Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця

Про матеріал
Тема. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Ознайомити із поняттям команда, виконавець, система команд, алгоритм; навчити розрізняти команди від речень, що не є командами; формувати вміння наводити приклади команд та алгоритмів із навколишнього життя; Розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність; Виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інструктаж з ТБ. Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця6 клас1 урок

Номер слайду 2

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики

Номер слайду 3

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики До роботи в комп'ютерному класі допускаються особи, ознайомлені з даною інструкцією з техніки безпеки і правил поведінки. Робота учнів в комп'ютерному класі дозволяється лише у присутності викладача (інженера, лаборанта). Під час занять сторонні особи можуть знаходитися в класі лише з дозволу викладача. Під час перерв між уроками проводиться обов'язкове провітрювання комп'ютерного кабінету з обов'язковим виходом учнів з класу.  Пам'ятайте, що кожен учень відповідає за стан свого робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування. Загальні положення

Номер слайду 4

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики. При роботі забороняється. Класти одяг і сумки на столи;Знаходитися в класі з напоями та їжею;Розташовуватися збоку або ззаду від включеного монітора;Приєднувати або від'єднувати кабелі, чіпати роз'єми, дроти і розетки;Пересувати комп'ютери і монітори;Відкривати системний блок;Включати і вимикати комп'ютери самостійно;Намагатися самостійно усувати несправності в роботі апаратури;Перекривати вентиляційні отвори на системному блоці та моніторі;Ударяти по клавіатурі, натискувати безцільно на клавіші;Класти книги, зошити та інші речі на клавіатуру, монітор і системний блок;Видаляти і переміщати чужі файли;Приносити і запускати комп'ютерні ігри.

Номер слайду 5

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики. Обов’язки учнів Виконувати вимоги викладача та лаборанта;Знаходячись в мережі працювати лише під своїм ім'ям і паролем;Дотримуватись режиму роботи (згідно  Санітарних правил і норм);При появі різі в очах, різкому погіршенні видимості, неможливості сфокусувати погляд або навести його на різкість, появи болю в пальцях і кистях рук, посилення серцебиття негайно покинути робоче місце, повідомити про це,  викладачеві і звернутися до лікаря;Після закінчення роботи завершити всі активні програми і коректно вимкнути комп'ютер;Залишити робоче місце чистим.

Номер слайду 6

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики. Працюючи за комп’ютером Відстань від екрану до очей – 70-80 см (відстань витягнутої руки);Вертикально пряма спина;Плечі опущені і розслаблені;Ноги на підлозі і не схрещені;Лікті, зап'ястя і кисті рук на одному рівні;Ліктьові,тазостегнові, колінні, гомілковостопні суглоби під прямим кутом.

Номер слайду 7

ПРАВИЛАбезпеки учнів в кабінеті інформатики. При аварійній ситуації При появі програмних помилок або збоях устаткування учень повинен негайно звернутися до викладача. При появі запаху гару, незвичайного звуку негайно припинити роботу,  і повідомити викладачеві

Номер слайду 8

Первинний інструктаж з правил поведінки і ТБ в ІКТВибери одну правильну відповідь Перевірка на уважність. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

Номер слайду 9

А.за дзвоником Б.коли забажаєш. В.на перервіКОЛИ МОЖНА ЗАХОДИТИ В КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ:ppt_x

Номер слайду 10

А.за дзвоником. Правильна відповідь

Номер слайду 11

А.коли бажаєш пограти. Б.коли не бачить вчитель. В.з дозволу вчителя. КОЛИ МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ КОМП’ЮТЕРОМ ppt_x

Номер слайду 12

В.з дозволу вчителя. Правильна відповідь

Номер слайду 13

А.у спортивному одязі  Б.у спеціальних тапочках В.без верхнього одягу. ЯК МОЖНА ЗАХОДИТИ В КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИppt_x

Номер слайду 14

В.без верхнього одягу. Правильна відповідь

Номер слайду 15

ЧИ МОЖНА БІГАТИ ПО КАБІНЕТУ ?А.в залежності від обставин Б.ні В.так лише коли треба заняти комп'ютерне місцеppt_x

Номер слайду 16

Б.ніПравильна відповідь

Номер слайду 17

А.учитель  Б. прибиральниця. В.учень. ХТО ВІДПОВІДАЄ ЗА СТАН РОБОЧОГО МІСЦЯ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИppt_x

Номер слайду 18

В.учень. Правильна відповідь

Номер слайду 19

А.лише папірцями Б. чим не шкода В.нічим. ЧИ МОЖНА СМІТИТИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИppt_x

Номер слайду 20

В.нічим. Правильна відповідь

Номер слайду 21

Розділ 1. Алгоритми та виконавціТЕМА Первинний інструктаж з ТБ. Поняття команди. Виконавці система команд виконавця

Номер слайду 22

Сьогодні на уроці ми дізнаємось. Що таке план, інструкція?Що таке команда?Хто або що може бути виконавцем?Що називають системою команд виконавця?

