Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту

Про матеріал

Мета уроку : ввести поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту, а також важливість штучного інтелекту для розвитку суспільства

Перегляд файлу

Інформатика  10   клас Урок №  6 Дата: " _____ " " ______ " _____

Тема: Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту

Цілі:

навчальна: ввести поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту

розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;

виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація

І. Організаційний етап

 привітання

 перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Чи чули ви такі терміни — «штучний інтелект», «робот», «розумний дім»? Як ви розумієте їх зміст?
  2. Наведіть приклади використання роботів у сучасному суспільстві.
  3.                    Скільки пристроїв підключено до Інтернету у вас удома? Поясніть, навіщо це зроблено.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Одним із самих сучасних, самих цікавих, самих неоднозначних напря-

мів розвитку інформатики як науки є штучний інтелект.

Людство всю історію свого існування цікавилося здатністю людини ду-

мати, мислити. І до нинішнього часу так і не розібралося до кінця, як лю-

дина  мислить,  у  чому  саме  полягає процес мислення. Але фантасти і вче-

ні  вже  досить  давно  задумувалися про  створення  машини,  яка  була

б подібна до людини не лише зовні, а й думала, як людина.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації(використовуються можливості локальної мережі кабінету)

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

  • Інтелект.
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
  • Проблематика штучного інтелекту
  • Існує кілька напрямів створення штучного інтелекту:
  • Приклади розробок у галузі штучного інтелекту за 2017 рік.
  • Інтернет речей

 

  • Використання Інтернету речей
  • Smart­технологія
  • Використання «розумних» речей
  • Складові майбутнього Інтернету
  • Майбутній Інтернет
  • Технології колективного інтелекту

Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота з комп'ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм.

Комплексна практична робота ( підручник ст. 47)

Тренувальні вправи (робота в групах)

Завдання для груп (на вибір)

2. Поясніть ваше ставлення до етичних проблем штучного інтелекту. Підготуйте буклет «Людина чи машина?» із цього приводу.

3. Знайдіть в Інтернеті відомості про створення експертних систем. Побудуйте схему моделювання мислення в експертних системах. Збережіть схему у вашій папці.

4. Створіть міні-блог про відомих учених, які займалися створенням штучного інтелекту та «розумних пристроїв». Відобразіть стислі відомості про їх життя та наукові досягнення.

6. Відкрийте сайт Quick,Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ ?locale=ua#. Ознайомтеся з роботою нейронної мережі Google. Поясніть, у чому полягає машинне навчання.

8. Знайдіть в Інтернеті інформацію про використання Smart-технологій в освіті та навчанні. Підготуйте колективну презентацію із цього приводу на тему «Smart-освіта сьогодні». 

V Рефлексія Що нового сьогодні дізналися?

  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VІІI. Домашнє завдання

Підручник ст. 247-257

ІХ Оцінювання роботи учнів

IІ. Підбиття підсумків уроку

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
4453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку