План професійного зростання1. Удосконалювати педагогічну техніку володіння інноваційними технологіями.2. Працювати з нормативними документами з предмету.3. Працювати з науково –методичною літературою.4. Розробляти та проводити відкриті уроки ( позакласні заходи) з використанням інтерактивних технологій навчання.5. Проходити курси підвищення кваліфікації.6. Брати участь у дистанційних курсах, вебінарах, тренінгах.
Мета портфоліо-прослідкувати динаміку власної професійної діяльності;-забезпечити неперервність самоосвіти;-підвищити рівень методичної культури;-продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;-об’єктивно оцінити свої можливості та спланувати роботу для досягнення більш високих результатів;-систематизувати навчальні матеріали й напрацювання
Вивчення методичної літератури Ознайомлення з перспективним досвідом з даного питання Апробація нових форм і видів роботи на уроках Розробка власних фрагментів уроків та їх апробація Корегування процесу впровадження та результативності Моніторинг результативності впровадження інноваційних методів Узагальнення та презентація власного досвіду Система роботи над темою
Методична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота ШМО вчителів природничо -математичного циклу Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з батьками. Схема професійної діяльності
Типи навчальних проектівза основною діяльністю за предметною галуззю за характером контакту за тривалістю за кількістю учасниківдослідженняпошуковийтворчийрольовий прикладнийінформаційнийознайомленнямонопроектміжпредметнийпозапредметнийсеред учнів класусеред учнів школи, міста, країни, світусередньостроковийдовгостроковийкороткостроковийгруповийіндивідуальнийпарний. Технологія проектного навчання
Технологія розвитку критичного мислення. Методи та прийоми розвитку критичного мислення: Кошик ідей. Асоціативний кущ. Фішбоун. Кубик Блума. Що ж таке критичне мислення? Це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати і приймати зважені рішення.
Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання хімії та біологіїУдосконалювати власні методи викладання хімії та біологіїПродовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання Мої плани на майбутнє