Тему, над якою працюю, вважаю актуальною, тому що в процесі інформатизації, який повністю охопив наше життя,зростаютьтемпи розвитку інформаціївдосконалюються форми і методи впливу на свідомість людинивиникаєсупротив, як певний захист від надмірного інформаційного перевантаженнявпливаєна пізнавальні потреби школяра;не завжди з'являються почуття інформаційного голоду, учитель став не єдиним джерелом інформації для учняпороджуєу школярів пасивно-споживацьке ставлення до навчання та ряд інших проблем
Практична значимість досвіду: Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; Забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.
Гра – надзвичайно ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Ігрову діяльність використовую як самостійний елемент в технології для засвоєння поняття, теми або розділу, як урок або його частину, як технологію позакласної роботи.Ігрові форми навчання: ребуси, кросворди, шаради; лінгвістична вікторина; гра “Лото”; утворіть нове слово; хто швидше; знайдіть помилки тощо.
“Жити – значить мати проблеми, вирішувати їх – значить рости інтелектуально”, - справедливо вважав Конфуцій. Готуючись до уроку, створюю проблемні питання для учнів. Намагаюся, щоб учні не просто запам'ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, творили, вирішували, вели дискусію, мали свою активну позицію. Розвиваю вміння самостійно робити висновки та знаходити рішення.
Передбачуваний результат:- формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей;- підсилення мотивації навчання різноманітністю і барвистістю інформації (текст + звук + відео + колір);- підвищення якості навчання через вдосконалення змісту, методів і організаційних форм навчання. Інтерактивні методи навчання та ігрові технології сприяють підвищенню рівня навчальних досягнень учнів , активізації їхньої пізнавальної діяльності, роблять навчальний процес продуктивнішим.