Мета уроку : ввести поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту, а також важливість штучного інтелекту для розвитку суспільства
Інформатика 10 клас Урок № 6 Дата: " _____ " " ______ " _____
Тема: Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
Цілі:
навчальна: ввести поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація
І. Організаційний етап
• привітання
• перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Одним із самих сучасних, самих цікавих, самих неоднозначних напря-
мів розвитку інформатики як науки є штучний інтелект.
Людство всю історію свого існування цікавилося здатністю людини ду-
мати, мислити. І до нинішнього часу так і не розібралося до кінця, як лю-
дина мислить, у чому саме полягає процес мислення. Але фантасти і вче-
ні вже досить давно задумувалися про створення машини, яка була
б подібна до людини не лише зовні, а й думала, як людина.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації(використовуються можливості локальної мережі кабінету)
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота з комп'ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм.
Комплексна практична робота ( підручник ст. 47)
Тренувальні вправи (робота в групах)
Завдання для груп (на вибір)
2. Поясніть ваше ставлення до етичних проблем штучного інтелекту. Підготуйте буклет «Людина чи машина?» із цього приводу.
3. Знайдіть в Інтернеті відомості про створення експертних систем. Побудуйте схему моделювання мислення в експертних системах. Збережіть схему у вашій папці.
4. Створіть міні-блог про відомих учених, які займалися створенням штучного інтелекту та «розумних пристроїв». Відобразіть стислі відомості про їх життя та наукові досягнення.
6. Відкрийте сайт Quick,Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ ?locale=ua#. Ознайомтеся з роботою нейронної мережі Google. Поясніть, у чому полягає машинне навчання.
8. Знайдіть в Інтернеті інформацію про використання Smart-технологій в освіті та навчанні. Підготуйте колективну презентацію із цього приводу на тему «Smart-освіта сьогодні».
V Рефлексія Що нового сьогодні дізналися?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник ст. 247-257
ІХ Оцінювання роботи учнів
IІ. Підбиття підсумків уроку