«Криничанський заклад загальної середньої освіти І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання
«Крок за кроком»
Українська мова
Автор методичної розробки
Овчаренко Ольга Василівна
вчитель початкових класів
Криничанського ЗЗСО
Солонянської районної ради
Дніпропетровської області
2020 р.
Урок: українська мова
Тема: Текст. Ознаки тексту
Крок 1: Підготовка
Сядь зручно. Поклади правильно зошит. Вірно тримай ручку. Запиши в зошиті дату.
Пишемо охайно, вірно з’єднуємо літери.
Крок 2: Каліграфічна хвилинка
Крок 3: Поетичне слово
Буква до букви – і виникло слово.
Слово до слова – звучить рідна мова.
Автор: Ігор Січовик
Крок 4: Завдання для кмітливих
Буква +букву = склад
Склад + склад = ……
Слово + слово + слово = ….
Речення + речення + речення = ….. (ТЕКСТ)
Крок 5: Прочитайте правило на сторінці 122.
Крок 6: Робота з підручником.
Виконати вправу № 1 ст.122. (усно)
Виконати вправу № 2 ст.123. – придумати і записати 2 речення (письмово у зошиті)
Виконати вправу № 3 ст.123. (письмово)
Виконати вправу № 4 ст.123. (усно)
Крок 7: Самооцінка своєї роботи.
Зробіть самооцінку, поставте стрілочку на полях..
Сфотографуйте роботу в зошиті, перешліть мені по Вайберу.
За бажанням!
В зошиті «Письмо для себе» записати словникові слова, правопис яких треба запам’ятати.
Прочитали слово, запам’ятали, написали. Бажаю успіхів!
Урок: українська мова
Тема: Текст. Будова тексту.
Крок 1: Підготовка
Сядь зручно. Поклади правильно зошит. Вірно тримай ручку. Запиши в зошиті дату.
Пишемо охайно, вірно з’єднуємо літери.
Крок 2: Каліграфічна хвилинка
Записати рядок літер.
Крок 3: Згадаємо – пограємо (усно)
Доберіть слова:
Завдання (яке?) … . Квітка (яка?) … . Діти (що роблять?) … .
Крок 4: Робота з підручником
Прочитайте правило на сторінці 124.
Крок 5: Вивчаємо будову тексту (усно)
Прочитай текст.
Уважно розглянь де знаходиться в тексті зачин, основна частина, кінцівка.
Крок 6: Робота в зошиті.
Виконати вправу № 1 ст.124.
Виконати вправу № 2 ст.125.
Виконати вправу № 3 ст.125.
Крок 7: Самооцінка своєї роботи.
Поставте стрілочку на полях, оцініть свою роботу.
Сфотографуйте роботу в зошиті, перешліть мені по Вайберу.
Урок: українська мова
Тема: Текст. Деформований текст.
(ст126, впр 4-5)
Крок 1: Відгадай загадки
По болоті ходить скрізь.
На вдачу – хитрувата.
«Кар-р-р!» - гукає,
Курчат лякає.
Блакитно – сіренька.
Жовту грудку має,
По гілках стрибає.
Яйця іншим підкидає,
А у лісі в холодку
Все кує: «Ку-ку!»
Крок 2:Підготовка до письма.
Сядь зручно. Поклади правильно зошит. Вірно тримай ручку. Запиши в зошиті дату.
Пишемо охайно, вірно з’єднуємо літери.
Крок 3: Каліграфічна хвилинка.
Крок 4: Текст. Ознаки тексту. Давайте згадаємо ознаки тексту.
Крок 5: Повторіть правила на сторінках 122 і 124.
Крок 6: Робота з підручником.
Виконати вправу № 4 ст.126. - придумати і записати речення (письмово у зошиті).
Виконати вправу № 5 ст.123. – (письмово у зошиті)
Крок 7: Самооцінка своєї роботи.
Поставте стрілочку на полях, оцініть свою роботу.
Сфотографуй роботу в зошиті, перешли мені по Вайберу.
За бажанням!
Запиши народні прикмети про весну
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Дата: 08.04 .20
Урок: українська мова
Тема: Текст. Деформований текст.
(ст127, впр. 6 -7)
Крок 1: Повторюємо .
Крок 2:Підготовка до письма.
Сядь зручно. Поклади правильно зошит. Вірно тримай ручку. Запиши в зошиті дату.
Пишемо охайно, вірно з’єднуємо літери.
Крок 3: Каліграфічна хвилинка. Я – молодець.
Запиши каліграфічно слова:
лелека, синиця, ластівка, чапля, зозуля.
Крок 4: Я –дослідник.
Крок 5: Я – письменник.
Склади усно текст про лелеку.
Крок 6: Робота з підручником. Я - учень
Виконати вправу № 6 ст.127. - (письмово у зошиті).
Виконати вправу № 7 ст.127. – (письмово у зошиті)
Крок 7: Робота з деформованим текстом.
Крок 7: Самооцінка своєї роботи.
Поставте стрілочку на полях, оцініть свою роботу.
Сфотографуй роботу в зошиті, перешли мені по Вайберу.
За бажанням! Працюємо у зошиті «Письмо для себе»
1. Спишіть текст.
2. Підкресли олівцем прикметникию.