Ранкові зустрічі у початкових класах.

Про матеріал
Ранкова зустріч - це зустріч на початку дня всього класу з учителем. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо та поважно вітається з друзями та відвідувачами, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають і ставлять свої запитання, роблять зауваження. Після цього діти беруть участь у короткій, енергійній груповій вправі, насамперед для того, аби підсилити академічні навички, виховати почуття неконкурентної команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоби підкреслити навчальні завдання цього дня.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ранкові зустрічі у 1 класі»

 

 

Картинки по запросу сонечко

 

 

 

 

                   

              Підготувала

                        вчитель початкових класів

                        Петропавлівського ліцею ст №2

                        Михайлюта М.А.
 

 

 

2023

Ранкова зустріч  «Я та інші»

 

Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти,

викликати бажання дізнаватися нову інформацію про птахів,     виховувати ціннісне ставлення до природи.

 

Хід ранкової зустрічі

(Діти сідають на подушечках на килимку.)

 

І. Організаційна частина

Привітання

- Доброго ранку! —

Ми друзям бажаєм.

- Доброго ранку! –

Всіх друзів вітаєм.

Доброго ранку

тобі і мені.

Щирі слова

нехай линуть рясні.

- Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!

- Доброго ранку, _______________________!

(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)

Вправа «Комплімент»

(Учні говорять компліменти одне одному.)

 

ІІ. Основна частина

Спостереження за погодою

(Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)

Учитель. Чому грудень має таку назву? (Відповіді учнів.)

- Як називали цей місяць наші пращури?

- Як можна пояснити ці старовинні назви? (Відповіді учнів.)

- Складіть речення про погоду сьогодні.

Новини класу

(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями.)

Гра «Назви птаха»

(Учні передають квіточку, кожна дитина називає птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)

Відгадування загадок

 

● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелека.)

 

● Білий, як сніг, надутий, як міх, лопатами ходить, а рогом їсть. (Гуска, качка, лебідь.)

 

● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел.)

 

 

● Двічі родиться, один раз вмирає. (Птах.)

 

● Має гребінь — не може ним чесатися. (Півень.)

 

● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець.)

 

● Плавала, купалася, сухенька зосталася. (Качка.)

 

● Уночі гуляє, а вдень спочиває,

 

Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова.)

 

● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)

 

Учитель. Назвіть, як звуться пташенята цих птахів.

Очікування

(Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «У пташиному царстві».)

Групові заняття

-         Об’єднайтесь, будь ласка, у групи за кольором ваших листочків. (4 групи). Оберіть спікера.

Діти отримують картки, де записано слова. Їм потрібно відновити слова.

Лствк,    жрвл,    слвй,    шпк;

срк,        врн,        грбц,   снц;

пвн,      ндк,         кчк,      гск;

стрс,     пнгвн,    кв.

(Ластівка, журавель, соловей, шпак; сорока, ворона, горобець, синиця; півень, індик, качка, гуска; страус, пінгвін, ківі.)

Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку?

(Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.)

перелітні,

зимуючі,

домашні,

птахи, які не вміють літати.

Вивчення скоромовки

Летів горобчик,

Сів на стовпчик.

Прибіг хлопчик,

Утік горобчик.

 

 

 

Гра «Загадкова скринька»

Учитель. Давайте пригадаємо правила гри.

1 Скриньку не можна відкривати.

2. Її можна трусити.

3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.

 

ІІІ. Підсумок зустрічі

Заохочення найактивніших учнів

 

Ранкова  зустріч   « Доброта»

 

Мета :

продовжити  знайомити  дітей  з  людськими  чеснотами.  Довести  до  їх

             свідомості,  що  таке  доброта.  Розвивати  зв’язне  мовлення,  мислення, 

             пам’ять. Викликати  у  дітей  бажання  творити  добро  і  уникати  злих  вчинків

Обладнання : піктограми,  календар  природи,  ілюстрації  до  теми,  дзеркальце,

             вирізані  з  картону  усмішки,  ножиці,  повітряні  кульки (надуті  гелем),  на

             спинці  кожного  стільчика  кружечки ( жовті, червоні,  оранжеві)

 

                                         Хід  ранкової  зустрічі

(Діти  сидять  в  колі  на  маленьких  стільчиках )

 

І.  Привітання .

