Інформація про відвідування позашкільних заходів(засідань МО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег з інших шкіл)Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему:"Використання міжпредметних зв'язків на уроках української мови, як засіб засвоєння ефективного навчання учнів“. Краснослобідська. ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Створення умов для розвитку мовлення і творчих здібностей учнів засобами театрального мистецтва“Дерев'янська. ЗОШ I-IIIДерев'янська. ЗОШ I-III Дерев'янська. ЗОШ I-III Дерев'янська. ЗОШ I-III Семінар-практикум вчителів української мови і літератури на тему: "Створення умов для розвитку мовлення і творчих здібностей учнів засобами театрального мистецтва“Копачівська ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативно-інтелектуальної особистості на уроках словесності“. Маловільшанська. ЗОШ I-III ст.
● Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Фактичне сприйняття демонстраційних матеріалів є в 60 тисяч разів швидшим, аніж тексту, який читаємо.● За умови комбінованого поєднання слухового та зорового каналів інформації людина спроможна швидко засвоїти до 60% отриманої інформації. Таким чином, використання мультимедіа сприяє кращому вивченню навчальної інформації на уроках. Досвід створення та використання презентацій у процесі вивчення літератури дозволяє визначити низку факторів, які впливають на ефективність навчально-виховного процесу: ● - зростання впливу виступу на аудиторію, оскільки значний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно; - полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу; - запам’ятовування навчального матеріалу на значний період; - збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень; ● - скорочення часу на розкриття проблеми.
● Для ефективного застосування методів та прийомів інтерактивного навчання необхідно детально планувати свою роботу . За допомогою психологічної служби, соціального педагога, за власними спостереженнями, ще на початку роботи в 5 класі досліджуємо психологічні, індивідуальні, навчальні особливості кожного з учнів. Таким чином, враховуючи ці особливості, ми визначаємося, які форми і методи застосовувати у тому чи іншому колективі. На початку роботи з класами проводиться анкетування учнів.● Не аби яку роль у цьому питання відіграє і виховання в сім’ї, необхідна тісна співпраця з батьками. ● За результатами цих попередніх етапів обираються для використання інтерактивні методи.
● Використання на уроках інноваційних методів навчання, які більш затратні в часовому вимірі ніж традиційні, вимагає особливого підходу і до оцінювання знань учнів. Тому найчастіше у якості форм поточного оцінювання використовую тести, експрес-опитування, самооцінку. ● Введення самооцінки у педагогічний процес потребує достатньо тривалої роботи , проте знання колективу класу, знання індивідуальних особливостей конкретних учнів дозволяє користуватися таким досить складним прийомом: учні не тільки виставляють собі оцінки в балах, але й проводять змістовний самооцінювальний аналіз своєї діяльності на уроці (етап рефлексії). З метою активізації самооцінювальної діяльності учнів застосовую прийоми «уявний мікрофон», «незакінчене речення» та (обов'язкова умова!) чітко сформульовані критерії оцінювання участі учня у кожному виді навчальної діяльності протягом уроку. ● Упровадження інновацій окремо взятим учителем з окремо взятого предмета, на мою думку, робота невдячна, енергозатратна і рідко дає дуже високі результати навіть у того педагога, який активно пропагує нововведення: Тільки системна та систематична діяльність усього навчального закладу та висока професійність самих педагогів забезпечить виконання поставленої мети стовідсотково.
Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: "Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативно-інтелектуальної особистості на уроках словесності“Маловільшанська. ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: «Система роботи вчителів Козинської ЗОШ I-III ст. по вивченню літератури рідного краю» Козинська ЗОШ I-III ст.“Розвиток зв'язного мовлення на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технолій“Григорівська ЗОШ I-III ст. Семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему: «Формування національної свідомості учнів засобами рідного слова»Трипільська ЗОШ I-III ст.