Тема. Закріплення прийому загального випадку віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Творча робота над задачею.
Тема. Розпізнавання і називання чисел в межах 5. Письмо числа 2.
Мета:
Мета:
Обладнання: казковий стілець із завданнями, демонстраційний матеріал – геометричні фігури, магнітна дошка, малюнки, скорочені записи задач, сигнальні картки, ІКТ.
Обладнання: картки, набори геометричних фігур, фарба «Гуаш» , крупи, кольоровий папір, лото, набір посуду, кольорові шаблони для аплікації, пазли, сигнальні карточки, конструктор, ІКТ.
Хід уроку І. Організаційна частина - Доброго дня, діти! -Сідають всі дівчата, А за ними і хлоп ята.
Математика – наука, друже, Є цікава дуже дуже! Вона розум розвиває, Мислить правильно навчає.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
На чотирьох ногах стою,
-Вірно, це стільчик. Сучасні стільці бувають різні. Не тільки на чотирьох ніжках, а й мають коліщатка.Погляньте на наш чарівний стілець. Він збирався до нас у гості і одягнув бантика. Можливо то зовсім і не бантик.
-Яким буде наш урок? Що ви очікуєте навчитись ? (Виходить учень.який сидить за 5 партою ліворуч) -Чи погоджуєтесь діти з цими сподіваннями? -Яка геометрична фігура утворилась? -Ми з Владиком сподіваємось, що наш урок буде теплим і лагідним як сонечко.
ІІІ. Усний рахунок
Завдання Кулі
Завдання від кулі
1.Гра «Хитра одиниця» (до круглих чисел +1,-1)
10 21 40 90 70
(у зошиті 21 листопада Класна робота)
-Що цікавого ви знаєте про 21 листопада?
Сьогодні відзначають день святого Михайла. Образ святого уособлює перемогу добра над темними силами: Його зображено на гербі міста Києва. Що ви знаєте про місто Київ? (Столиця України)
Завдання П ятикутника
Олівці Петрусь узяв,
5 55 5 55 5 55 Взаємоперевірка. Найкращу цифру обведіть і покладіть !
ІV. Робота з підручником
Завдання Прямої Без початку, без кінця Біжить лінія оця. (Пряма)
56 * 7 * 17 * 65 * 32 * 93 *
Завдання Квадрата
Він давно знайомий мій,
Завдання Трикутника
Він не круг і не квадрат
Робота біля дошки
Стоп! Приготуйся! Іди! Подумай! Будь уважним! Швидко рахуй! 20+7= 40-2= 35-7= 40+8= 50-6= 52-6= 30+5= 30-5= 41-9=
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (для очей)
Завдання Точки 1. Математичні запитання - Найменша геометрична фігура? (Точка) -А в українській мові у кінці речення ставимо … (крапку) 2. Робота з іменованими числами 1год+15хв= хв 1год – 30хв= хв 2доби+5 діб= діб 1доба – 7год= год
Завдання Прямокутника
Розтягнули ми квадрат
Накреслити квадрат зі сторонами 5см і 3см. Знайти периметр.Один учень читає периметр, інші – перевіряють.
V.Домашнє завдання
Завдання Відрізка
-Що називають відрізком? (Частину прямої, обмежену двома точками)
- Пан Відрізок вирішив допомогти вам з домашнім завданням.
На парті кружечки різних кольорів з домашнім завданням.
№341 (приклади)
№341 (приклади) Задача
№341 (приклади) №342 (задача)
VІ. Підсумок уроку -Які геометричні фігури ми повторили? Майже всі назви геометричних фігур і понять мають грецьке походження, як і саме слово «геометрія», що в перекладі означає «земле міряння» Ця наука і вивчає геометричні фігури. Гра «Стілець» (Так - +, ні - -) Ми на уроці співали пісні? Розв язували задачі? Обчислювали приклади? Їли цукерки7 Креслили прямокутни7 Вам сподобався урок7
-Запитаємо чарівного стільчика: - Тобі сподобався урок? ( На стільці зі зворотнього боку +)
|
Вправа «Сподівання» З поданих смайликів-сонечок обрати сонечко, що посміхається. (Сонечко на дошку)
Робота з геометричним матеріалом.
Гра «Явища природи» ( Учитель показує картинку «сніг», «дощ» усім дітям)
Лічба у межах 5. Рахуємо предмети.Вибираємо потрібні цифри.
Розвантажувальний масаж (мама).
Перегляд відео.
Гра «Один – багато» (взаємозаміна учитель – асистент)
Гра «Число і цифра»
Гра – аплікація «Світлофор»
Вправа на розвиток тактильних відчуттів та знання кольорів «Число і цифра» (фарби)
Вправа №1 «Українська страва» Використовуючи рис та гречку, двома пальчиками малювати по два кола вліво – вправо, цифру 2.
Вправа №2 Робота в парі.»Геометрик» Малювання прямокутника одним пальчиком вправо – вліво.
Гра «Частинка і ціле»
Гра «Стілець» (Так - +, ні - -) Колективно
|