Доброго  ранку !  Доброго  дня !

Бажаєте  ви  і  бажаю  вам  я.

Хай  плещуть  долоньки,

Хай  тупають  ніжки,

Працюють  голівки

І  сяють  усмішки.

Доброго  ранку !  Доброго  дня !

Бажаєте  ви  і  бажаю  вам  я.

 

ІІ.  Ранкове  повідомлення.  (повідомляють  чергові  діти)

- Сьогодні,  25  квітня,  середа.  За  вікном  теплий,  сонячний  ранок.  Весна.

 

 

ІІІ.  Очікування

- Чи  подобаються  вам  наші  ранкові  зустрічі ?  Чим ?

- Що  ви  чекаєте  від  сьогоднішньої  зустрічі ?

- Який  настрій  у  вас ?  (Діти  дружно  відповідають : КЛАС !)

 

ІV.  Повідомлення  теми  і  мети

- Я  сьогодні  хочу  провести  з  вами  добру  зустріч.

- Яке  слово  написане  на  дошці ?  (ДОБРОТА)

- Чому  червоними  буквами ?  (Діти  відповідають)

- Перед  нами  стоять  завдання :

     1. Зрозуміти,  що  таке  доброта.

2. Запам’ятати.

3.Уміти  розповісти  про  цю  рису  характеру.

 

V.  Складання  опорної  схеми  з  використанням  піктограм

1.  Вправа  «дзеркальце»

- Діти,  я  передаю  по  колу  дзеркальце,  усміхаюся  і  говорю  собі  комплімент.

Ви  зробите  так  само. 

-  Скажіть,  коли  ви  собі  дужче  сподобались :  коли  були  серйозні,  чи  коли  усміхались ?  ( Коли  усміхались .)  То  ж  запам’ятайте :  доброта – це  перш  за  все 

усмішка.  ( Учитель  прикріплює  на  дошку  вирізану  з  червоного  картону  усмішку  під  словом  «доброта» )

2.  Конкурс  «Містер  і  міс  усмішка»

-  Усміхніться,  мої  маленькі.  Я  виміряю  частиною  сантиметрової  стрічечки  ваші  усмішки  і  визначу  найширшу,  найщирішу  усмішку  в  класі. (Переможцям  прикріплюють  маленькі  картонні  усмішки)

3.  Динамічна  пауза

Діти  співають  пісню  «Усмішка»  з  рухами.

Слова  авторські.  Музика  Шаїнського

Як  затулять  сонечко  хмарки

Й  не  радітимуть  і  квіточки  у  лузі –

По  життю  з  усмішкою  іди

І  даруй  її  усім,  не  тільки  друзям.

І  тоді  побачиш  ти :  все  змінилось  навкруги –

Це  усмішка  має  силу  дуже  дивну...

Заспівають  небеса,  намалюється  краса

І  добро  поллється  дощиком  чарівним.

Висновок :  У  доброї  людини  завжди  на  обличчі  усмішка.

4.  Проблемні  ситуації

-  Ваш  друг  забився  і  плаче.  Що  ви  зробите ?  (Пожалію, обійму,  зігрію)

-  Товариш  завинив  перед  вами  і  просить  вибачення.  Що  ви  зробите ? (Пробачу)

-  А  що  відчуєте  в  душі,  коли  помиритесь ?  ( радість,  тепло)

-  А  що  дає  нам  тепло ?  (Сонечко)

(Учитель  прикріплює  на  дошку  під  словом   «доброта»  сонечко)

Висновок :  Доброта – це  тепло  душі.

