Технологія діяльнісного методу навчання сприяє особистісно - зорієнтованому навчанню, що дозволяє учням реалізувати свої задатки. Передумовою активної пізнавальної діяльності учнів є нестандартна, цікава творча робота, що пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному розвитку школярів.
{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Етапи уроку Прийоми, які можна застосувати. I. Організаційний етап«Побажання» «Комплімент» Ранкове коло «Усмішка»II. Актуалізація опорних знань Гра «Хто більше», «Кольова стрічка»«Вірю – не вірю», «Реставрація»III. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу Відеоролик Мультфільм. Загадки Вірші Ребуси IV. Засвоєння нового матеріалу. Групова робота Робота в парах, Коло ідей Дерево рішень. V. Перевірка розуміння й корекції засвоєння учнями нового матеріалу. Гра «Так чи ні», «Спіймай помилку»«Кластер» «Кросенс»VI. Підбиття підсумків. Мікрофон Смайлик. Асоціативний кущ Діаграма успіху
1 Діяльність охоплює перегляд попередньої практики навчання та дозволяє учням продовжувати вивчення матеріалу2 Допомагає учням засвоювати попередній матеріал, після чого розпочинається вивчення нової теми3 Учень самостійно обирає види матеріалів, з якими має бажання працювати: настільні ігри, робота з геометричними матеріалами, логічні завдання Математика самостійно. Під час роботи має бути умовний сигнал, за яким учні починають і закінчують свою роботу