Закріплення прийому загального випадку віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Творча робота над задачею.

Про матеріал
Учитель при підготовці до уроку повинен враховувати усі особливості психофізичного розвитку учнів, які з'ясовані у процесі проведення комплексної діагностики. У процесі підготовки до уроку в загальноосвітньому інклюзивному класі вчитель складає план-конспект уроку, в якому інтегрує навчальний матеріал загальноосвітніх і спеціальних (корекційних) програм так, щоб на одному уроці діти з різним станом психофізичного і інтелектуального розвитку вивчали одну тему, але на тому рівні засвоєння, який доступний для кожного учня.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення прийому загального випадку віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Творча робота над задачею.

Тема. Розпізнавання і називання чисел в межах 5. Письмо числа 2.

Мета:

  • вдосконалювати обчислювальні навички учнів, уміння порівнювати числа, закріплювати навички класифікації геометричних фігур, співвідношення геометричних фігур за ознаками; вчити творчо  працювати над задачами та іменованими числами;
  • розвивати пізнавальний інтерес, пам ять, увагу, активізувати мовну діяльність учнів, навички навчальної діяльності;
  • виховувати у дітей  почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності, любов до народознавства, математики.

Мета:

  • вчити розпізнавати числа у межах 5,
  • розвивати увагу, зорово-моторну координацію, окомір, здібності до образно-асоціативного сприймання, навички взаємодії з іншими дітьми, вчителем, асистентом учителя; стимулювати позитивно-емоційне сприйняття навчального матеріалу,
  • виховувати бажання до навчання.

Обладнання: казковий стілець із завданнями, демонстраційний матеріал – геометричні фігури, магнітна дошка, малюнки, скорочені записи задач, сигнальні картки, ІКТ.

Обладнання: картки, набори геометричних фігур, фарба «Гуаш» , крупи, кольоровий папір, лото, набір посуду, кольорові шаблони для аплікації, пазли, сигнальні карточки, конструктор, ІКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

- Доброго дня, діти!

-Сідають всі дівчата,

А за ними і хлоп ята.

 

Математика – наука, друже,

Є цікава дуже дуже!

Вона розум розвиває,

Мислить правильно навчає.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Загадка

На чотирьох ногах стою, 
Ходити я зовсім не можу: 
Коли втомишся ти гуляти, 
Сідай на мене відпочивати.(Стілець)

 

-Вірно, це стільчик. Сучасні стільці бувають різні. Не тільки на чотирьох ніжках, а й мають коліщатка.Погляньте на наш чарівний стілець. Він збирався до нас у гості і одягнув бантика. Можливо то зовсім і не бантик.

 

  1. Гра « Дешифрувальник»
  • Щоб зрозуміти, потрібно скласти слово. (Сподівання)

 

  1. Вправа «Сподівання»

-Яким буде наш урок? Що ви очікуєте навчитись ?

(Виходить учень.який сидить за 5 партою ліворуч)

-Чи погоджуєтесь діти з цими сподіваннями?

-Яка геометрична фігура утворилась?

-Ми з Владиком сподіваємось, що наш урок буде теплим і лагідним як сонечко.

 

ІІІ. Усний рахунок

 

Завдання Кулі

  • Яку  форму насправді має Сонце? (Форму кулі)
  • Тобто воно кругленьке.

Завдання  від кулі

  • Порахуйте десятками до 100.

 

1.Гра «Хитра одиниця» (до круглих чисел +1,-1)

  1. Гра «Вилучи зайве»

10  21  40  90  70

 

(у зошиті 21 листопада

             Класна  робота)

  1. Хвилинка – цікавинка

-Що цікавого ви знаєте про 21 листопада?

 

Сьогодні відзначають день святого Михайла. Образ святого уособлює перемогу добра над темними силами: Його зображено на гербі міста Києва. Що ви знаєте про місто Київ? (Столиця України)

  • Яка сьогодні погода?
  • Якщо цього дня сніг буде мокрим, то майбутній урожай буде хорошим.
  • Якщо Михайло дощем служить - добру й суху весну ворожить.
  • Якщо стоятиме туман, то така погода протримається до зимового Миколая.

 

 

Завдання П ятикутника

  1. Загадка

Олівці Петрусь узяв,
Швидко щось намалював.
Хоч крутив, а хоч вертів,
Має він аж п ять кутів. (П ятикутник)

 

  1. Каліграфічна хвилинка

5  55  5  55 5  55

Взаємоперевірка. Найкращу цифру обведіть і покладіть !