-  Хтось  потребує  допомоги.  Що  ви  зробите ?  (Допоможу)

-  А  яку  допомогу  і  кому  ви  надавали ?

-  Допомога  - це  долонька.

Висновок :  Доброта – це  допомога.  (Прикріплюється  на  дошку  долонька )

5.  Закріплення

-  Хто  розкаже  нам ,  що  таке  доброта  за  піктограмами ?  (Діти  розповідають  за  схемою)

 

VІ.  Динамічна  пауза (2)

- Ми  у  класі  добрі  всі ?

- Ми  у  класі  добрі  всі !

- Усміхнись  тому,  хто  справа, (зліва).

- Ти  погладь  того,  хто  справа,  (зліва).

- Обніми  того,  хто  справа,  (зліва).

- Ми  у  класі  добрі  всі ?

- Ми  у  класі  добрі  всі !

 

VІІ.  Групова  робота

1.  Організація  роботи  груп

-   Об’єднуємось  по  кольорах  на  ваших стільцях  і  займаємо  місця  за  столиками.

2.  Правила  техніки  безпеки  під  час  роботи  з  ножицями.

3.  Самостійна  робота  дітей.

І  група  вирізає  і  нанизує  на  нитку  усмішки.

ІІ  група   обводить  свої  долоньки,  вирізає  і  нанизує  на  свою  ниточку.

ІІІ  група   вирізає  і  нанизує  на  свою  ниточку  сонечка.

4.  Презентація  робіт.

 

VІІІ.  Підсумок

Послухайте !  Є  справа  не  проста –

Нехай  у  класі  запанує  доброта.

Живи і  з  радістю  добро  звершай,

Та  нагород  за  це  не  вимагай !

(  Діти  зв’язують  усі  свої  ниточки,  прив’язують  їх  до  повітряних  кульок,  виходять   на  подвір’я   і запускають  у  небо.  Щоб  світ  став  добрішим!)

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч  «Дружба»

 

Мета. Формувати поняття  «дружба», формувати усвідомлення, що дружба базується на

            взаємній приязні, взаємодопомозі, співпраці, спільних інтересах, співчутті,

            позитиві, щедрості.

            Розвивати  переконання, що від самої людини залежить, який вона друг.

            Виховувати у дітей дружелюбне ставлення одне до одного.

Обладнання : «годинники дружби», тлумачний словник, заготовки для «будиночка

           дружби», заготовки для «намиста дружби», слова з піктограмами, презентація до

           теми, аудиозапис.  

     

                                                 Хід  ранкової зустрічі

 

І. Привітання

Доброго ранку.

Доброго дня.

Бажаєте ви

І бажаю вам я.

 

ІІ. Ранкові повідомлення

Чергові: сьогодні 1 лютого, п’ятниця.

Повідомлення учнів:

1. У цей день країни Євросоюзу підписали угоду про Шенгенську візу. Це коли люди, які живуть в країнах Євросоюзу можуть їздити одне до одного без візи.

2. У цей день, багато років тому, німецький винахідник продемонстрував першу в світі обчислювальну машину, створену ним. Вона могла лише додавати числа.

 

ІІІ. Психогімнастична вправа

(діти стоять у колі)

Ми у класі дружні всі ?

Ми у класі дружні всі !

Усміхнись тому, хто справа.

Усміхнись тому, хто зліва.

Ми у класі дружні всі ?

Ми у класі дружні всі !

Ти погладь того, хто справа.

Ти погладь того, хто зліва.

Ми у класі дружні всі ?

Ми у класі дружні всі !

 

ІV. Рефлексія

- Який настрій у вас ?

- Клас !

 

V. Повідомлення теми і мети (діти за партами)

1. Вправа «Склади слово» (ружбад – дружба)

2. Очікування

- Що очікуєте від нашої зустрічі?

- Я хочу, щоб кожен із вас одягнув «годинничок дружби». Для чого – дізнаєтесь далі.

 

VІ. Робота над темою зустрічі

1. Тлумачення слова «дружба» (тлумачний словник)

- Діти, слово «дружба» має своє лексичне значення. Як тлумачиться це слово, дізнаємось із тлумачного словника.

 Дружба – це взаємна приязнь, спільні інтереси, взаємодопомога, солідарність, підтримка, доброта.

2. Складання асоціативного куща.

-Діти. Ви почули слова, які відносяться до слова «Дружба».

- Що вони означають? (Діти висловлюють думки по кожному славу. Вчитель підсумовує і звертає увагу на піктограми).

- Складемо асоціативний кущ з піктограмами.

                                 Взаємна приязнь      Доброта

                                                                            Співпраця

                     Щедрість            ДРУЖБА        Взаємодопомога

 

                              Спільні інтереси        Співчуття                   

 

3. Робота в парах

- На аркушах паперу, що лежать перед вами, напишіть слова, які відносяться до слова «дружба».

- Аркуші прикріпимо на дошку…

Ми побудували «будиночок дружби», де живуть усі ці слова.

4. Рухівка

Якщо дружний ти – посміхнись – раз, два.

Руку дружби ти простягни – раз, два.

І у танці покружляймо – раз, два, раз, два.

І на місці пострибаймо – раз, два, раз, два.

Побажаєм всім добра – добра, добра.

До роботи нам пора – пора, пора.

5. Крісло автора

а) читання  оповідання до теми (читає учениця)

У Катрусі велика радість. Цілий рік хворів її брат. Усій сім’ї  було дуже важко. А сьогодні він уже дама, здоровий і бадьорий.

Прийшовши до школи, зустріла однокласників, Петю і Гришу. Поділилась радістю з ними: «Мій брат видужав!».

Петя і Гриша здивовано знизали плечима й, нічого не сказавши, побігли га¬няти м'яча.

Катруся пішла, до дівчаток:

— Мій брат видужав,— сказала вона. Одна з дівчат спитала:

— Видужав — ну й що з того?

Катруся відчула, як з грудей до горла підкотився важкий клубок. Вона за¬плакала.

— Чому ти плачеш, Катрусю? — почула тихий ласкавий голос Кості, свого мовчазного однокласника.

— Мій брат  видужав...

— Ой, як це добре! — зрадів Костя.

— У маминому  садочку ростуть квіти. Зайдемо після уроків до нас, нарвемо  і віднесемо твоєму братові.

Радість сяяла в Катрусиних очах.

                                                                      В. Сухомлинський

 

б) обговорення оповідання

— Чому заплакала Катруся?

— Хто викликав радість у Катрусі?

— Як ви гадаєте, чи стане Костя другом  Катрусі?

— Які риси характеру для цього є у Кості?

6. Вправа «Я – друг» ( стають у коло)

- Подумайте, яким повинен бути справжній друг?  (відповіді учнів)

- А тепер перевірте, чи правильно ви подумали. На «годинничках дружби» написані слова, які розкривають зміст вислову «справжній друг».(Вірний, уважний, чесний)

Підсумок

- Так яким повинен бути справжній друг? (Усі хором читають слова з «годинничка дружби»)

7. Використання ІКТ. Презентація «Дружба» з музичним супроводом

8. Інтерактивна вправа «Снігова куля»

- Ніхто з нас не хоче бути самотніми. Ми всі хочемо мати друзів. А від кого це залежить ми дізнаємось, виконавши інтерактивну вправу.

-Я живу в «будиночку дружби» і хочу, щоб зі мною був…  Ярослав. Ярослав, я буду вірним, уважним чесним другом. Будеш зі мною дружити?

Ось нас уже двоє. Давай запросимо до нашого будиночка …Аню.

Аня, ми будемо вірними, уважними, чесними (Слова з «годинничка дружби» читаємо удвох, утрьох....).(Вправа продовжується, поки всі учні класу не об’єднаються)

Висновок.

- Від кого залежить чи є у нас друзі і які вони?

- Від нас самих !

9. Складання «намиста дружби»

У дітей на партах лежать зображення, які повторюють піктограми на дошці.

- Діти. Ми дізнались, що таке дружба. А для того, щоб запам’ятати важкі для вас слова, ми створимо намисто дружби. Воно буде нагадувати нам у класі яким повинен бути справжній друг.

Співпраця, взаємодопомога (долонька)

Доброта  (усмішка)

Співчуття (сонечко)

Діти разом з вчителем нанизують по черзі заготовки на стрічку, повторюючи слова «співпраця», «взаємодопомога», «доброта», «співчуття».

 

VІІ. Підсумок зустрічі

1. Очікування

- Чи справдились наші очікування?

2. Вправа - прощання

Діти стоять у колі. Учитель простягає руку долонею догори.

- Я даю вам свою руку дружби. Будемо дружити?

- Так!

Діти долоньками вниз складають свої руки одна на одну.

Усі разом говорять: «Ми у класі друзі всі!»

 

Ранкова зустріч «Подорож у царство Квітів»

 

Мета. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

 

Хід  ранкової зустрічі

I. Організаційний момент.

1. «Подаруй усмішку».

Діти стають навколо килимка, дарують усмішку вчителю, сусідові справа, зліва, найкращому другу.

2. Ранкове привітання в колі друзів.

Добридень, добридень, добридень скажу

як ранок настане до школи біжу.

Ось ручки, ось ніжки, а ось голова,

ось ротик, ось носик, а тут є п’ята.

3. Побажання вчителя на позитивний настрій на роботу.

4. Енерджайзер «Що ти робиш».

Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

- Як читаєш?

- Як пишеш?

- Як малюєш?

- Як співаєш?

- Як танцюєш?

- Як живеш?

5. Енерджайзер «Ось який я!».

Хто народився навесні, плесніть двічі у долоні, хто влітку – стрибніть тричі на одній нозі, хто восени – доторкніться правою рукою до лівого вуха, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років.

II. Робота з календарем.

1. Фронтальна бесіда про погоду. Обмін новинами.

2. Математичний блок запитань.

3. Лінгвістичний блок запитань.

4. Природничий блок запитань.

III. Мотивація діяльності.

-Яку тему вивчаємо в класі? (Рослини.)

-Сьогодні ми продовжимо мандрівку царством Рослин,відкриваючи все нові й нові його таємниці.

IV.      Робота над темою.

1. Гра «Кубування».

На гранях куба завдання – запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання:

- Найкисліша рослина в Україні? (Щавель кислий.)

- Найсолодша рослина? (Цукровий буряк.)

- Найсонливіша рослина? (Сон-трава.)

- Жайлива рослина? (Кропива.)

- Червоне дерево України? (Тис ягідний.)

- Чорне дерево України? (Хурма.)

2. Гра  «Не зіб’юсь».

Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – одним оплеском по килиму, квітки – двома оплесками у долоні та одним по килиму.

( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)

3. Гра «Квітковий етюд».

Робота з предметними малюнками квітів.

4. Хвилинка – цікавинка «Квітковий  годинник».

Робота в парах. Обчислити математичний вираз , результатом буде час, коли лягає спати чи прокидається рослина, зображена на малюнку картки.

 Визначаючи час, необхідно пам’ятати, що в похмурі дні та перед зміною погоди квіти можуть показувати хибний час.

 Прокидаються:

 4год  цикорій, шипшина;

 5 год  кульбаба, мак;

 6 год  тюльпан, гвоздика польова;

 7 год  картопля, дзвоники;

 8 год  водяна лілія, берізка;

 9 год  нагідки;

 21 год  горицвіт, нічна фіалка.

Лягають спати:

 10 год цикорій, осот польовий;

 13 год картопля, гвоздика польова;

 16 год льон;

 17 год мак;

 20 год ромашка.

5. Флористичний вірш-танок.

Дітям пропонується уявити себе на квітковому танцмайданчику.

Щось наскучило сидіти, треба трохи відпочити.

