Попередня підготовка усного журналу клубу «Всезнайко»
ТЕМА: «РОЗУМНИКИ»
МЕТА: Формувати уявлення учнів про здоровий спосіб життя; розвивати пізнавальну активність, учити міркувати; виховувати відповідальність про власне здоров’я.
Хід заходу.
1. Вступне слово вчителя.
Щоб здоров’я добре мати,
Слід про нього змалку…(дбати)
Кожний ранок умиватись
І зарядкою (займатись)
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й (спати)
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати (фрукти)
Ці поради пам’ятай!
Про своє здоров’я дбай.
2. Дискусія.
- Про які звички йдеться мова у вірші?
- Чому ці звички називають «корисними»?
- Які звички називають «шкідливими»?
- До чого ведуть шкідливі звички?
3. Гра : «Корисне-шкідливе»
( Чистити зуби, гризти нігті, читати книжки, довго сидіти за комп’ютером, гуляти на свіжому повітрі, їсти чіпси та сухарики, палити, займатися спортом)
4. Усіх членів клубу «Всезнайко» я запрошую переглянути казку та допомогти головному герою у його боротьбі зі шкідливими звичками.
- Перегляд мультфільму
«Іван-царевич та табакерка»
5. Створення проблемної ситуації:
- Чому Іван-царевич повірив ворону та почав палити?
- Чого не знав Іван-царевич?
6. Довідкове бюро: «А чи знаєте ви?»
Теоретики: ( Цікаві факти про вплив нікотину на живі організми)
Приклад: Куріння 1-9 циг. Скорочує життя на 4 роки тощо.
Практики: 2 аркуші паперу → Наші легені, вплив нікотину → зім’яли аркуш ( теж саме у людини, яка палить);
Спробуйте розрівняти – Неможливо!
7. Що допомогло Івану-царевичу перемогти?
8. Підведення підсумків, нагородження кращих знавців.
9. Анкетування.
1. Що таке паління?
2. Пробував ти палити?
3. Чи палять твої батьки?
4. Як ставиться до паління твоя сім’я?
10. Конкурс малюнків: «Корисні та шкідливі звички».
11. Пошукова гра: «Я знаю, що ніхто не знає!»
12. Сімейна справа-виготовлення постерів:
«Ми кажемо курінню – Ні!»