 

ІV. Робота з підручником

 

Завдання Прямої

Без початку, без кінця

Біжить лінія оця. (Пряма)

  1. Відео «Порівняння чисел»
  2. Робота з підручником. (№ 339)

56      *          7       *

17      *          65     *

32      *          93     *

 

                Завдання Квадрата

 

  1. Загадка

Він давно знайомий мій, 
Кожен кут у нім прямий. 
Всі чотири сторони 
Однієї довжини.  (Квадрат)

 

  1. Творча робота над задачею
  • Скільки сторін у квадрата? Які вони? Скільки кутів?
  • Нас чекає 4 задачі.

Було – 60 зошитів

Використали – 10 з. і 20 з.

Залишилося -?

Було – 50 альбомів

Привезли – 20альб.  і   10 альб.

Стало - ?

Було – 53

Використали – 5    і 4

Залишилося -?

Було – 53

Привезли – 5      і 4

Стало - ?

 

 

Завдання Трикутника

 

  1. Загадка

Він не круг і не квадрат
І не прямокутник.
Має тільки три кути
Звуть його ...     (Трикутник)

 

  1. Закріплення знань. Гра «Світлофор»

Робота біля дошки

                          

Стоп!           Приготуйся!      Іди!

Подумай!    Будь уважним!   Швидко рахуй!

20+7=         40-2=                   35-7=

40+8=         50-6=                   52-6=

30+5=         30-5=                  41-9=

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (для очей)

 

Завдання Точки

1. Математичні запитання

- Найменша геометрична фігура? (Точка)

-А в українській мові у кінці речення ставимо … (крапку)

2. Робота з іменованими числами

1год+15хв=     хв

1год – 30хв=      хв

2доби+5 діб=     діб

1доба – 7год=     год

 

Завдання Прямокутника

 

  1. Загадка

Розтягнули ми квадрат
І поставили у ряд.
На кого він став схожим?
На цеглу, на підручник -
Став квадрат наш... (прямокутник).

  1. Хвилинка геометрії

                   Накреслити квадрат зі сторонами 5см і 3см. Знайти         периметр.Один учень читає периметр, інші – перевіряють.

 

 

V.Домашнє завдання

 

Завдання Відрізка

 

-Що називають відрізком? (Частину прямої, обмежену двома точками)

 

- Пан Відрізок вирішив допомогти вам з домашнім завданням.

 

На парті кружечки різних кольорів з домашнім завданням.

 

№341 (приклади)

 

 

№341 (приклади)

              Задача

Росло -28 р. Картинки по запросу картинки ромашки

Зірвали – 5р.     і     3р.

         Картинки по запросу картинки дівчинка

Залишилося - ?

 

№341 (приклади)

             №342 (задача)

Купила – 16 с. Картинки по запросу картинки сосиски

 

З їли –    3с.         і        4с.        і         2с.

               Картинки по запросу картинки для дітей кіт     Картинки по запросу картинки для дітей пес     Похожее изображение

Залишилося - ?с.

 

 

 

VІ. Підсумок уроку

-Які геометричні фігури ми повторили?

Майже всі назви геометричних фігур і понять мають грецьке походження, як і саме слово «геометрія», що в перекладі означає «земле міряння» Ця наука і вивчає геометричні фігури.

Гра «Стілець»

(Так -  +,     ні -    -)

Ми на уроці співали пісні?

Розв язували задачі?

Обчислювали приклади?

Їли цукерки7

Креслили прямокутни7

Вам сподобався урок7

 

-Запитаємо чарівного стільчика:  - Тобі сподобався урок?

( На стільці зі зворотнього боку +)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Сподівання»

З поданих смайликів-сонечок обрати сонечко, що посміхається.

(Сонечко на дошку)

 

 

 

Робота з геометричним матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Явища природи»

( Учитель показує картинку «сніг»,  «дощ» усім дітям)

 

 

 

 

 

 

Лічба у межах 5.

Рахуємо предмети.Вибираємо потрібні цифри.

 

 

 

 

 

 

 

Розвантажувальний масаж (мама).

 

 

Перегляд відео.

 

Гра «Один – багато»

(взаємозаміна учитель – асистент)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Число і цифра»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра – аплікація «Світлофор»

 

 

 

 

 

Вправа на розвиток тактильних відчуттів  та знання кольорів «Число і цифра»

(фарби)

 

 

 

 

Вправа №1

«Українська страва»

Використовуючи рис та гречку, двома пальчиками малювати по два кола вліво – вправо, цифру 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа №2

Робота в парі.»Геометрик»

Малювання прямокутника одним пальчиком вправо – вліво.

 

 

 

 

 

 

Гра «Частинка і ціле»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Стілець»

(Так -  +,     ні -    -)

Колективно

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Киценко Лариса
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку