Покупки. Розвиток вмінь діалогічного та монологічного мовлення. Минулий доконаний час.

Про матеріал
Відпрацювати лексичні одиниці в усному і писемному мовленні. Практикувати вживання минулого доконаного часу в усному та писемному мовленні.
Перегляд файлу

Тема: Покупки. Розвиток вмінь діалогічного та монологічного мовлення. Минулий доконаний час.

Мета:

Практична:

  1.                   Активізувати мовленнєву діяльність студентів.
  2.                   Відпрацювати лексичні одиниці в усному і писемному мовленні.
  3.                   Практикувати вживання минулого доконаного часу в усному та писемному мовленні.

Освітня:

1. Збагачувати словниковий запас студентів.

2. Контролювати рівень розвитку навичок діалогічного та монологічного мовлення.

3. Сприяти усвідомленню механізмів сприймання та осмислення інформаціі.

Розвиваюча:

1. Розвивати індивідуальні психологічні особливості студентів: увагу, спостережливість,        обсяг оперативної та довготривалої слухової / зорової пам'яті,фонематичний та інтонаційний слух, гнучкість артикуляційного апарату, швидкість сприйняття, мовну здогадку та мовленнєву реакцію.

Виховна:

  1.    Виховувати культуру спілкування, повагу один до одного, ініціативність, вміння висловлювати і захищати свої думки, культуру інтелектуальної праці.

Обладнання: підручник, граматична  таблиця, компютер.

Література:

  1. Бережна О.О., Кубарьков Г.Л., Тимощук В.О. Збірник нових тем сучасної англійської мови. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2008. – 688 с.
  2. Верба Л.Г. Граматика сучасної англійської мови. Довідник: Мова англ., укр. - Київ: ТОВ “ВП Логос-М”, 2008. - 352 с.

3. Мазепа І.П. Англійська мова для студентів І курсу ліцеїв та коледжів: [навчальний посібник]. - Ніжин: Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - С.84.

Студент повинен знати:

  • орієнтовний лексико — граматичний мінімум по темі;
  • правила утворення та вживання минулого доконаного часу.

Студент повинен вміти:

  • використовувати лексико-граматичний мінімум по темі;
  • вести бесіду в межах запропонованої теми.

 

План

I.   Вступ (організаційний момент).

  1. Основна частина.
    1. Фонетична зарядка.
    2. Мовна зарядка.
    3. Опрацювання нових лексичних одиниць.
    4. Діалогічне мовлення по темі “Покупки”.
    5. Монологічне мовлення.
    6. Граматична зарядка.
    7. Виконання лексико-граматичних вправ.
  2.  Підсумки. Домашнє завдання.

 

 

 

 

Topic.  Shops and shopping. Speaking. The Past Perfect Tense.

Objectives:

  • to develop students` speaking, listening, writing and reading skills;
  • to activate students’ prior knowledge on the topic;
  • to revise and consolidate the active vocabulary on the topic;
  • to enlarge students` scope.

Equipment: texts, presentations,computer.

 

Plan

I.        Introduction .

ІІ. Main Part

1. Phonetical Warming up.

2. Conversational Warming up.

3. Working at the new vocabulary units.

4. Make up the dialogues.

5. Speaking.

     6. Grammar guiz.

     7. Doing vocabulary and grammar exercises.

IV.     Summing-up

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            

 

 

 

        Procedure

 

  1. Introduction. (2 min)

 

  • Good morning. I am glad to see you…We have a guest today. Let`s greet her.

 

  1. Main Part.
    1. Phonetical Warming Up. (3 min)
  • Proverbs;
  • Poems.

2.Conversational Warming Up. (5 min)

- It is an open secret we cannot live without shopping. Let us go shopping together today and see where and how we can buy different things.(Presentation 1)

3.Working at the new vocabulary units. (10 min)

- Look here! It is cold outside. My suggestion is that we should buy some clothes and footwear. What can we buy at …( Presentation 2, slides 1-4)

4. Making up the dialogues. (20 min)

a)  I think we should go to the footwear department and buy some boots;

b) So we have new boots (shoes) and now we will visit the ready-made clothes department and buy some things there.( Presentation 2, slides 5-7)

5. Speaking. (10 min)

- So now we are going home to tell our parents about your last visit to the department store.

6. Grammar Warming Up. (10 min)

a) irregular verbs;

b)presentation on the past perfect tense.

7. Doing Grammar Exercises.  (15 min)

a) forming all types of questions: (Ex.104, p.256)

b) writing:

-use the expression ”wrap up  the present” in all tenses you know.

-Ex.107, p.257

     IV.     Summing-up. Home Assignment. (5 min)

. Home Assignment

1. Topic “My last visit to the department store.”

2. .Ex.104,107 (Verba.)

 

 

doc
Додав(-ла)
Мазепа Ірина
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку