Загальні відомості: Дата народження: 18.09.1988р.; Освіта: вища; ВНЗ: ДДПУ ім. І. Франка; Спеціальність: педагогіка і методика середньо освіти. мова та література (англійська, німецька); Кваліфікація за дипломом: вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І, ІІ, ІІІ ст.; Педагогічний стаж: 12 р.; Посада: вчитель англійської мови;
Щоб уроки англійської мови не були нудними, для цього потрібно використати різноманітну наочність і багато ігор. Це зробить урок більш цікавим для дітей. Ігри при навчанні лексики на уроках англійської мови можуть бути дуже корисними. Лексичні ігри важливо проводити систематично й цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи та урізноманітнюючи їх. Лексичні вправи повинні бути спрямовані на усвідомлення лексичних одиниць, сприяти логічному мисленню, формувати мовленнєві уміння та навички, відповідати характеру навчального матеріалу, нести виховний характер. Реалізуючи різноплановий підхід до активізації лексики на уроках англійської мови на середньому та старшому етапах її вивчення, пропоную учням такі ігрові вправи.
РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Чопко Діана, 9 кл. – ІІ місце у першому етапі олімпіади з англійської мови 2022-2023 н.р. Охріменко Антоніна , 10 кл.– ІІ місце у І етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.; - Чопко Діана, 10 кл. – ІІ місце у І етапі та участь у ІІ етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.