Політати, покружляти, гарний танець станцювати.

Я – гвоздика, ти - дзвіночок.

Всіх запрошуємо в таночок.

Я – барвінок, а ти – мак.

Затанцюємо гопак.

Я – ромашка, ти - кульбабка.

 Нам подобається полька.

Я – волошка, ти – нарцис.

Може спробуємо твіст?!

Я – фіалка, ти - тюльпан.

Затанцюємо канкан!

Я – лілея, ти - ірис.

Ну, а як вам рок-н-рол?

Я – гладіолус, ану, подружки,

затанцюємо дріботушки!

 

6. «Цікаві мішечки».

Діти передають по колу мішечки. На дотик мають здогадатися що в них.

(У одному насіння (квасоля), у другому – плоди (яблуко,груша).

7. Презентація повідомлення в кріслі автора.

Які умови необхідні для того, щоб виростити здорову, гарну та якісну рослину?

 Інтерв’ю з бабусею.

 Фотосесія рослин, які вирощує мама.

8. Гра «Абеткова оранжерея».

Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки.

 

 V .   Підсумок.

Гра «Пальчики».

- Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.

 У мене зараз гарний і піднесений настрій.

 Сьогодні я закріпив та ще більше поглибив свої знання про рослини.

 Я хотів би ще більше дізнатися про рослин.

 Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри разом зі своїми однокласниками.

 Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.

- У кого розкрилася долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

 

Ранкова зустріч «У колі добрих друзів»

Мета:

-    встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання;

-    навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання;

- формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати;

- виховувати повагу один до одного.

 

Хід зустрічі:

 

І. Вітання

Вчитель: Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів». А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються і називають ім’я тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання.

(Учні вітають один одного по колу, називаючи імена тих, до кого звертаються)

 

ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:

1. Визначення дати:

- Відгадайте віршовані загадки, додайте першу відповідь до другої і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

Загадка 1.

             На лугу пасуться гуси,

Їх пасе мала Маруся.

Сім гусей ще біля броду.

Троє вже ввійшли у воду.

Ми попросимо дітей

Полічити всіх гусей.

                                 (7+3=10)

Загадка 2.

Дві машини мав Петро,

П’ять приніс йому Дмитро,

Діти разом стали грати

І машинки рахувати.

Підкажіть, будь ласка, їм

Скільки всіх машинок?

                                  (2+5=7)

- До десяти додати сім дорівнює 17. Сьогодні – 17 число.

* Назвіть число, яке передує числу 17 (16).)

* Назвіть наступне після 17 число (18).

         назва місяця:

- Яка зараз пора року? (Осінь.)

- Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).

- Чому місяць листопад має таку назву?

      2. «Гілка загадок»

(на зворотньому боці дубових листочків прикріплені загадки)

Вчитель: Осінь така мила! Осінь – щедра! Коли я вранці йшла на роботу, подув холодний осінній вітерець, і мені під ноги впала гілочка з дерева. Впізнайте, з якого дерева ці листочки? (Дубові).

Відгадайте загадки від дубочка (загадки прикріплені на зворотньому боці листочків).

Загадки:

 У сірій шубці зимовій,

      А влітку у рудій.

                               (Білка)

 Хто в зиму холодну

     Ходить злий і голодний?

                                (Вовк)

 Хто гнізда свого не має,

     Яйця іншим підкидає.

     Та у лісі в холодку

      Все кує: ку-ку.

                                 (Зозуля)

3.   Динамічна пауза.

(рухливі вправи на мотив вірша «А я у гай ходила…»)

 

ІІІ. Дитина дня:

- Сьогодні незвичайний день. Сьогодні день народження Скирди Івана.

     а) колективне привітання;

     б) «кошик побажань»;

     в) виконання пісні «День народження».

 

ІV. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»).

                

V. Підсумок зустрічі:

- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

   Клас у мене 1 – В.

   Він мене не підведе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
30 квітня 2023
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку