Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Форми подання алгоритмів

Про матеріал
Презентація до уроку на тему: "Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.Форми подання алгоритмів" Ціль: розрізняти вказівки від речень, що не є вказівками, об’єкти та події; пояснювати зв’язок системи вказівок алгоритму та їх виконавця; виявляти випадки, коли виконавець не може виконати алгоритм, вказівку; роль планування в житті, зокрема при навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМУ. ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ. ФОРМИ ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВТЕМАЗА ПІДРУЧНИКОМ Н. В. МОРЗЕРозділ 2 ст.14

Номер слайду 2

На уроці ми дізнаємося:02.10.20222

Номер слайду 3

Учні повинні вміти:розрізняти вказівки від речень, що не є вказівками;пояснювати зв’язок системи вказівок алгоритму та їх виконавця;виявляти випадки, коли виконавець не може виконати алгоритм, вказівку;Подавати приклади:виконавців алгоритмів та систем вказівок виконавців алгоритмів;алгоритмів із життя;структури слідування в алгоритмах із життя та навчальної діяльності;використання планів виконання завдання;ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Номер слайду 4

ЩО НАЗИВАЮТЬ АЛГОРИТМОМ?В інформатиці інструкцію називають алгоритмом, якщо вона складається із скінченної послідовності команд, спрямованих на отримання певного результату.

Номер слайду 5

ЩО НАЗИВАЮТЬ АЛГОРИТМОМ?Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі. Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії.

Номер слайду 6

АЛГОРИТМ ПРИГОТУВАННЯ БУТЕРБРОДУ (ст.14)Узяти шматок хліба. Покласти на хліб листок салату. Покласти зверху котлету. Покласти зверху шматок сиру. Покласти на сир шматок помідора. Накрити іншим шматком хліба

Номер слайду 7

Алгоритми мають спільні ознаки:

Номер слайду 8

ФОРМИ ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВСловесна форма подання. Графічна форма подання

Номер слайду 9

СЛОВЕСНА ФОРМАПерехід вулиці: Зупинись на тротуарі. Подивись наліво. Якщо транспорту немає, то йди до середини вулиці, інакше виконуй п.2. Подивись направо. Якщо немає транспорту, то йди до протилежного тротуару, інакше виконуй п.4.

Номер слайду 10

ГРАФІЧНА ФОРМА

Номер слайду 11

алгоритм«Мармелад з чорної смородини»Початок. Ягоди чорної смородинирозтерти. Приготувати в кастрюліТеплу масу протертичерез сито Варити до повногоприготування КІНЕЦЬПОЧАТОКЯгоди чорної смородинирозім'яти. Розварити в каструлі. Гарячу масу протертичерез сито. Уварити до готовності. КІНЕЦЬАлгоритми в кулінарії

Номер слайду 12

ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМУСтворюють алгоритми люди. А виконують їх люди й різні пристрої, якими управляють люди — комп'ютери, роботи, верстати, супутники, складна побутова техніка та навіть дитячі іграшки.

Номер слайду 13

Виконавець алгоритму — це об'єкт, здатний виконати команди алгоритму. Об'єктом може бути людина, машина або пристрій.

Номер слайду 14

Виконавці алгоритму

Номер слайду 15

РОЗГЛЯНЬМО ПРИКЛАДИ ЗАДАЧ, СКЛАДЕНИХ ДО НИХ АЛГОРИТМІВ І МОЖЛИВИХ ВИКОНАВЦІВ

Номер слайду 16

РОЗГЛЯНЬМО ПРИКЛАДИ ЗАДАЧ, СКЛАДЕНИХ ДО НИХ АЛГОРИТМІВ І МОЖЛИВИХ ВИКОНАВЦІВ

Номер слайду 17

ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ СЛІДУВАННЯПРИ ГРАФІЧНОМУ ПОДАННІ АЛГОРИТМІВ?Команди алгоритмів можна умовно об’єднати у блоки — алгоритмічні структури. Для кожної структури для зручності вводять свої графічні позначення, за допомогою яких будь-який алгоритм можна подати наочно. Якщо команди виконуються послідовно, кожна наступна розпочинається після завершення попередньої і виконується тільки один раз, — маємо алгоритмічну структуру слідування. Таку структуру графічно позначають у вигляді послідовності прямокутників, у кожному з яких прописується команда або набір команд для отримання певного результату.

Номер слайду 18

АЛГОРИТМІЧНА СТРУКТУРА СЛІДУВАННЯВиконавець має розв'язувати задачу за вказаним алгоритмом формально, тобто виконувати послідовно команду за командою, не вносячи ані до послідовності, ані до кожної команди алгоритму жодних змін.

Номер слайду 19

Відповідай швидко!Скільки ніг у трьохслонів?А очей в семи вовків?В двох трикутниках -кутів?Лап у чотирьох вовків?Ніжок у шести курчат?Вушок в дев`яти зайчат?Ріжок у п`яти корів?Скільки ніг у двохжираф?Пальців на рукахшістьох?Крил у дев`яти синиць?Вушок у сімох лисиць?В десятьох собачок лап?Оченят у сотні жаб?МАТЕМАТИЧНА ЗУПИНКА

Номер слайду 20

Подають Виконують. ПОВТОРЮЄМОАЛГОРИТМВИКО-НАВЦІЛюди. Машини. ПристроїСловесна форма. Графічна форма

Номер слайду 21

ОБГОВОРЕННЯ ВИВЧЕНОГОСторінка 19

Номер слайду 22

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАГімнастика для очей

Номер слайду 23

Закрийте очі Порахуйте до 5 Відкрийте очі

Номер слайду 24

Номер слайду 25

БЕРЕЖІТЬ ЗІР!!!

Номер слайду 26

ПРАЦЮЄМО ЗА КОМП’ЮТЕРОМ

Номер слайду 27

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПроаналізуватист. 14-21;Сторінка 19

Номер слайду 28

Узагальнення знань. Що таке алгоритм? Що таке виконавець?Що таке система вказівок виконавця?

pptx
Додано
2 жовтня 2022
Переглядів
8637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку