Тестові завдання
а) методика
б) етика
в) філософія
г) філологія
а) компетенція
б) виховання
в) увага
г) самовиховання
д) освіта
е) освітній процес
и) планування
1. ______________________; 2. ___________________;
3. _________________; 4. ______________________;
5. ___________________; 6. _________________.
|
а) педагогічне спостереження; бесіда та інтерв’ю; анкетування; педагогічний експеримент; метод рейтингу; метод узагальнення незалежних характеристик; метод соціометрії; метод аналізу результатів діяльності учня; метод психолого-педагогічного тестування. |
|
аналіз; синтез; індукція; дедукція; порівняння; класифікація; узагальнення; абстрагування; конкретизація. |
|
реєстрування; ранжування; моделювання; вимірювання та ін. |
5. Біосоціальне визначення людини як представника виду «homo sapiens» це …
а) людина
б) особистість
в) стать
г) індивід
6. Розвиток – це…
а) … окремий організм, людина як представник біологічного виду.
б) … специфічний процес змін, результатом якого є виникнення новоутворень; поступальний процес сходження від нижчого до вищого, від простого до складного.
в) … процес соціального становлення людини під дією внутрішніх і зовнішніх чинників, становлення її як суб’єкта діяльності, члена суспільства, громадянина.
г) … соціально зумовлена система психічних якостей індивіда, що визначається залученістю людини до конкретних суспільних, культурних, історичних відносин.
7. Оберіть основні чинники розвитку особистості (декілька правильних варіантів)…
а) спадковість
б) розумова активність
в) середовище
г) фізична активність
д) метальне здоров’я
е) виховання
и) активна діяльність
8. Доповніть речення правильною відповіддю:
У практичній виховній роботі педагог ставить конкретні цілі виховання _________________.
9. Що передбачається всебічним вихованням? Перелічіть.
1._________________________; 2. _______________________;
3. _________________________; 4. ________________________;
5. _________________________.
10. Дайте розгорнуту відповідь на наступне запитання:
У чому полягають зв’язки педагогіки вищої школи зі спеціальною педагогікою?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Який розділ педагогіки займається загальною теорією освіти і навчання, досліджує загальні положення й закономірності, що стосуються вивчення всіх предметів; часткові методики, використовуючи висновки та рекомендації дидактики, обґрунтовують організацію навчання з окремих навчальних предметів, тобто розкривають специфіку їх викладання?
а) інклюзивна педагогіка
б) дидактика
в) спеціальна педагогіка
г) методика навчання
12. До видатних дидактиків відносяться (декілька правильних відповідей)…
а) Я.А. Коменський
б) В. Винниченко
в) С. Йонаш
г) Й.Песталоцці
д) Є. Гербер
е) Й.Гербарт
и) Д.Дьюї
13. Перелічіть те, що входить до структури навчання…
1. ______________________; 2. __________________________;
3. _______________________; 4. ________________________;
5. ________________________; 6. ____________________________.
14. Як ви розумієте такий вид навчання як «сократівська бесіда»? Висловіть власну думку.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Дидактичними принципами НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ (декілька правильних варіантів):
а) принцип спрямованості навчання на реалізацію мети освіти;
б) принцип науковості знань;
в) принцип зв’язку теорії з практикою, з життям;
г) принцип свідомості й активності в навчанні;
е) принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів;
и) принцип наочності;
к) принцип систематичності та послідовності;
л) принцип міцності засвоєних знань та розвитку пізнавальних сил учнів;
м) принцип позитивного емоційного тла навчання;
н) принцип індивідуалізації навчання;
о) принцип закономірності.