Криничненська гімназія. Педагог-організатор, вчитель початкових класів Павлюк Наталія Володимирівна
Номер слайду 2
Життєве кредо: «Всі перемоги починаються з перемоги над собою»«Якими фарбами розмалюєш своє життя – таким воно і буде» «Вчи дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років»
Номер слайду 3
Проблема над якою працюю: Виховання естетично - творчої особистості
Номер слайду 4
Метою своєї роботи в школі на сучасному етапі вважаю створення умов для багатогранного розвитку і соціалізації кожного школяра у вільний від навчання час . - Сприяти розвитку творчої особистості учнів; - Формування активної позиції кожної особистості;- Гармонійний розвиток особистості; - Забезпечення виконання учнями своїх обов'язків та захист їхніх прав.ё
Номер слайду 5
Сучасні діти зростають у складний час, коли життя людей зазнає стрімких змін, руйнуються звичні стереотипи, моральні принципи зазнають тиску та негативного впливу. Жорстокість, насильство, брутальність дедалі більше нагадують про себе. Саме тому вважаю, що необхідна гуманізація нашого суспільства в цілому та на освітній ниві зокрема. Провідною ідеєю досвіду є всебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування, захист інтересів дитини, забезпечення прав на життя, розвиток, захист, на активну участь у житті суспільства, визнання дитини повноцінною і повноправною особистістю суспільства.
Номер слайду 6
Актуальність досвіду : Для досягнення поставленої мети свою роботу планую спираючись на нормативно-правову базу освітньої галузі, яку становлять: Національна доктрина розвитку освіти; Основні орієнтири виховання; Національна Програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні; Закон України “Про виховання дітей та молоді”; Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах; Концепція виховання молоді в національній системі освіти; Конвенція про права дитини; Декларація . прав дитини; Концепція виховання дітей та молоді у . національній системі освіти; Концепція громадянського виховання особистості в умовах української державності.