Закінчила Харківський національний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди З 2004 року працюю в Слобожанській (Чапаєвській) ЗОШ І-ІІІ ступенів Педагогічний стаж – 12 років
Номер слайду 2
МОЄ КРЕДО Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них – і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного. В.О. Сухомлинський МЕТОЮ своєї роботи в школі на сучасному етапі вважаю створення умов для багатогранного розвитку і соціалізації кожного школяра у вільний від навчання час . - Сприяти розвитку творчої особистості учнів; - Формування активної позиції кожної особистості; - Гармонійний розвиток особистості; - Забезпечення виконання учнями своїх обов’язків та захист їхніх прав.
Номер слайду 3
Для досягнення поставленої мети свою роботу планую спираючись на нормативно-правову базу освітньої галузі, яку становлять: Національна доктрина розвитку освіти; Основні орієнтири виховання; Національна Програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні; Закон України “Про виховання дітей та молоді”; Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах; Концепція виховання молоді в національній системі освіти; Конвенція про права дитини; Декларація прав дитини; Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти; Концепція громадянського виховання особистості в умовах української державності.
Номер слайду 4
Організація учнівського самоврядування - Традиційні шкільні свята. - Організація дозвілля учнів. - Доброчинні ярмарки,акції. - Підготовка команд КВК, агітбригад. - Тренінгові заняття. - Участь в конкурсах,фестивалях. - Оздоровлення учнів. - Формування здорового способу життя школярів. Основні напрями діяльності
Номер слайду 5
Учнівське самоврядування ДАР – добровільне об`єднання учнів, утворене для вироблення навичок самоврядування, вміння працювати на засадах партнерства, демократизму. Основні завдання: забезпечення і захист прав та інтересів учнів школи; забезпечення виконання ними своїх обов’язків ; сприяння навчальній та творчій діяльності учнів. Основна мета: Виховати у школярів активну життєву позицію, підготувати до дієвої участі в демократичному управлінні суспільством . Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими. Сприяти виробленню у учнів певних якостей : відповідальність за доручену справу, за колектив, за все , що відбувається навколо; принциповість - уміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об’єктивну оцінку своїм вчинкам та вчинкам навколишніх ; самостійність; готовність залежно від конкретних умов знаходити правильне рішення, долати труднощі; творче ставлення до дійсності; вміння виявляти ініціативу, вносити в будь-яку справу свої зусилля , думки, пропозиції.
Номер слайду 6
Структура об`єднання ДАР Об`єднання має двоступеневу структуру: органи класного та загально - шкільного самоврядування. 1. Дитяча Активна Республіка складається з трьох різновікових об`єднань: «Барвінчата» - учні 1- 4 класів; «Всезнайки» - учні 5 – 8 класів; «Старшокласник» - учні 9 – 11 класів. 2. Класні колективи висувають із числа найактивніших учнів своїх представників у загально - шкільну учнівську Раду «Активіст». 3. Рада «Активіст» – законодавчий та виконавчий орган самоврядування, підзвітний учнівській конференції.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Традицією в школі стало проведення ряд свят: День знань; День вчителя; Осінні свята; Новорічні ранки з учнями молодших класів; Бал-маскарад для старшокласників; Свято Валентина; Свята до Міжнародного жіночого дня; Останній дзвоник…
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Заходи в рамках національно-патріотичного виховання 1. Робота волонтерських загонів до Міжнародного дня громадян похилого віку. Дня ветерана. 2. Екскурсії у залі бойової слави музею ” Народ пам’ятає” 3. До дня захисника України “Козацькі забави” 4. До дня Збройних сил України “Містер школи” 5. Парад вишиванок до Дня соборності України. 6. Конкурс малюнків на тему: “Мальовнича Україна” 7. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра “Сокіл” (“Джура”)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Заходи, які навчають дітей особистій безпеці ЮІР, “ За здоровий спосіб життя”, ДЮПР
Номер слайду 15
Дякую за увагу! Леонова В.В. Педагог - організатор