ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Про матеріал
Презентація, поради батькам щодо організації дистанційного навчання учнями початкої школи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИКЗ «Губиниський ЗЗСО (опорний заклад)»

Номер слайду 2

У початковій школі мотивація до навчання – виключно зовнішня. Малюк вчиться заради задоволення,  заохочення. Треба також розуміти, що в дитини вже є невеликий, але досвід навчання. У першокласників його ще нема, але в 2-3 класах він уже напрацьовується.

Номер слайду 3

1. Нам важливо, щоб під час дистанційного навчання, за можливості, не збивався звичний режим. Це неможливо в повній мірі, він однаково вже збився, але треба створити новий і намагатись його дотримуватись

Номер слайду 4

2. Треба, щоб для навчання було окреме місце. Ідеально, щоб був окремий простір, “кокон”, щоб дитина розуміла: вона туди заходить – і все, вона вже налаштована на навчання.

Номер слайду 5

3. Оптимально, коли дитина займається 10, максимум 15 хвилин. Потім дзвенить дзвоник, дитина може випити води, порухатись. Ми ж пам’ятаємо, що живемо в умовах, коли в дитини знижена рухливість і нестача повітря.

Номер слайду 6

4. Пам’ятаймо, що ми – не няньки і за дитину завдання не робимо. Але деяким дітям важливо, аби ми були в кімнаті, коли вони вчаться. Можна займатися своїми справами, але потрібна присутність батьків. Час від часу можна підходити до дитини, питати, як справи, підтримувати її

Номер слайду 7

Ми пам’ятаємо, що дитина перебуває в напрузі – отже, ми маємо більше, ніж зазвичай, звертати увагу на те, що їй вдається добре. Так званий метод “зеленої ручки” – підкреслювати не недоліки, а успіхи – особливо потрібний у режимі підвищеної напруги, коли дитина не дуже впевнена в собі.

Номер слайду 8

Підготувала. Практичний психолог Потапова олександра миколаївна. Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
13 січня 2021
Переглядів
710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку