Загальні відомостіЗакінчила Черкаський педагогічний інститут ім. 300-річчя возз’єднання України з Росією в 1991році за спеціальністю учитель фізичного виховання. Присвоєно кваліфікацію: Учителя фізичного виховання та Звання учителя середньої школи. Кваліфікаційна категорія: “ спеціаліст першої кваліфікаційної категорії ”Стаж роботи в навчальному закладі: 22.5 років
Моя педагогічна філософія: “ В кожній людині – сонце. Тільки дайте їй світити…” (Сократ) Інакше можна сказати, що активність для дітей з особливими освітніми потребами -це те сонце, яке дозволяє їм “ світити ”, допомагає адаптуватися в суспільстві, забезпечує гуманне особистісне ставлення, дає відчути свою незалежність, самостійність в будь-яких ситуаціях. А наше завдання – допомогти їм у цьому.
Напрямок в роботі : Використання інтерактивних методів на заняттях і уроках фізичної культури. Інтерактивне навчання - діалогове навчання, формування комунікативних вмінь. Соціальна компетентність – спортивні ігри як засіб розвитку Пізнавальна компетентність - навчальні досягнення,інтелектуальні завдання, вміння вчитися та застосовувати свої знання Особистісна компетентність - розвиток індивідуальних здібностей і можливостей, динамічність знань, знання своїх сильних і слабких сторін.
Розвиток особистостіСоціальна компетентність. Пізнавальнакомпетентність. Особистісна компетентність. Спортивні розваги. Рухливі ігри з предметамибесіди. Навчальні досягненняІнтелектуальні завдання Вміння вчитися та користуватися своїми знаннями. Розвиток індивідуальних здібностей і можливостей. Динамічність знань. Знання своїх сильних і слабких сторін
Соціальна компетентність. Моя діяльність: Спортивні ігри як засіб розвитку соціальної компетентності, обумовлені віковими можливостями дитини Спортивні розваги: утворення різновікових команд для виховання взаємодопомоги, підтримки, піклування один про одного Музичні розважальні спортивні заходи з елементами народних ігор Рухливі ігри з предметами, навчання нових рухів в підгрупах для виховання взаємодопомоги та дружніх стосунків Сюжетно-рольові імітаційні ігри за мотивами народних казок Бесіди, що спонукають мовленнєвий зворотній зв’язок , = процес осмислення дитиною свого місця в системі взаємин з оточуючими
Пізнавальна компетентність. Моя діяльність: Заняття та уроки за програмами для дітей з особливими освітніми потребами. Ранкова гімнастика під музичний супровід (навчання фізичному зміцненню, пробудженню,корегування своїх емоціїй)Ритмічна гімнастика(координація рухів, концентрація розумової діяльності)Колове тренування: на тренажерах ( навчання чіткої організованості, дозування часу, послідовності діяльності; розвиток і зміцнення серцево-судинної системи, тренування дихання )Вправи на долання перешкод , побудованих дітьми з багато -функціонального конструктора ( розвиток творчої уяви, співпраці дорослий-дитина, групової діяльності дітей)Вправи з фітболами ( розвиток і зміцнення м‘язового тонусу : спини, рук, кисті, утримання рівноваги; стимулювання роботи внутрішніх органів )Геометричні спортивні танграми (розвиток уваги, просторової уяви, уміння працювати в команді )
Особистісна компетентність. Моя діяльність: Танцювальні вправи із кольоровими стрічками за методикою Еміля Жак- Далькроза (виховання почуття музично – пластичного ритму, музичної імпровізації, ритмічне дихання)Гра на “барабанах” – спортивних м'яких предметах (підвищення здатності до самовираження шляхом програвання музики, створення власних ритмів, використання павльчикової гімнастики)Вправи із сенсорними кульками (формування правильної постави, зміцнення кисті, розвиток дрібної моторики)Вправи на м'яких гімнастичних килимках (розвиток гнучкості, пластичності)Довільна спортивно-ігрова діяльність (розвиток самостійності і творчої уяви)