Нанівська Наталія Михайлівна Стаж роботи : 12 років Вчитель англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ст. м. Хирів Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. К. Бондаренко
Номер слайду 2
Загальні відомості: Дата народження: 18.09.1988р.; Освіта: вища; ВНЗ: ДДПУ ім. І. Франка; Спеціальність: педагогіка і методика середньо освіти. мова та література (англійська, німецька); Кваліфікація за дипломом: вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І, ІІ, ІІІ ст.; Педагогічний стаж: 12 р.; Посада: вчитель англійської мови;
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Щоб уроки англійської мови не були нудними, для цього потрібно використати різноманітну наочність і багато ігор. Це зробить урок більш цікавим для дітей. Ігри при навчанні лексики на уроках англійської мови можуть бути дуже корисними. Лексичні ігри важливо проводити систематично й цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи та урізноманітнюючи їх. Лексичні вправи повинні бути спрямовані на усвідомлення лексичних одиниць, сприяти логічному мисленню, формувати мовленнєві уміння та навички, відповідати характеру навчального матеріалу, нести виховний характер. Реалізуючи різноплановий підхід до активізації лексики на уроках англійської мови на середньому та старшому етапах її вивчення, пропоную учням такі ігрові вправи.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
“Перевір себе” Учням пропонують тему (school, weather), на яку упродовж 1,5 – 2 хв., вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишається більше слів.
Номер слайду 7
Назва гри: Ball Game Практична мета: Закріпити лексику з теми Хід гри: один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, що вивчається ( School, pen, pencil, desk)
Номер слайду 8
“Вінегрет” На аркуші паперу записані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх в зошиті. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання, вчитель указує тему, до якої можна віднести слова My home, my town
Номер слайду 9
Гра: Five words Практична мета: Закріплення лексики з тем “Шкільне життя”, “Родина”. Хід гри: допоки учень з однієї команди рахує до п’яти, представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався з завданням, вибуває з гри
Номер слайду 10
“Біла ворона” Вчитель показує учням 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один – до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a pencil, a book, a cat. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.
Номер слайду 11
Опиши картинку
Номер слайду 12
ПРОЕКТ У 2 КЛАСІ
Номер слайду 13
ПРОЕКТ У 5 КЛАСІ
Номер слайду 14
ПРОЕКТ У 5 КЛАСІ
Номер слайду 15
THANKSGIVING DAY
Номер слайду 16
ВІДКРИТИЙ УРОК MAGIC ENGLISH
Номер слайду 17
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Номер слайду 18
РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Чопко Діана, 9 кл. – ІІ місце у першому етапі олімпіади з англійської мови 2022-2023 н.р. Охріменко Антоніна , 10 кл.– ІІ місце у І етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.; - Чопко Діана, 10 кл. – ІІ місце у І етапі та участь у ІІ етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.
Номер слайду 19
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Номер слайду 20
Оперування лексичним матеріалом, дозволяє людям, що володіють іноземною мовою, почувати себе в культурному плані практично на одному рівні з носіями мови. Це є кроком до адекватного опанування іноземної мови.
Номер слайду 21
Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш В.Й. Ключевський