Учні повинні вміти:розрізняти вказівки від речень, що не є вказівками;пояснювати зв’язок системи вказівок алгоритму та їх виконавця;виявляти випадки, коли виконавець не може виконати алгоритм, вказівку;Подавати приклади:виконавців алгоритмів та систем вказівок виконавців алгоритмів;алгоритмів із життя;структури слідування в алгоритмах із життя та навчальної діяльності;використання планів виконання завдання;ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
ЩО НАЗИВАЮТЬ АЛГОРИТМОМ?Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі. Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії.
алгоритм«Мармелад з чорної смородини»Початок. Ягоди чорної смородинирозтерти. Приготувати в кастрюліТеплу масу протертичерез сито Варити до повногоприготування КІНЕЦЬПОЧАТОКЯгоди чорної смородинирозім'яти. Розварити в каструлі. Гарячу масу протертичерез сито. Уварити до готовності. КІНЕЦЬАлгоритми в кулінарії
ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ СЛІДУВАННЯПРИ ГРАФІЧНОМУ ПОДАННІ АЛГОРИТМІВ?Команди алгоритмів можна умовно об’єднати у блоки — алгоритмічні структури. Для кожної структури для зручності вводять свої графічні позначення, за допомогою яких будь-який алгоритм можна подати наочно. Якщо команди виконуються послідовно, кожна наступна розпочинається після завершення попередньої і виконується тільки один раз, — маємо алгоритмічну структуру слідування. Таку структуру графічно позначають у вигляді послідовності прямокутників, у кожному з яких прописується команда або набір команд для отримання певного результату.
Відповідай швидко!Скільки ніг у трьохслонів?А очей в семи вовків?В двох трикутниках -кутів?Лап у чотирьох вовків?Ніжок у шести курчат?Вушок в дев`яти зайчат?Ріжок у п`яти корів?Скільки ніг у двохжираф?Пальців на рукахшістьох?Крил у дев`яти синиць?Вушок у сімох лисиць?В десятьох собачок лап?Оченят у сотні жаб?МАТЕМАТИЧНА ЗУПИНКА