Презентація "Технології діяльнісного підходу"

Про матеріал
Презентація Технології діяльнісного підходу. Діяльнісний спосіб навчання. Циклограма діяльнісного підходу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технології діяльнісного підходу

Номер слайду 2

"Якщо у вас є яблуко, і у мене є яблуко, і якщо ми обмінюємося цими яблуками, то у вас і у мене залишається по одному яблуку. А якщо у вас є ідея, і в мене є ідея, і ми обмінюємося ідеями, то у кожного з нас буде по дві ідеї."

Номер слайду 3

Технологія діяльнісного методу навчання сприяє особистісно - зорієнтованому навчанню, що дозволяє учням реалізувати свої задатки. Передумовою активної пізнавальної діяльності учнів є нестандартна, цікава творча робота, що пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному розвитку школярів.

Номер слайду 4

Діяльнісний підхід1234 Зниження конфліктних ситуацій, комфортне психологічне середовище. Рефлексія результатів. Проєктування способів вирішення завдань. Змінюються методи пояснення нового матеріалу

Номер слайду 5

Діяльнісний спосіб навчання – особистісне включення школяра в процес, коли компоненти діяльності спрямовуються і контролюється.

Номер слайду 6

Основні положення технології діяльнісного засобу навчання. Процес навчання є завжди навчання через діяльність. Сам процес повинен бути творчимнавчально – пізнавальна діяльність під керівництвом вчителя

Номер слайду 7

Розвивальне навчання. Проблемне навчання. Особистісно – орієнтоване навчанняІнтерактивні технологіїМетод проєктів

Номер слайду 8

Циклограма діяльнісного підходу. Повторення. Поглиблення. Міцніше засвоєння

Номер слайду 9

Технологія діяльнісного підходу зберігаю структуру сучасного уроку і системну типологію уроку, яка дає можливість замінити традиційні методи пояснення навчального матеріалу на уроках, побудовою якого є усвідомлене самостійне відкриття учнями нових знань.

Номер слайду 10

Типи уроків відповідно спрямованості технології діяльнісних підходів. Уроки відкриття нових знань. Уроки рефлексіїУроки тренінги. Уроки контролю

Номер слайду 11

Структуризація уроку Постановка навчального завдання. Відкриття дітьми нових знань. Первинне закріплення з коментуванням. Самостійна робота з перевіркою в класіРозв’язання тренувальних вправ. Контроль. Розв’язання задач на повторення

Номер слайду 12

{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Етапи уроку Прийоми, які можна застосувати. I. Організаційний етап«Побажання» «Комплімент» Ранкове коло «Усмішка»II. Актуалізація опорних знань Гра «Хто більше», «Кольова стрічка»«Вірю – не вірю», «Реставрація»III. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу Відеоролик Мультфільм. Загадки Вірші Ребуси IV. Засвоєння нового матеріалу. Групова робота Робота в парах, Коло ідей Дерево рішень. V. Перевірка розуміння й корекції засвоєння учнями нового матеріалу. Гра «Так чи ні», «Спіймай помилку»«Кластер» «Кросенс»VI. Підбиття підсумків. Мікрофон Смайлик. Асоціативний кущ Діаграма успіху

Номер слайду 13

1 Діяльність охоплює перегляд попередньої практики навчання та дозволяє учням продовжувати вивчення матеріалу2 Допомагає учням засвоювати попередній матеріал, після чого розпочинається вивчення нової теми3 Учень самостійно обирає види матеріалів, з якими має бажання працювати: настільні ігри, робота з геометричними матеріалами, логічні завдання Математика самостійно. Під час роботи має бути умовний сигнал, за яким учні починають і закінчують свою роботу

Номер слайду 14

Математика з другом

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Математичне доміно

Номер слайду 17

Утвори фігури з паличок

Номер слайду 18

Робота з математичними планшетами

Номер слайду 19

Розклади фігури

Номер слайду 20

Знайди закономірність. Знайди закономірність і продовж ряд

Номер слайду 21

Знайди відмінності

Номер слайду 22

Математичний лабіринт

Номер слайду 23

Жеребкування Вподобання ХобіСпільна справа. За характером завдання. За кольором. Способи об’єднання в групи

Номер слайду 24

Танграм Видумай багатокутник з усіх 7 фігур танграму

Номер слайду 25

Математичне моделювання. Утворили два букети з головоломки. Скільки квіток в кожному букеті, якщо там непарна кількість. Змоделюйте з головоломкою «Танграм» інші варіанти букетів.

Номер слайду 26

Задачі з Lego У кошику 6 яблук, а у другому на 2 менше. Скільки яблук було у другому кошику. Скільки всього яблук було у двох кошиках

Номер слайду 27

«Швидке письмо» за технологією критичного мислення+40 = 100- 35 = 350·30 = 240:12 = 80607080960

Номер слайду 28

Трьохзначне3 сотні 6 десятківсусіди числа: 359, 361сума чисел 9 Сума розрядних додатків 300+60 Вправа « Розкажіть про число 360»

Номер слайду 29

Використана література. Солодкіна Т. М. «Технологія діяльнісного методу навчання і його реалізація на уроках в початкових класах» Електронний ресурс http://plotnikovans.blogspot.com/2017/04/blog-post_17.html

Номер слайду 30

БАЖАЮ ТВОРЧИХ УСПІХІВ

pptx
Додав(-ла)
SHYKITKA MARIIA
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
24 березня 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку