Порівняння іменованих чисел (Текст)

Про матеріал
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання за допомогою різноманітних завдань, вдосконалення навичок порівняння іменованих чисел, розв’язування задач; розвиток обчислювальних навичок, логічне мислення, пам’ять.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння іменованих чисел. Розвязування задач.

Мета. Закріплювати вивчені способи додавання і віднімання за допомогою різноманітних завдань, вдосконалювати навички порівняння іменованих чисел, розв’язування задач; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять; виховувати активність, старанність.

Обладнання: роздатковий матеріал, цифрові віяла, ілюстративний матеріал, ноутбук, проектор, екран, програма «Скарбниця знань»

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Ось дзвінок сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Математику вивчаймо.

2. Створення емоційного настрою.

- Хмаринки (на екрані).

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Взаємоперевірка.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Весела лічба.

Дванадцять груш ведмедик мав.

Лисиці п’ять подарував,

Бо він з лисицею дружив.

Собі він скільки залишив? (12 – 5 = 7)

 

Зозуля гусениць ковтала,

При цьому всіх їх рахувала:

Сім і дев’ять. Скільки всіх

Проковтнула пташка їх? (7 + 9 = 16)

 

Грак по полю походжає,

Черв’яків смачних шукає,

Дев’ять з’їв, а потім шість.

Скільки всіх, хто відповість? (9 + 6 = 15)

2. Робота з програмою «Скарбниця знань» (на екрані)

1) «Закінчіть числовий ряд»

2) «Полічіть квадрати»

3. Гра «Допоможи Незнайку»

- Розкладання чисел на розрядні доданки (на екрані)

IV. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми продовжимо виконувати завдання на додавання і віднімання чисел, повторимо порівняння іменованих чисел та розвяжемо задачі.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Каліграфічна хвилинка.

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю

Сяду рівно, не зігнусь.

- Математичний диктант.

Записати:

число 45;

число у якому 6 дес. і 7 од.;

суму чисел 25 і 6;

різницю чисел 70 і 8.

2. Фізкультхвилинка

3. Робота в групах

І група

- Гра «Футбол»

ІІ група

- Гра «Баскетбол»

4. Самостійна робота

- Розвязування прикладів (приклади на дошці)

86+7=93    60-4=56    36-8=28    24+39=63

5. Робота в парах

Порівняння іменованих чисел.

- Гра «Збери врожай»

5 дм 4 см 45 см       99 см 1 м       75 хв 1 год 5 хв       1 год 10 хв 50 хв

3 дм 8 см 39 см

6. Гімнастика для очей

Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички...

Ні зайчика, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому - зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

7. Робота з підручником

- Розвязування задачі (Вправа 390)

(на екрані скорочений запис)

VІ. Підсумок уроку.

- Метод незакінчених речень (на екрані)

- Гра «Прочитай слово» (на екрані)

VІІ. Домашнє завдання.

с. 69 Вправа 394,395.

doc
Додано
14 жовтня
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку