Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-8.

Про матеріал
Формувати уявлення про сутність додавання та віднімання, вміння зображувати додавання та віднімання схематично. Учити складати рівності на додавання на основі складу чисел 2-7. Учити порівнювати числа за їх місцем у натуральному ряді. Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, рівняння, узагальнення. Виховувати почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Урок для 1 класу

Тема: Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-8.

Мета: формувати уявлення про сутність додавання та віднімання, вміння зображувати додавання та віднімання схематично. Учити складати рівності на додавання на основі складу чисел 2-7. Учити порівнювати числа за їх місцем у натуральному ряді. Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, рівняння, узагальнення. Виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання: індивідуальні картки, робочий зошит, цеглинки лего; дерево(7 листочків, хмаринки, сонечко, горобчик, трава).

                                             Хід уроку:

1.Організація класу.

1.1.Привітання.

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Роботу швидше починаймо.

Поверніться до гостей

Всі приємно посміхніться

Наших гостей привітаймо

-Добрий день!

І урок розпочинаймо.

-Сьогодні   у нас особливий урок, до нас завітали гості. А гостям ми завжди раді.

- На цьому уроці ми підсумуємо все те,що дізналися про числа в межах 8.

2.Актуалізація опорних знань.

2.1. Усна лічба

-Діти, яка зараз пора року?

Ми сьогодні з вами будемо подорожувати лісовою галявиною.

На галявині вже є,подивіться на дошку, що ви бачите (дерево з листям, листочків 7).

-         Давайте порахуємо листочки ( 1, 2, 3, 4, 5,6,7)

-         Біля дерева ви бачите цифри( 2,4,1,3,6,5,7), ваше завдання, викласти їх у рядочок у порядку зростання від 1 до 7 (1,2,3,4,5,6,7). Назвемо їх.

-         А тепер назвіть числа від 1 до 7 у порядку спадання ( 7,6,5.4,3,2,1)

-         Назвіть попереднє число до числа 6.

-         Назвіть наступне число до числа 3.

-         Назвіть «сусідів» числа: 6,4,2.

-         Назвіть парні числа?

-         Назвіть непарні числа?

-         Назвіть числа, які більші за 2,але менші ніж 5; більші за 3,але менші ніж 7;

2.2. Каліграфічна хвмлинка.

-Запишіть каліграфічно пропущені цифри у порядку зростання у зошиті с.34№1(зошит до підручника С.Щ.Скворцової).

3. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

- Діти, подивіться на галявину, кого або чого ще не вистачає на ньому чи біля нього? А допоможе нам загадка.

Маленький хлопчик у сірій одежині

По деревах стрибає, крихти збирає(горобець).

-         Подивіться, горобчик щось для вас має!

3.1. Робота з кісточками доміно.

До дошки йде…

А ви працюєте у зошиті №4.

-Доповніть половинки кісточок доміно так, щоб утворилися потрібні числа.

3.2. Закріплення складу числа 2-7.

Пригадаймо склад числа. Робота по картках.

Виконується учнями із подальшою перевіркою.

C:\Users\Админ\Desktop\скл.jpg

          - Продовжимо далі подорожувати, відгадайте загадку.

Висока і зелена

Буде скошена вона.

Вівці, кози та корови

Їсти завжди готові.(Трава)

3.3.Робота з числовим променем.

-І на траві у нас завдання з числовим променем.

-Складіть вирази і запишемо їх на дошці(робота на дошці).

 

-До дошки йде…,а ви працюєте по картках. C:\Users\Админ\Desktop\числ.пром.jpg

 

Фізхвилинка.

3.4. Порівняйте числа.

Робота у зошиті №3.

- І у траві заховалися, відгадайте що

В мене ніжка одна-

Чобітки не маю,

І хоч я без голови,-

Шапку одягаю.(Гриб)

-         І на шапинку у грибочків наступне завдання.

3.5. Геометрична хвилинка.

-Назвіть геометричні фігури?( на дошці)

-Розділіть фігури на групи за ознаками(індивідуальні картки).

-Запишіть під фігурами вираз.

Робота по картках. C:\Users\Админ\Desktop\геом хв.jpg

 

- Подорожуємо далі, відгадайте загадку.

Пухнаста вата

Пливе кудись.

Чим вата нижче,

Тим дощик ближче.(Хмара)

-         І пухнасті хмаринки теж мають для вас завдання.

3.6.Математичні лічилки. Робота з цеглинками LEGO.

-5 метеликів літають, на квіточки сідають. Прилетів і ще 1, сів на квіточку і він. Полічимо швидко їх, скільки цих метеликів прудких.(6)

-На тарілці 3 червоних яблука і 4 зелених. Скільки усього яблук?(7)

-У Сашка було 7 цукерок, 2 цукерки він дав Марійці. Скільки залишилося цукерок у Сашка?(5)

4.Підсумок уроку та рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4.1. Підсумок.

-Діти, подивіться якою гарною галявиною ми подорожували! C:\Users\Админ\Desktop\дер.jpg

- Ви сьогодні дуже гарно попрацювали.

- Від нашої з вами роботи із-за хмаринки вийшло сонечко, воно радіє нашим досягненням. І я сподіваюся, що у кожного з вас лишиться промінчик цього сонечка в душі. (Прикріплюю сонечко).

- Що ви робили сьогодні на уроці?

- Що вам найбільше сподобалося на уроці?

4.2.Вербальне оцінювання.

-На уроці  гарно працювали…(оцінюю за допомогою смайликів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку