Показовий урок 5 – А клас
Конспект – уроку
Тема: Дім – мій любий дім
Цілі: формування предметних компетентностей:
Освітня: активізувати лексику теми;
Ознайомити учнів з лексикою по темі;
Опрацювати граматичну конструкцію There is\There are;
Практикувати учнів у роботі в парах та групах, фронтальну роботу;
Розвиваюча: Розвивати навички усного продукування та розвивати навички висловлювання;
Продовжувати розвивати навички письмової взаємодії та сприймання на слух інформації та сприйняття іншомовних текстів;
Виховна: Виховувати почуття відповідальності та любові до свого рідного дому та краю, почуття взаємопідтримки.
Формування ключових компетентностей: уміння вчитися, спілкування іноземною мовою, математична, комунікативна, соціально – громадянська, загальнокультурна, інформаційна, екологічна грамотність та здорове життя, підприємливість.
Очікувані результати: здобувачі освіти в кінці уроку описують свій дім за допомогою активізації лексики та граматичної конструкції
Тип уроку: формування компетентностей
Обладнання: авторська презентація, роздруківки, проєктор, відеоматеріал з каналу YouTube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk, картки, мікрофон, підручник, зошит, цеглинки для рефлексії.
Міжпредметні зв’язки: «Українська мова», «Дизайн і технології», «Мистецтво», «Математика»
Хід уроку:
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання : вірш «Good morning, good morning to you…»
Слово вчителя: «How are you?» - показують мімікою або жестами свій настрій
І. Уведення в іншомовну атмосферу: гра «Мікрофон»
1. На дошці написано «Where do you live? In a house or in a flat” (слайд 2)
Діти відповідають в мікрофон (слайд 3)
2. Запис числа і теми уроку в зошит «Home -sweet home»
Слово вчителя: Сьогодні дітки ми з вами побудемо в ролі будівельників і спробуємо разом з вами під час уроку побувати свій власний будинок. Ось тому ми о’бєднались у групи. В кожній групі є свій архітектор і його помічники.
(представлення архітекторів).
А перед собою ви бачите різнокольорові палички. Це наші дощечки, якими ми вкінці уроку добудуємо паркан для нашого будинку і ви оціните себе після виконання усіх завдань.
Будь – який дім будується з фундаменту:
ІІ.Завдання:
Ось ми і побудували наш фундамент.
А тепер потрібно нам звести стіни.
Стіни ми вже побудували, але немає вікон у нашому будинку, а для цього ми з вами плідно і наполегливо працюємо далі…
І ви ось тільки – що описали свої будинки, але ви вже знаєте, що в англійській мові існує спеціальна конструкція, щоб описати те, що знаходиться в певному місці і це конструкція There is\There are
Коли ми описуємо те, що оточує нас, то використовуємо її.
Тобто, ми починаємо речення з There is або There are……. in my house\flat.
Якщо описуємо щось одне то, беремо There is, а якщо у нас багато чогось, There are….
(слайди з прикладами)
Ми з вами дослідили і опрацювали граматику, а тепер пропоную її підтвердити за допомогою підручника ст. 47 (читаємо по групах і перекладаємо) ( слайд 9 -10)
Ви молодці усі, але нам бракує чогось в нашому будинку і це дверей.
Ой, згадала мені ж сьогодні прийшов лист з закордону. (Лист)
Завдання:
З’єднати слова в речення і зачитати лист. 1 група – початок , 2 – середину, 3 – кінець
Фізкультхвилинка «Look at the…..»
Залишилось зовсім трошки і нам не вистачає останнього елементу нашого будинку – це дах.
True \False (слайд 12)
(взаємоперевірка) +додаткове завдання (картки, які вчитель збирає після уроку) (слайд 13)
Підсумок уроку
Гра : «День\ніч» - повторити і закріпити лексичний матеріал
В нас в країні зараз важкий і не простий час. Багато людей залишилися без домівок, тому пропоную нам підтримати їх і зробити маленькі Houses особисто.
Рефлексія
Вправа «Обери цеглинку» (слайд 14)
Самооцінювання
А от тепер наш будинок готовий, але залишився паркан. Візьміть ваші чарівні дощечки, передайте помічнику архітектора, який побудує від вашої групки паркан.
Домашнє завдання
Вивчити нові слова, а хто хоче отримати високий рівень, той опише свій будинок за допомогою опрацьованої граматики.
Сюрприз – креативне завдання за бажанням на аркушах «Find the Words»
Завершення уроку (слайд 15)