Номер слайду 23

Виконання будь-якого завдання потребує певної підготовки. План визначає порядок виконання дій для досягнення певної мети - результату Люди при підготовці до виконання завдань складають і проведення певних дій складають план дій. Що таке план?

Номер слайду 24

План виготовлення годівничка для птахів1 крок. Креслення деталей2 крок. Вирізання деталей із дерева. План виготовлення годівнички можна подати так: Наприклад : Створення каркасу3 крок. Виготовлення даху 4 крок. З’єднання деталей годівничка5 крок. Розмістити його на дереві6 крокppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 25

Способи відображення плану дій. Розповідати усно. Розповідати письмово. Зобразивши малюнкіЗображуючи послідовність дійppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 26

Вмикання і вимикання комп’ютера!Порядок виконання дій1 крок. Проводять облицювальні роботи2 крок. Зводять дах В кожному випадку важливим є Порядок виконання дій. Якщо в плані перепутати порядок, дій то такий план не приведе до очікуваного результату. Наприклад : Закладають фундамент3 крок. Зводять стіни4 крок. Складають та затвержують креснення будинку5 крок. Щоб звести будинок будівельники:ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 27

Інструкція1 висновок. В багатьох планах використовують речення, які спонукають до виконання дій2 висновок. Якщо план складається з спонукальних речень, то він являє собою інструкцію3 висновок. В інструкції використовуються спонукальні речення. Такі речення називаються командами. Тому говорять, що інструкція містить командиppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 28

Вмикання і вимикання комп’ютера!Команди1 крок. Викопай широку та глибоку лунку2 крок. Розмісти саджанець вертикально, корінням в середину лунки. Речення або повідомлення, яка спонукає до виконання певної діїКоманда – це Засип коріння землею, утрамбуй3 крок. Полий саджанець водою4 крокІнструкція садіння дереваppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 29

Одну і ту саму команду можна подати по різному: У різній формі наприклад: Усно Письмово. За допомогою схем За допомогою звуків Форми подання команд

Номер слайду 30

Наприклад Команду «Рухайся вперед» можна передати відповідним жестом регулювальника на перехрестіЗображення дорожнього знаку. Правила поведінки в школіppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 31

Виконавець який виконує команди дресирувальника Виконує вказівки вчителя – майстра по розписуза допомогою якого ти надсилаєш другу повідомлення, теж виконує команди відповідно до натиснутих тобою кнопок. Дресирований тигр. Дiвчинка Мобiльний телефон Хто або що може бути виконавцем алгоритму?ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 32

Вмикання і вимикання комп’ютера!Виконавець. Наприклад виконавець службова собака вміє виконувати певні команди людини. А інший виконавець - дворова собака ці команди не зрозумієОзначення. СИСТЕМА КОМАНД ВИКОНАВЦЯ – ЦЕ НАБІР КОМАНД, ЯКІ ВІН МОЖЕ ВИКОНУВАТИ.називають людину, тварину або машину чи пристрій, які розуміють та вміють точно виконувати отримані команди. Виконавцем. Кожен виконавець має свій набір команд, кожна з яких йому зрозуміла та він навчений їх виконувати. ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 33

Наприклад 1 крок. Зупинитися встановленому місці2 крок. Відчинити дверіПередає водій через пульт управління. Вказівки виконання. Зачинити двері3 крок. Рухатися по маршруту4 крок. Система команд шкільного автобусаppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 34

Чим виконавець машина відрізняється від виконавця людини? Людина може мислити. Вона Сама приймає рішення Машина може виконувати лише ті команди, які для неї придумала людина. Комп'ютер також є виконавцем команд, які дає йому людина. ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 35

Вивчити Парг. 1, підготуватися до тестів. Написати вказівки для Заварування чаю. Переходу вулиці через світлофор. Домашнє завдання

Номер слайду 36

Дякую за увагу!

pptx
Додано
30 серпня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку