Показовий урок 5 клас "Дім – мій любий дім" (Full Blast Plus 5 Мітчел)

Про матеріал
Конспект – уроку Тема: Дім – мій любий дім Цілі: формування предметних компетентностей: Освітня: активізувати лексику теми; Ознайомити учнів з лексикою по темі; Опрацювати граматичну конструкцію There is\There are; Практикувати учнів у роботі в парах та групах, фронтальну роботу; Розвиваюча: Розвивати навички усного продукування та розвивати навички висловлювання; Продовжувати розвивати навички письмової взаємодії та сприймання на слух інформації та сприйняття іншомовних текстів; Виховна: Виховувати почуття відповідальності та любові до свого рідного дому та краю, почуття взаємопідтримки.
Перегляд файлу

Показовий урок 5 – А клас

Конспект – уроку

Тема: Дім – мій любий дім

Цілі: формування предметних компетентностей:

Освітня: активізувати лексику теми;

Ознайомити учнів з  лексикою по темі;

Опрацювати граматичну конструкцію There is\There are;

Практикувати учнів у роботі в парах та групах, фронтальну роботу;

Розвиваюча: Розвивати навички усного продукування та розвивати навички висловлювання;

Продовжувати розвивати навички письмової взаємодії та сприймання на слух інформації та сприйняття іншомовних текстів;

Виховна: Виховувати почуття відповідальності та любові до свого рідного дому та краю, почуття взаємопідтримки.

Формування ключових компетентностей: уміння вчитися, спілкування іноземною мовою, математична, комунікативна, соціально – громадянська, загальнокультурна, інформаційна, екологічна грамотність та здорове життя, підприємливість.

Очікувані результати: здобувачі освіти в кінці уроку описують свій дім за допомогою активізації лексики та граматичної конструкції

Тип уроку: формування компетентностей

Обладнання: авторська презентація, роздруківки, проєктор, відеоматеріал з каналу YouTube за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk, картки, мікрофон, підручник, зошит, цеглинки для рефлексії.

Міжпредметні зв’язки: «Українська мова», «Дизайн і технології», «Мистецтво», «Математика»

Хід уроку:

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання : вірш «Good morning, good morning to you…»

Слово вчителя: «How are you?» - показують мімікою або жестами свій настрій

І. Уведення в іншомовну атмосферу: гра «Мікрофон»

1. На дошці написано «Where do you live? In a house or in a flat” (слайд 2)

Діти відповідають в мікрофон (слайд 3)

2. Запис числа і теми уроку в зошит «Home -sweet home»

Слово вчителя: Сьогодні дітки ми з вами побудемо в ролі будівельників і спробуємо разом з вами під час уроку побувати свій власний будинок. Ось тому ми о’бєднались у групи. В кожній групі є свій архітектор і його помічники.

(представлення архітекторів).

А перед собою ви бачите різнокольорові палички. Це наші дощечки, якими ми вкінці уроку добудуємо паркан для нашого будинку і ви оціните себе після виконання усіх завдань.

Будь – який дім будується з фундаменту:

ІІ.Завдання:

  1. Активізація лексики. (картки на дошці) – робота з класом

Ось ми і побудували наш фундамент.

А тепер потрібно нам звести стіни.

  1. Ви отримали випереджаюче завдання: вдома намалювати свій власний будинок чи квартиру, тому пропоную вам підписати свої кімнати вже знайомими вам словами
  2. Презентація малюнків. It`s a…. in my house\flat. (архітектор + помічник) (слайд 3)
  3. Фізкультхвилинка (на YouTube) 1 хв (слайд 4)

Стіни ми вже побудували, але немає вікон у нашому будинку, а для цього ми з вами плідно і наполегливо працюємо далі…

  1. Граматичний практикум. (слайд 5 - 8)

І ви ось тільки – що описали свої будинки, але ви вже знаєте, що в англійській мові існує спеціальна конструкція, щоб описати те, що знаходиться в певному місці і це конструкція There is\There are

Коли ми описуємо те, що оточує нас, то використовуємо її.

Тобто, ми починаємо речення з There is або There are…….  in my house\flat.

Якщо описуємо щось одне то, беремо There is, а якщо у нас багато чогось, There are….

(слайди з прикладами)

Ми з вами дослідили і опрацювали граматику, а тепер пропоную її підтвердити за допомогою підручника ст. 47 (читаємо по групах і перекладаємо) ( слайд 9 -10)

Ви молодці усі, але нам бракує чогось в нашому будинку і це дверей.

  1. Лист (слайд 11)

Ой, згадала мені ж сьогодні прийшов лист з закордону. (Лист)

Завдання:

З’єднати слова в речення і зачитати лист. 1 група – початок , 2 – середину, 3 – кінець

Фізкультхвилинка «Look at the…..»

Залишилось зовсім трошки і нам не вистачає останнього елементу нашого будинку – це дах.

  1. Аудіювання (текст читати 2 рази)

True \False (слайд 12)

(взаємоперевірка) +додаткове завдання (картки, які вчитель збирає після уроку) (слайд 13)

Підсумок уроку

Гра : «День\ніч» - повторити і закріпити лексичний матеріал

В нас в країні зараз важкий і не простий час. Багато людей залишилися без домівок, тому пропоную нам підтримати їх і зробити маленькі Houses особисто.

Рефлексія

Вправа «Обери цеглинку» (слайд 14)

Самооцінювання

А от тепер наш будинок готовий, але залишився паркан. Візьміть ваші чарівні дощечки, передайте помічнику архітектора, який побудує від вашої групки паркан.

Домашнє завдання

Вивчити нові слова, а хто хоче отримати високий рівень, той опише свій будинок за допомогою опрацьованої граматики.

Сюрприз – креативне завдання за бажанням на аркушах «Find the Words»

Завершення уроку (слайд 15)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку