Портфоліо вчителя англійської мови

Про матеріал
Портфоліо вчителя англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ст. м. Хирів де викладено опис досвіду роботи вчителя, різноманітні ігри, відкритий урок, проекти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нанівська Наталія Михайлівна Стаж роботи : 12 років Вчитель англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ст. м. Хирів Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. К. Бондаренко

Номер слайду 2

Загальні відомості: Дата народження: 18.09.1988р.; Освіта: вища; ВНЗ: ДДПУ ім. І. Франка; Спеціальність: педагогіка і методика середньо освіти. мова та література (англійська, німецька); Кваліфікація за дипломом: вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І, ІІ, ІІІ ст.; Педагогічний стаж: 12 р.; Посада: вчитель англійської мови;

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Щоб уроки англійської мови не були нудними, для цього потрібно використати різноманітну наочність і багато ігор. Це зробить урок більш цікавим для дітей. Ігри при навчанні лексики на уроках англійської мови можуть бути дуже корисними. Лексичні ігри важливо проводити систематично й цілеспрямовано на кожному уроці, починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи та урізноманітнюючи їх. Лексичні вправи повинні бути спрямовані на усвідомлення лексичних одиниць, сприяти логічному мисленню, формувати мовленнєві уміння та навички, відповідати характеру навчального матеріалу, нести виховний характер. Реалізуючи різноплановий підхід до активізації лексики на уроках англійської мови на середньому та старшому етапах її вивчення, пропоную учням такі ігрові вправи.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

“Перевір себе” Учням пропонують тему (school, weather), на яку упродовж 1,5 – 2 хв., вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишається більше слів.

Номер слайду 7

Назва гри: Ball Game Практична мета: Закріпити лексику з теми Хід гри: один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, що вивчається ( School, pen, pencil, desk)

Номер слайду 8

“Вінегрет” На аркуші паперу записані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх в зошиті. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання, вчитель указує тему, до якої можна віднести слова My home, my town

Номер слайду 9

Гра: Five words Практична мета: Закріплення лексики з тем “Шкільне життя”, “Родина”. Хід гри: допоки учень з однієї команди рахує до п’яти, представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався з завданням, вибуває з гри

Номер слайду 10

“Біла ворона” Вчитель показує учням 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один – до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a pencil, a book, a cat. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

Номер слайду 11

Опиши картинку

Номер слайду 12

ПРОЕКТ У 2 КЛАСІ

Номер слайду 13

ПРОЕКТ У 5 КЛАСІ

Номер слайду 14

ПРОЕКТ У 5 КЛАСІ

Номер слайду 15

THANKSGIVING DAY

Номер слайду 16

ВІДКРИТИЙ УРОК MAGIC ENGLISH

Номер слайду 17

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Номер слайду 18

РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Чопко Діана, 9 кл. – ІІ місце у першому етапі олімпіади з англійської мови 2022-2023 н.р. Охріменко Антоніна , 10 кл.– ІІ місце у І етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.; - Чопко Діана, 10 кл. – ІІ місце у І етапі та участь у ІІ етапі олімпіади з англійської мови 2023-2024 н.р.

Номер слайду 19

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер слайду 20

Оперування лексичним матеріалом, дозволяє людям, що володіють іноземною мовою, почувати себе в культурному плані практично на одному рівні з носіями мови. Це є кроком до адекватного опанування іноземної мови.

Номер слайду 21

Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш В.Й. Ключевський

Номер слайду 22

Дякую за увагу!!! Thank you!

ppt
Додано
18 березня
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку