Happy Day!»)

VI. Розвиток умінь усного продукування.

Мета: розвивати  уміння усного продукування.

Прийом: показ учнівських презентацій.

 

 

Now, we are going to watch, listen and discuss pupils’ presentations.

“The Most Widespread Social Networks”

Let’s check how attentive you were:

https://wordwall.net/ru/resource/23769597

 

VII. Тренування умінь використання одиниць мовного інвентаря (граматики)

Мета: зняти граматичні труднощі

Прийом: повторення теоретичного матеріалу, виконання тренувальних вправ.

Now, we are going to do some Grammar tasks. We will do grammar exercises and speak about the Present Continuous. So let’s review our knowledge.

Let’s watch the presentation and repeat the rules.

Показ презентації

 

Now, you have to do the following exersices.

SB p.21 (ex. 1-4)

 

 

VIIІ. Підсумки заняття. Мета: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал

Прийом: підсумкова бесіда

 

 

 

 

 

Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

Прийом: самооцінювання

 

 

We have done a lot of work at the lesson so let’s check your knowledge while doing short tests.

 

https://learningapps.org/6436488 (Present Continuous QR-code)

 

 

 

 

 

 

 

 

Now I want you monitoring yourself. Please fill in the reflection card.

Questions

Corona-virus – Crashing in Life

Great

Bad

Boring

 

So-so

1. Did you like the theme of the lesson?

 

 

 

 

2.Was listening difficult for you?

 

 

 

 

3. Did you get useful information?

 

 

 

 

4. Did you like retelling the text with the mind map?

 

 

 

 

5. Did you enjoy yourself?

 

 

 

 

6. Do you like English?

 

 

 

 

 

 

My dear pupils, please, be honest and evaluate yourself.

Pupils answers:

ІX. Домашнє завдання.

Прийом: інструктування щодо виконання.

 

 

 

 

Прощання з учнями.

T. Your homework for the next time will be

  • to write an essay describing the time you and your family spend communicating.
  • to learn new words
  • do test on Moodle

 

 

 

 

Thank you for your work, see you next week, have a nice week-end.

Good-bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

 

Основна:

 

1. Ben Wetz, Diana Pye, English Plus 2 Second edition. Student’s Book. Oxford.-University Press

2. Ben Wetz, Diana Pye, English Plus 2 Second edition. WorkBook. Oxford.-University Press

 

Додаткова:

 

  1. www.youtube.com
  2. https://learningapps.org
  3. https://wordwall.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

De professionele portier dweilt de vloer die op witte achtergrond wordt  geïsoleerd | Premium VectorMeaningful Congratulations Quotes For Great Achievements And Success | by  Love Quotes | Medium3d People - Man, Person in an Office. Businessmen Who Shake Hand Stock  Illustration - Illustration of corporation, join: 36361658

 

Email, Open Mail, New Email Icon Stock Illustration - Illustration of  communication, sign: 158557376My Vacation Mass-Comm Detox – Brought to you by the letter JEmails – Brunswick Heads Medical CentreHow to communicate more effectively for work through email - JobsInTheUS  Employment Blog

Congratulations Greeting Sign Congrats Graduated Stock Illustration -  Download Image Now - iStock

Growing Increase Stock Illustrations – 23,607 Growing Increase Stock  Illustrations, Vectors & Clipart - Dreamstime

 

What to do if employer fires an employee without giving due salary? -  iPleadersThis Is A HUGE Shop! - YouTubeMarket Street Store Building Facade Small Shop Front Shopping Design  Detailed Illustration Vector Stock Illustration - Illustration of center,  little: 91124241home-insurance-gettyШокированный бородатый мужчина получает неожиданные новости от друга,  сжимает руки возле лица, широко открывает рот, выражает удивление,  изолированный на белой стене | Бесплатно ФотоC:\Users\admin\Desktop\Чамарник М.Т\завантаження.jpg

 

 

Додаток 2

 

A Story

One man decided to get a job as a janitor at Microsoft. The stuff manager asked him questions, tested him and finally informed:

- Congratulations, you are accepted. Leave your e-mail and we will inform you about the work schedule.

- In fact, I don't even have a computer, - the man said, - and even more I don’t have e-mail.

- Unfortunately, then we can't hire you. You do not exist virtually, "Microsoft" communicates with all employees by e-mail.

Nothing can be done, the man lefts and began  to think how to make money on a computer. He had only $ 30 in his pocket. He bought 10 kg of apples from a farmer, went out on a busy street and sold "delicious and healthy eco-products". In a few hours its start-up capital doubles, and in 6 hours - 10 times. He understood that he can live without an employer.

Time passes, the man bought a car, opened first shop, and 5 years later he was the owner of a supermarket chain.

Then he decided to insure his business, and the insurance agent asks him to leave his e-mail. Our businessman, like many years ago, replied that he had no computer or e-mail.

- It's just amazing! - the insurer is surprised, - you have such huge business - and even there is no personal computer! Can you just imagine what you would achieve if you had it ?!

To which the businessman answered:

- Then I would become a janitor of Microsoft.

Morality: If we do not have something, maybe we do not need it))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для нотаток

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку