"Портфоліо Таранцової Ольги Петрівни", викладача вищої категорії Маринівського професійного аграрного ліцею

Про матеріал
Портфоліо Таранцової Ольги Петрівни, викладача вищої категорії Маринівського професійного аграрного ліцею
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як відомо, навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для учнів - це набуття знань, а для викладача - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. Все моє життя пов’язане з Маринівським ПТНЗ. В 1979 -1980 я навчалась училищі, саме училище дало мені путівку в життя. За направленням я отримала вищу освіту, а з 1983 року я працюю в найкращому професійно – технічному закладі. Чим довше я працюю, тим більше мені подобається моя професія. Про себе

Номер слайду 2

Вчитель, викладач, педагог… Скільки синонімів одного слова. Чи планувала я особисто свій життєвий шлях присвятити педагогіці? Стати викладачем? І чи думала я, що моєю роботою буде викладання? Ні. Але доля чи випадок привів мене до професійно-технічного навчального закладу. З 1987 року я працюю викладачем спецдисциплін, також я класний керівник учнів групи механізаторів, голова методичної комісії сільськогосподарського профілю. Разом зі своїми учнями я набувала досвіду, вчила і вчилася, раділа їх успіхам і досягненням. Дякую їм за співпрацю, за те, що вони разом зі мною опановували знання і робили це із захопленням. І важливо, щоб цей досвід викладача із маленької "зернинки", яку я вкладаю в кожного свого учня, проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві моїх вихованців.

Номер слайду 3

Якось натрапила на такі рядки: «Коня можна привести до річки, але змусити пити із неї воду – ні!» Несподіване порівняння з освітою, але на мою думку, влучне! А що, коли у цій річці вода чиста, прозора і прохолодна, та ще й сотні грайливих рибок манять до себе? А береги в свою чергу ваблять своїми тінистими деревами і різнобарв’ям квітів? Тут, напевно, і сама вперта тварина не стримається і захоче вгамувати свою спрагу! Підтримати жагу до знань, розвинути, збагатити і зберегти та ще й надихнути на все подальше життя – основне завдання сучасного педагога. Наділити своїх вихованців здатністю знаходити радість і насолоду у праці – наша мета.

Номер слайду 4

Вчити, виховувати, розвивати учня важко, відповідально, але й радісно. На наших очах відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого у собі підлітка виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе й інших людей. Кожен учень має неповторне індивідуальне обличчя, що виявляється в його характері та здібностях. Змінюються умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишається головне призначення викладача – навчити людину бути людиною.

Номер слайду 5

Освіта. Середня спеціальна: Маринівське СПТУ – 6, 1980 рік. Спеціальність за атестатом: «Тракторист – машиніст ІІІ класу». Вища: Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування,1990 рік. Спеціальність за дипломом: інженер – механік; «Теорія, конструювання і ремонт сільськогосподарських машин».

Номер слайду 6

Освіта

Номер слайду 7

2001 рік – Інститут післядипломної освіти інженерно – педагогічних кадрів, м. Донецьк, свідоцтво АК №002729. Результат: підтверджена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії».2006 рік – Інститут післядипломної освіти інженерно – педагогічних кадрів, м. Донецьк, свідоцтво АК №307711. Результат: підтверджена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».2012 рік – Інститут післядипломної освіти інженерно – педагогічних кадрів, м. Донецьк, свідоцтво АК №887513. Результат: підтверджена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 8

Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 9

Нагороди

Номер слайду 10

Нагороди

Номер слайду 11

Нагороди

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Участь в ліцейних конкурсах і заходах2010-2011 н. рік – конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів.2011-2012 н. рік. конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів; Олімпіада з предмету «Агротехнології».2012-2013 н. рік- конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів.

Номер слайду 14

Участь в ліцейних конкурсах і заходах2013-2014 н. рік конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів; Олімпіада з предмету «Сільськогосподарські машини».2014-2015 н. рік – конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів; Олімпіада з предмету «Устаткування підприємств громадського харчування».2015-2016 н. рік – конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів.

Номер слайду 15

Участь в обласних конкурсах і заходах2013 рік Засідання обласної секції голів методичних комісій з професій сільськогосподарського профілю в режимі он – лайн.2014 рік – Засідання обласної секції голів методичних комісій з професій сільськогосподарського профілю. Тема: «Розвиток та вдосконалення творчих можливостей викладацького складу». Доповідь: «Моніторингова діяльність методичної комісії як інструмент управління якістю освіти. Робота з обдарованими учнями»2015 рік – конкурс фахової майстерності серед учнів, які набувають професії «Тракторист – машиніст категорій А1, А2, В1; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 1 – 2, 3 розрядів.

Номер слайду 16

Участь в обласних конкурсах і заходах2015 рік Засідання методичної секції голів методичних комісій з професій сільськогосподарського профілю. Тема: «Інноваційні педагогічні технології у підготовці кваліфікованого робітника»;ІІ (обласний) етап Всеукраїнських конкурсів професійної майстерності з професії «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування»;Обласна олімпіада з предмета «Устаткування підприємств громадського харчування».

Номер слайду 17

Участь в обласних конкурсах і заходах2016 рік Обласні педагогічні читання з науковим супроводом. Тема: «Продуктивний урок – орієнтир сучасного педагога» Доповідь: «Сучасні та інноваційні технології викладання предметів професійного циклу в системі продуктивного навчання»; Засідання методичної викладачів та майстрів виробничого навчання з професій сільськогосподарського профілю ПТНЗ області. Тема: «Інноваційні шляхи розвитку соціального партнерства: співпраця професійно – технічного навчального закладу з роботодавцями»; Доповідь: «Створення навчальних посібників з технічного креслення»

Номер слайду 18

Відкриті уроки2010-2011 н. рік –Бінарний урок «Технологія приготування страв з риби» (Технологія приготування їжі), «Машини для обробітку риби» (Устаткування ПГХ);2011-2012 н. рік. СГМ «Плуги»2012-2013 н. рік- агротехнологія «Захист рослин»;2013-2014 н. рік СГМ «Зернозбиральні комбайни»;2014-2015 н. рік – СГМ «Обприскувачі»;2015-2016 н. рік – СГМ «Машини для основного обробітку грунту»;«Машини для сівби»; «Зернозбиральні комбайни»

Номер слайду 19

Відкриті уроки

Номер слайду 20

{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ТЕХНІЧНОГО КРЕСЛЕННЯ. ОПОРНІ КОНСПЕКТИ З ТЕХНІЧНОГО КРЕСЛЕННЯ. ЗБІРНИК КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕВІРОЧНИХ ЗАВДАНЬ З ТЕХНІЧНОГО КРЕСЛЕННЯ. РОБОЧИЙ ЗОШИТ З ТЕХНІЧНОГО КРЕСЛЕННЯ. І частина. РОБОЧИЙ ЗОШИТ З ТЕХНІЧНОГО КРЕСЛЕННЯ. ІІ частина. СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З АГРОТЕХНОЛОГІЇ. ОПОРНІ КОНСПЕКТИ З АГРОТЕХНОЛОГІЇСТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З КОМПЛЕКСНИХ СИСТЕМ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ. ОПОРНІ КОНСПЕКТИ З КОМПЛЕКСНИХ СИСТЕМ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ. Авторська програма

Номер слайду 21

Позаурочна методична діяльність

Номер слайду 22

Позаурочна методична діяльність{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}2011 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією»;Гра СГМ «Еврика».2012 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією». Конкурс знавців СГМ.2013 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією»;КВН-СГМ. Захід «Хліб дається нелегко»

Номер слайду 23

Позаурочна методична діяльність{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}2014 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією»;«Брейн-ринг»2015 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією»;Захід «Трудовим рукам вклоняється земля»Олімпіада з устаткування2016 рік. Предметний тиждень СГМ;Конкурс фахової майстерності «Кращий за професією»;Захід «Вийшли в поле сіячі»;Захід «Діло майстра величає».

Номер слайду 24

Участь в олімпіадах, проектах і конкурсах моїх учнів{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}2010 -2011навч. рік. Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ сільськогосподарського профілю – Гевич Микола, І місце. ДИПЛОМ. Свідоцтво. Експериментально – дослідницька робота «Основний обробіток грунту. Визначення експериментальним способом переваг і недоліків класичного та новітнього способів виконання операцій з обробітку грунту при вирощуванні соняшника» Гевич Микола2011 -2012навч. рік. Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Слюсар з ремонту с/г техніки та устаткування»Савельєв Олександр, ІІ місце. ДИПЛОМ. Експериментально – дослідницька робота «Вплив стимуляторів росту та комплексних добрив на вирощування сої». Довбня Олексій.2012 -2013навч. рік. Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ сільськогосподарського профілю – Чебану Іван, ІV місце. ДИПЛОМ.

Номер слайду 25

Участь в олімпіадах, проектах і конкурсах моїх учнів{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}2013 -2014навч. рік. Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ сільськогосподарського профілю – Рибалко Олександр, ІІ місце. ДИПЛОМ. 2014 -2015навч. рік. Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Слюсар з ремонту с/г техніки та устаткування»Галунга Віктор, ІІІ місце. ДИПЛОМ.2015 -2016навч. рік. Загальноліцейний конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ сільськогосподарського профілю – Кирток Олександр.

Номер слайду 26

Робота з обдарованими учнями{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}2010 -2011навч. рік. Гевич Микола2011 -2012навч. рік. Савельєв Олександр, Довбня Олексій2012 -2013навч. рік. Смелянець Сергій2013 -2014навч. рік. Рибалко Олександр2014 -2015навч. рік. Галунга Віктор2015 -2016навч. рік. Кирток Олександр

Номер слайду 27

Робота з обдарованими учнями

Номер слайду 28

Виховна робота в групі{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}2010 -2011навч. рік«Афганістан в моїй душі…»2011 -2012навч. рік«Палити чи не палити?»2012 -2013навч. рік«А на тім рушникові…»2013 -2014навч. рік«А у нас на Андрія»2014 -2015навч. рік«Батьківщину мати – умій захищати»2015 -2016навч. рік«Герої Крут»

Номер слайду 29

Виховна робота в групі

zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 січня 2019
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку