ПОРАДИ ВИКЛАДАЧАМ ЩОДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Про матеріал
Хочу поділитися своїм особистим досвідом запису уроків, у звязку з нинішньою ситуацією в нашій країні не всі здобувачі освіти мають можливість приєднуватись до онлайн уроків, тому я використовую програми: OBS studio та розширення гугл Screenity (Скрінкаст)
Перегляд файлу

Комунальний заклад професійної
(професійно-технічної) освіти
«Київський професійний коледж цивільного будівництва»

 

 

 

 

На тему: ПОРАДИ ВИКЛАДАЧАМ ЩОДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

 

 

 

 

 

Майстрині виробничого навчання

ГУРІЧ Любові

 

 

Київ – 2023

 

Під час війни навчальний заклад стає осередком, який дає змогу здобувачам і здобувачкам освіти отримувати не лише знання, але й психологічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти. Тому надзвичайно важливо гнучко підходити до організації роботи навчання та налаштовувати освітній процес так, щоб він був комфортним для здобувачів та здобувачок освіти та педагогів.

Найбільш оптимальна та безпечна форма організації освітнього процесу в умовах воєнного стану — дистанційна. Корисними у цій ситуації будуть напрацьовані під час пандемії коронавірусу моделі змішаного та дистанційного навчання у синхронному й асинхронному режимах.

Під час онлайн-занять педагогам варто проводити консультації з учнями, інтегровані уроки, навчальні заняття-бесіди та творчі заняття.

Заняття у синхронному режимі важливі для учнів, проте більше в соціально-психологічному аспекті, ніж у навчальному. Тому їх кількість на день має бути принаймні вдвічі меншою, ніж під час дистанційного навчання в мирний час. Решту часу варто присвятити роботі в асинхронному режимі:

  • спілкування у месенджерах;
  • робота з онлайн-ресурсами (наприклад  На урок тощо);
  • виконання учнями вправ та завдань.

Тобто за умов переходу на формат онлайн-навчання виникла потреба використання засобів з функціями групових чатів, дзвінків та конференцій. Одним з найбільш пристосованих для навчання та зручних у використанні інструментів є програма Google Meet.

Хочу поділитися своїм особистим досвідом запису уроків, у звязку з нинішньою ситуацією в нашій країні не всі здобувачі освіти мають можливість приєднуватись до онлайн уроків,  тому я використовую програми: OBS studio та розширення гугл Screenity (Скрінкаст):

За допомогою програми OBS studio – можна робити відеозапис уроків, але встановити її можна не на всі комп’ютери. Вона потребує чимало місця на диску та оперативної пам’яті.  Переваги цієї програми можна робити відеозапис в офлайн режимі.

Мова сьогодні піде про розширення Screenity (Скрінкаст) яка є додатком гугл, призначена для запису онлайн трансляцій. За допомою цієї програми здобувачі освіти мають можливіть переглянути відео-урок та виконати домашшне завдання. Недоліки цього розширення: працює лише з інтернетом тобто в онлайн режимі.

Алгоритм встановлення розширення:

  1.                    Завантажуєм розширення Screenity із вебмагазину Chrome за адресою https://bit.ly/3Dgfbil та встановіть його у вебпереглядачі Google Chrome. 

 

2. Обераємо значок «Пазл», вибераємо зі списку розширення Screenity та натисніть значок «Закріпити».

3. Натискаєм значок розширення на верхній панелі вебпереглядача та надаємо дозвіл користуватись камерою і мікрофоном ПК.

 

 

 

 

4. Обераємо що потрібно записувати — вкладку, робочий стіл чи зробити запис з камери та натисніть кнопку «Почати запис».

5. Для завершення запису натискаємо значок Screenity ще раз та натискаємо кнопку «Зупинити запис».

 

Після завершення запису у вебпереглядачі відкриється нова вкладка, де можна обрати тип даних, які ви бажаєте отримати: webm, mp4, gif. Після цього можна завантажити записане відео на свій компютер або на гугл диск.

На цьому слайді ви бачете скріншо  одного з уроків виробничого навчання проведеного в синхронному та викладеного в асинхронному режимі на платформі класруму.

 

Дуже зручний додаток для запису уроків. Хотілось, щоб мій досвід використовували викладачі не лише комп’ютерних дисциплін а і всіх інших.

Треба звикати до такого методу викладання уроків і давати змогу навчатися усім здобувачам освіти. Я вважаю, що проводячи урок в онлайн режимі не так важко поставити онлайн трансляцію в запис, цим потурбуватись про тих учнів, що не мали змогу бути присутніми на вашому уроці.

Ще одна перевага відеозаписів – це можливість повертатися в різні моменти викладу та повторювати незрозумілу чи забуту інформацію.

docx
Додано
11 січня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку