«ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ. КВАДРАТ»

Про матеріал
Програмовий зміст: ознайомити дітей із квадратом, зі способом складання фігури з окремих частин; учити обстежувати фігуру дотиково – руховим і зоровим способом; закріплювати знання кольорів, закріпити вміння порівнювати предмети, використовуючи метод накладання; виховувати позитивне ставлення до занять. Матеріали: іграшка їжачок, круг із намальованою посмішкою, квадрат із сумним і веселим виразом «обличчя»; іграшка мишенятко; конверти з кругом і квадратом усередині; картка із зображенням квадрата; квадрати, складені з двох частин; плоскі м’ячики – великий і маленький; великий і маленький квадрати-коробки для гри.
Перегляд файлу

 «ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ. КВАДРАТ»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із квадратом, зі способом складання фігури з окремих частин; учити обстежувати фігуру дотиково – руховим і зоровим способом; закріплювати знання кольорів, закріпити вміння порівнювати предмети, використовуючи метод накладання; виховувати позитивне ставлення до занять.

Матеріали: іграшка їжачок, круг із намальованою посмішкою, квадрат із сумним і веселим виразом «обличчя»; іграшка мишенятко; конверти з кругом і квадратом усередині; картка із зображенням квадрата; квадрати, складені з двох частин; плоскі м’ячики – великий і маленький; великий і маленький квадрати-коробки для гри.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

І. Організаційний момент

 

1.  Ознайомлення з квадратом. Вихователь викладає на дошці круг, на якому зображена посмішка, і квадрат із сумним виразом «обличчя».

- Хто це? У нього гарний настрій. Але подивіться: поруч із ним нова фігура. Їжачок просить нас допомогти йому дізнатися назву цієї фігури.

2. Гра мишенятка з кругом і квадратом.

ІІ. Основна частина

 

- Що заважає мишенятку вільно пересуватися по новій фігурі? Запропонувати порахувати кути. Нова фігура теж «посміхнулася», згадала своє ім’я – Квадрат.

- Що є у квадрата? А у круга є кути?

Гра «Круг, квадрат»

На столі у дітей конверти з кругом і квадратом усередині. Запропонувати обвести сторони квадрата пальчиком, не повертаючи його. Потім діти рахують кути і сторони.

- Як називається ця фігура? Чи є кути у круга?

 

Фізкультхвилинка

 Буратіно потягнувся (піднятися на пальчики)

Один - нагнувся

Два - нагнувся

Три - нагнувся

Руки в сторони розвів

Мабуть ключик не знайшов (махи головою вправо-вліво)

А щоб ключик нам дістати (підняти руки в гору)

На пальчики потрібно встати.

Гномик по лісі гуляв (ходити на місці)

Шапочку свою шукав (нахили в сторони)

Вона була не проста

Дзвінка і голосна (плескити в долоні)

Хто гномику підскаже (прижки на місці)

Де шукати пропажу? (хотьба на місці)

Гра «Склади квадрат»

 У кожної дитини на столі картка із зображенням квадрата і такий самий квадрат, що складається з двох частин. Запропонувати скласти із частин такий самий квадрат, як на картинці (методом накладання).

Гра «М’ячики у коробці»

 Вихователь роздає дітям по два плоскі іграшкові м’ячики.

- Який з них більший? Що слід зробити, щобю порівняти м’ячики? (Накласти один м’ячик на інший). Якого кольору м’ячики?

На столі у дітей по дві коробочки для м’ячиків (два квадрати – великий і маленький).

- У яку коробочку(колір називають і розмір) ми покладемо великий м’ячик?

А маленький?

ІІІ. Заключна частина

Підсумок заняття.

  • З якою фігурою ми сьогодні познайомилися?
  • Чим відрізняється круг від квадрата?
  • Скільки кутів у квадрата?
  • Чи сподобалось вам заняття?
  • Що найбільше запам’яталося?

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку