Портфоліо Герлянд С.С,

Про матеріал
Портфоліо вчителя української мови та літератури Герлянд Світлани Степанівни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРТФОЛІОвчителя української мови та літератури. Германівської гімназіїГерлянд Світлани Степанівни 2017-2018

Номер слайду 2

1997 закінчила РПУ2001 Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Бориса Грінченка Спеціалізація: вчитель української мови та літератури. Результати попередньої атестації: підтвердження першої кваліфікаційної категорії

Номер слайду 3

Курси підвищення кваліфікації: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИКИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇКОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ“КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ”07.06.2022

Номер слайду 4

Життєве кредо: Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться Педагогічне кредо: Не достатньо отримати лише знання: треба знайти їм застосування. Не достатньо тільки бажати: треба творити.

Номер слайду 5

Інформація про відвідування позашкільних заходів(засідань МО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег з інших шкіл)Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему:"Використання міжпредметних зв'язків на уроках української мови, як засіб засвоєння ефективного навчання учнів“. Краснослобідська. ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Створення умов для розвитку мовлення і творчих здібностей учнів засобами театрального мистецтва“Дерев'янська. ЗОШ I-IIIДерев'янська. ЗОШ I-III Дерев'янська. ЗОШ I-III Дерев'янська. ЗОШ I-III Семінар-практикум вчителів української мови і літератури на тему: "Створення умов для розвитку мовлення і творчих здібностей учнів засобами театрального мистецтва“Копачівська ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативно-інтелектуальної особистості на уроках словесності“. Маловільшанська. ЗОШ I-III ст.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Моя позакласна робота

Номер слайду 10

Методична проблема гімназіїї Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі реалізації компетентнісного підходу шляхом впровадження комп`ютерних технологій у навчально-виховній роботі.

Номер слайду 11

Моя методична проблема. Використання елементів інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 12

Основні напрямки роботи● Використання мультимедійних технологіій.● Використання диференційованого підходу.● Організація самостійності.● Нетрадеційні форми організації навчальних занять.● Реалізація міжпредметних зв’язків.● Шляхи підвищення ефективності уроку.

Номер слайду 13

Мій педагогічний досвід● Участь у предметних олімпіадах, конкурсах.● Участь у районних симінирах-практикумах.● Проведення предметних тижнів.

Номер слайду 14

Досягнення учнів. II етап III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Т. Шевченка (2013 рік). Денис Надія (7 клас) – III місце. Наухацька Аліна (8 клас) – II місце.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Мої нагороди

Номер слайду 17

КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХКАДРІВ

Номер слайду 18

● Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Фактичне сприйняття демонстраційних матеріалів є в 60 тисяч разів швидшим, аніж тексту, який читаємо.● За умови комбінованого поєднання слухового та зорового каналів інформації людина спроможна швидко засвоїти до 60% отриманої інформації. Таким чином, використання мультимедіа сприяє кращому вивченню навчальної інформації на уроках. Досвід створення та використання презентацій у процесі вивчення літератури дозволяє визначити низку факторів, які впливають на ефективність навчально-виховного процесу: ● - зростання впливу виступу на аудиторію, оскільки значний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно; - полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу; - запам’ятовування навчального матеріалу на значний період; - збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень; ● - скорочення часу на розкриття проблеми.

Номер слайду 19

● Для ефективного застосування методів та прийомів інтерактивного навчання необхідно детально планувати свою роботу . За допомогою психологічної служби, соціального педагога, за власними спостереженнями, ще на початку роботи в 5 класі досліджуємо психологічні, індивідуальні, навчальні особливості кожного з учнів. Таким чином, враховуючи ці особливості, ми визначаємося, які форми і методи застосовувати у тому чи іншому колективі. На початку роботи з класами проводиться анкетування учнів.● Не аби яку роль у цьому питання відіграє і виховання в сім’ї, необхідна тісна співпраця з батьками. ● За результатами цих попередніх етапів обираються для використання інтерактивні методи.

Номер слайду 20

● Використання на уроках інноваційних методів навчання, які більш затратні в часовому вимірі ніж традиційні, вимагає особливого підходу і до оцінювання знань учнів. Тому найчастіше у якості форм поточного оцінювання використовую тести, експрес-опитування, самооцінку. ● Введення самооцінки у педагогічний процес потребує достатньо тривалої роботи , проте знання колективу класу, знання індивідуальних особливостей конкретних учнів дозволяє користуватися таким досить складним прийомом: учні не тільки виставляють собі оцінки в балах, але й проводять змістовний самооцінювальний аналіз своєї діяльності на уроці (етап рефлексії). З метою активізації самооцінювальної діяльності учнів застосовую прийоми «уявний мікрофон», «незакінчене речення» та (обов'язкова умова!) чітко сформульовані критерії оцінювання участі учня у кожному виді навчальної діяльності протягом уроку. ● Упровадження інновацій окремо взятим учителем з окремо взятого предмета, на мою думку, робота невдячна, енергозатратна і рідко дає дуже високі результати навіть у того педагога, який активно пропагує нововведення: Тільки системна та систематична діяльність усього навчального закладу та висока професійність самих педагогів забезпечить виконання поставленої мети стовідсотково.

Номер слайду 21

Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативно-інтелектуальної особистості на уроках словесності“Маловільшанська. ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: «Система роботи вчителів Козинської ЗОШ I-III ст. по вивченню літератури рідного краю» Козинська ЗОШ I-III ст.“Розвиток зв'язного мовлення на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технолій“Григорівська ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: «Формування національної свідомості учнів засобами рідного слова»Трипільська ЗОШ I-III ст.

pptx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку